15

2.2K 76 22
                                    

Emma's point of view:

We komen aan bij ons hotel en we stappen uit. We lopen het hotel in en we gaan naar de lift. Ik stap in de lift en Niall ook.

"Wat gaan we nou doen?" Vraagt hij voor de 100 keer.

"Wil je het echt weten?" Hij knikt. Ik zucht.

"We gaan eerst naar de bios en dan ergens eten. Want ik wist echt niks beters" zeg ik.

"Nando's?" Vraagt hij

"Wat?"

"Nando's. Weet je niet wat dat is?" Ik schud mijn hoofd.

"Het beste restaurant ever!" Zegt hij.

"Weet jij waar die zit dan?"

"Tuurlijk, gaan we daar dan eten?"

"Als jij dat graag wilt" hij knikt.

**ping**

De liftdeuren gaan open, en we lopen naar onze hotelkamer. Ik klop aan en snel word er opengedaan door Amber. Ze stormt op mij af en knuffelt me. "Emma de volgende keer neem je je medicijnen wel gewoon in want je weet dat ik een trauma heb voor jou met slangetjes in je." Ik lach en ze laat me los.

"Vanavond is de sleepover, maar ik ga eerst met Niall wat leuks doen. Is dat oké?"

"Tuurlijk!" Zegt ze blij en ze knipoogt. Dan trekt ze mij naar binnen.

"OMG nu moeten we nog leuke kleren opzoeken enzo en make up doen." Zegt ze.

"Rustig Am. Ik doe het wel. Zorg jij maar dat Niall zich vermaakt." Ze knikt en loopt dan weg. Ik loop naar mijn kamer en open mijn koffer. Ik pak een lange zwarte broek en een wit hempje met een lang zwart vest erover. Hij komt net boven mijn knieën. Ik doe mijn haar in een staart en doe een beetje eyeliner op met mascara. Dan pak ik een tas en stop een pyjama, toilettas en schone kleren erin.

Ik loop weer naar de kamer en zie dat Amber Niall foto's van ons aan het laten zien is. Als hij mij ziet begint hij te glimlachen. Hij staat op.

"Wij gaan" zeg ik tegen Amber in het Nederlands.

"Niet al te gek doen he?" Zegt ze spottend terug.

"Am!" Zeg ik en sla haar op haar arm.

"Sorry hoor! Veel plezier!" Zegt ze en we lopen weg.

We staan weer in de lift.

"Waar ging dat over?" Vraagt Niall lachend.

"Hetzelfde wat Louis ook tegen mij zei. En ik denk ook tegen jou" zeg ik lachend.

"Louis is een beetje raar, je moet niet op hem letten hoor" zegt hij.

"Ohh ik vind het wel grappig. Het maakt niet zo veel uit.

**ping**

De liftdeuren gaan weer open en we lopen naar de auto. Het is inmiddels al droog.

Ik wil aan de rijderskant instappen maar Niall houd me tegen.

"Je mag nog niet rijden, weer je nog?!"

"Ik kan echt nog wel rijden hoor."

"Pleas doe dan alleen vandaag niet." Zegt hij en lijkt mij met puppyogen aan.

"Ik kan geen nee tegen die puppyogen zeggen, of wel soms?" Hij schud zijn hoofd.

"Oké dan" ik loop naar de bijrijderskant en ga zitten. Het is een rangerover en het zit echt heel comfortabel.

just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu