36

1.3K 55 3
                                    

Emma's point of view

Ik zit op bed te appen met Niall. Tess zit naast mij te hyper zijn.

▶Niall.
Start je Skype op

▶Emma
Ben bezig

Ik pak mijn laptop en start mijn Skype op.

▶Emma
Gedaan

▶Niall
Mooizo. Nog heel even wachten!

"We moeten nog even wachten ofzo" zeg ik. Ze knikt en begint weer te stuiteren.

Niall's point of view

We hebben nu een concert. Weer in London. Ik heb een verrassing voor Emma. Ondertussen het concert app ik met haar.

▶niall
Start je Skype op

▶Emma
Ben bezig

▶Emma
Gedaan

▶niall
Mooizo, nog heel even wachten!

"Guys" zeg ik door de microfoon.

"Nialler is in LOVE!" Gilt Louis. Ik grinnik en kijk hem aan.

"Ik heb sinds een week een vriendin. Ze komt uit Nederland en heet Emma Rose." Zeg ik. Heel het stadion begint te gillen.

"En ze is heel knap!" Gilt Harry die naast mij gaat staan. Ik stoot hem met mijn elleboog aan.

"En ze is VAN MIJ" zeg ik. Zodat Harry dat weet. Louis en Liam komen aan de andere kant van me staan.

"Ze heeft het heel moeilijk nu, want haar moeder heeft een hersentumor en ze heeft nog maar 1 tot 2 weken." Zeg ik. Ik voel de tranen branden in mijn ogen. Louis legt een hand op mijn schouder.

"Ze wou ons zien optreden, maar ze kon er niet bij zijn" zegt Louis. Ik knik.

"Dus hebben we geregeld dat ze het toch wel een soort van kan zien." Zegt Harry. Ik pak mij mobile en start Skype op. Dan kijk ik op het grote scherm waar ze mijn mobiel volgen. Ik bel Emma en al snel neemt ze op. Ze verschijnt in beeld met Tess naast haar. Teminste ik denk dat dat tess is.

"Hee Emma!" Zeg ik in de microfoon. Ze kijkt me vragend aan. Dan draai ik de camera naar mij met de jongens en het stadion. Haar mond valt open, wat er heel schattig uitziet.

Emma's point of view:

Eindelijk belt Niall me via Skype. Ik neem op. Niall's gezicht komt in beeld.

"Hee Emma!" Zegt hij door de microfoon. Waarom zou hij het door de microfoon zeggen? Hij draait zich om en ik zie de jongens staan zwaaien. Daarachter zie ik een grote zaal met allemaal fans. Dan draait Niall zich om naar het scherm. Hij volgt de mobiel van Niall dus Tess en ik staan er vergroot op. Onze monden vallen open. Ik kijk Tess aan en Tess kijkt mij aan.

"Sla me" zeg ik tegen Tess. Ze geeft mij een bitchklap en ik geef haar er ook een. Dan kijken we samen weer naar het scherm waar de jongens stuk gaan van het lachen.

"Babe, je hoeft jezelf geen pijn te doen hoor" zegt Niall weer door de microfoon.

"Maar dit- Nee dat - wacht- huh- hoe- What the fuck!" Zeg ik.

"Je zei dat je ons graag zou willen zien optreden, maar dat kon niet. Maar zo kun je het ook een soort van zien!" Zegt hij blij. Ik knik en kijk naar Tess die zowat een gat in de lucht kan springen.

"Maar ik wil dat je 1 ding doet. En de jongens ook" zeg ik. Ze kijken elkaar een beetje vragend aan en knikken. Ze lopen allemaal naar de telefoon van Niall zodat ik ze goed kan zien.

"Zorg dat ik van dat mega scherm kom want ik zie er niet uit!" Schreeuw ik.

"Ik ook niet! Funk nee! Haal me uit beeld" zegt Tess histerisch waarna ze de rug van haar hand op haar voorhoofd legt en net der alsof ze achterover flauwvalt op het bed. De jongens grinniken.

"Is goed. Dit is Little things. Voor jou, Emma. Love you!" Zegt Niall. Hij stuurt mij een handkusje en ik stuur er een terug. Niall geeft zijn mobiel aan een beveiliger die alles filmt. Echt super cute.

Na het liedje pakt Niall zijn telefoon weer.

"Bye! Zie jullie snel!" Zegt hij. Wij zwaaien nog en dan verdwijnt hij uit beeld.

"Dat was echt supercute!" Zegt Tess. Ik knik en glimlach. Ik pak mijn mobiel en check insta.

7,3 miljoen volgers

Jeetje, niet normaal meer.

"Omg Em, kijk!" Zegt Tess. Ze geeft haar telefoon en er verschijnt een filmpje. Van voordat ze ons gingen bellen via Skype. Ik begin te blozen.

Dan kijken we nog verder. Ja hoor... de paparazzi weet ook eindelijk wie ik ben. En er zijn berichten van Ariana, dat de 'vrienden die zij had uitgenodigd' eigenlijk one direction en vriendinnen was. Zozo, het mysterie is ontravelt. Eindelijk!

Ik plof meer op bed probeer te slapen, wat niet lukt.

----------
TessVanUlden i still love you

just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu