Emma's point of view
We zitten met z'n drieën op de grote bank. Harry heeft een flesje bier in zijn hand, en Ariana en ik hebben een Wijntje.
"Oké, Hazz , kun jij gitaar spelen?" vraag ik. Hij knikt.
"Niet zo goed als Niall, maar ja, ik kan het wel een beetje" zegt hij. Hij pakt de acoustische gitaar uit de standaard en begint een beetje te spelen. Ik herken de melodie die Harry speelt. Ik begin te zingen.
"Say my name, say my name
if no one is around you
say baby i love you
if you aint runnin game" Ariana kent het liedje ook en begint mee te zingen."Say my name, say my name
you actin kinda shady
aint callin me baby
why the sudden change?"(Desteny's child - say my name)
De laatste noot deden we tweestemmig, wat best mooi klonk. Ariana glimlacht en neemt nog een klein slokje van haar wijn. Ik neem ook nog een slok, en zet het lege glas op tafel.
"Welk liedje ken je nog meer?" vraag ik aan Harry. Hij denkt even na, en begint dan iets te spelen. Bij dit nummer moet ik even denken. Ariana begint te zingen.
"Because you know I'm all about that bass,
'Bout that bass, no treble
I'm all 'bout that bass, 'bout that bass, no treble" ik grinnik om de manier hoe Ariana het zingt. Het is net alsof ze een opgezette eenhoorn is die met haar vleugels (handen) iets probeert uit te beelden, maar het dus gewoon compleet mislukt. Oftewel, t ziet er niet uit."I'm all 'bout that bass, 'bout that bass, no treble
I'm all 'bout that bass, 'bout that bass" zing ik mee op de zelfde manier als zij dat deed. Alle drie moeten we lachen."Ari heeft iets te veel op" zegt Harry lachend. Ariana schud lachend haar hoofd.
"Echt niet, zo ben ik gewoon" lacht ze.
"Nee, ze kan gewoon niet zo goed over drank" grinnik ik. Ariana schud grinniken haar hoofd.
"Echt wel" verdedigd ze zichzelf.
"Aw, kan kleine Ari niet tegen een beetje alcohol?" stookt Harry. Ariana steekt als een klein kind haar tong uit. Opeens gaat Harry's mobiel. Hij pakt hem uit z'n kontzak en zucht diep.
"Wie is het?" vraagt Ariana.
"Niall" antwoord Harry. Ik kijk weg.
"Met Harry" begint Harry het gesprek. Hij staat op en loopt naar de gang. Ik zucht diep. Even later komt Harry de kamer weer in. Hij gaat terug op z'n plek zitten.
"Niall belde" zegt Harry.
"Goh, je meent het. Vertel" zeg ik.
"Ze hadden bedacht om vanavond uit eten te gaan" zegt hij. Ze kijken allebij mij aan.
"Ik vind het prima" zeg ik.
"Weet je dat wel zeker, ik bedoel, we snappen het als je niet mee wilt" zegt Harry. Ik schud mijn hoofd.
"Ik ga mee, gezellig toch?" zeg ik. Ze grinniken.
"Maar we hebben net al gegeten" zegt Ariana.
"Nou en, ik ga mee voor het nagerecht" zegt Harry. Ik knik instemmend.
"Eens gelijk" zeg ik. Ariana haalt haar schouders op.
"Dan ik ook maar, ha, ha" we moeten lachen om haar geforceerde lach erachter aan.
"Ik ga me omkleden. Ik zie jullie zo." zeg ik.
"Wacht, ik ga mee!" zegt Ari.
"Mag ik ook mee?" vraag Harry met een vieze grijns op zijn gezicht.
"Goed geprobeert Styles" grap ik. Hij zucht teleurgesteld.
"Nou, ik wacht hier wel. Ga nou maar, t is al laat" zegt Harry. Ik en Ariana grinniken en lopen naar de kamer waar we ons omkleden, en make-up goed doen. Dan lopen we terug naar de kamer.
"Kom, we gaan" zegt Ariana. Ze gooit de autosleutels naar Harry. Met z'n drieën lopen we het hotel uit, en rijden richting het restaurant.
-----------------
Omg, ik haat mezelf...Zolang niet geupdate...
Het spijt me zo fking erg...
Daarom hier een belofte...
Sws elke week update. Bedank NnKdVgT maar xoxox hou van je schat ❤.
Oké, voor mensen die uit Friesland/ Drenthe / Groningen komen, wie gaat kruisweg ? Hahaha oké wss niemand.
Ik ben moe.
Ik ga slapen.
Doei xoxox
JE LEEST
just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)
FanfictionEmma is een meisje dat fan is van de boyband one direction. als haar bff kaartjes heeft geregeld voor het 1D concert in london kan ze nergens anders meer aan denken. ook heeft ze een meet and greet. ze is zo blij als ze dat hoort! een meisje dat vr...