75

1.2K 53 10
                                    

Emma's point of view

Ik open de deur van de hotelkamer. Ik sluit de deur weer en gooi het pasje op tafel. Ik loop naar het telefoontje dat in het keukentje hangt, en bel de pizzaria naast het hotel.

"Hallo, pizzeria Italia, wilt u iets bestellen?" vraagt er iemand.

"Ja, ik wil graag 2 pizza salami, 2 pizza Margarita en een bakje lasagna" zeg ik.

"Verder nog iets?" vraagt de man.

"Nee, dat was alles"

"Over een halfuurtje is het klaar" zegt de man. Daarna hangt hij op. Ik zucht. Hoe kan ik mijn tijd vullen? Ik kijk om me heen. Niks te doen. Ik heb eigenlijk al best wel honger.

Ik pak mijn pasje weer van de tafel en pak wat geld uit mijn portomonee. Ik verlaat de hotelkamer, en ga met de lift naar de lobby. Als ik in de lobby ben, zie ik al bodyguarts staan. Ohnee, daar heb ik geen zin in. Ik kan heus wel zelf naar de winkel. Snel zet ik mijn snapback op, die ik nog bij me had. Ook pak ik mijn zonnebril. Dan doe ik mijn capuchoun op. Nu maar niet herkend worden, anders zit ik in de problemen...

Ik verlaat het hotel sneaky door de nooduitgang. Snel loop ik naar de stoep, tussen al de andere mensen. Ik loop richting de winkel.

Ik open de winkeldeur en stap naar binnen. Ik pak een winkel mandje, en loop door de schappen heen.

Ik haal 5 flesjes water uit de grote koelkast. Ik stop ze in het winkel mandje. Ik loop verder. Ik pak 3 zakken chips. 1 paprika, 1 naturel, en 1 barbeque-ham. Ook stop ik die in het winkelmandje.

Ik kom aan bij de koekjes. Niks komt me bekend voor, behalve 1 ding. Echte Nederlandse Stroopwafels. Ik pak gelijk 5 pakjes van 10 Stroopwafels. Die dingen zijn hemels. Het laatste schap voor de kassa. Snoep.

Ik pak een paar zakken met snoep en gooi die er ook tussen. We zijn weer gezond bezig...

Ik reken alles af, en doe het in een wit plastic tasje. Ik loop de winkel weer uit. Terug naar het hotel, ga ik nog snel naar de pizzaria. Ik haal de pizza's af en betaal dat ook. Dan loop ik naar het hotel.

Ik sluip naar binnen via de nooduitgang. Via de trap loop ik richting de hotelkamer. Ik open de deur met het pasje en gooi hem dan op te tafel, net zoals het tasje met boodschappen. De pizza's zet ik op het aanrechtje.

"O my God, dat ruikt ZOOOO goed" zegt Ariana die haar kamer uit komt lopen. Achter haar aan komt Harry. Ik hoef niet te weten waarom ze in de slaapkamer waren. Dat wil ik denk ik ook niet weten...

"Bon apetit" zeg ik.

"Eat smakelik" probeert Harry te zeggen. Ik grinnik. Ariana probeert het ook te zeggen, maar die kan niet eens normaal 'ee' zeggen.

Ariana pakt haar eigen pizzadoos, Harry pakt zijn 2 pizzadozen, en ik mijn pizza en lasagna. We gaan op de bank zitten en beginnen te eten.

"Wat is er gebeurt nadat ik wegging?" vraag ik waarna ik weer een hap neem van mijn pizza

"Harry werd boos op Niall, en Niall op Harry" zegt Ariana. Harry word rood. Of hij heeft iets heel pittigs gegeten, of hij word rood omdat hij ruzie had... Of allebij.

"En toen?" vraag ik.

"Niall werd boos omdat hij vond dat wij te 'close' waren. En ik werd boos omdat hij met dat wijf gaat zoenen voor jouw ogen. Hij moet echt normaal doen vieze, vuile-" ik zie hoe Harry's aders in zijn nek aanspannen, en hij zijn tanden op elkaar drukt.

"Hazz, jullie zitten samen in een band. Jullie zijn beste vrienden! Dan moeten jullie geen ruzie hebben." zegt Ari. Ik knik.

"Laten we het ergens anders over hebben" zeg ik en neem een hap van het laatste stuk van mijn pizza.

"Iemand nog nieuws?" vraagt Harry. "Leuk nieuws?"

"Nope" zegt Ariana.

"Ik ben net nog naar de winkel geweest en heb veel ingeslagen. Netflix and chill tonight?" vraag ik. Bij de knikken ze blij. Ik pak mijn bakje lasagna en begin die op te eten.

"Ik heb een tol idee!" zegt Harry vrolijk.

"Nou, vertel eens Hazz" zegt Ariana.

"We gaan jammen. Jullie hebben vast wel een mixer mee" zegt Harry. Ariana knikt. Ze heeft bijna haar hele studio mee, dus haar mixer heeft ze dan ook wel. (Mixer om muziek te mixen Enzo)

"Goed idee" zeg ik.

"Ik ben toch klaarmet eten. Ik haal het wel op." zegt Ariana. Harry en ik zijn allebei nog bezig.

"Is goed. Succes he, met het dragen van de spullen." zegt Harry waarna hij zijn duim opsteekt. Ik grinnik.

"Als je zo graag wil helpen, kun je dat ook gewoon zeggen hoor" zegt Ariana met een glimlach. Harry's gezicht betrekt.

"Ik ben nog aan het eten, sorry. Andere keer help ik." zegt hij.

"Oké, jij ruimt alles op dus?" vraag ik. Ariana geeft mij een high-five.

"Deal" zegt Harry.

Ariana staat op en loopt de kamer uit. Dit word nog een leuke, lange avond.

_________
Yeah hoofdstukjee💯💯

just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu