69

1.2K 57 12
                                    

*1 maand later*

Emma's point of view

Ik ben al 1 maand met Ariana op tour. Het is geweldig! Alle fans zijn enthousiast, en het is altijd gezellig. Wel mis ik thuis. Zonder dat er altijd foto's van je word gemaakt, en dat je in alle kranten staat. Gewoon met vriendinnen zitten wil ik weer. Samen shoppen, en een meidenavond houden, ookal doe ik dat met Ariana ook heel vaak.

En Amber? Die is wakker geworden. Ze is nu aan het revalideren. We skypen elke dag. Ik vertel haar alles, en zij ook. Je merkt dat het elke dag weer beter gaat.

"Emma, je telefoon gaat" zegt Ariana terwijl ze de TV aan zet en zich neer laat ploffen op de bank. We hebben net weer een optreden gehad.

"Ik ben al onderweg" zeg ik. Ik loop naar de keuken, waar mijn mobiel ligt, en neem op.

"Hello?" vraag ik.

"Emma! It's me, Hazzabear" hoor ik Harry zeggen.

"Hi Harry, hoe gaat het? Lang niet gesproken!" zeg ik blij.

"Top, met jou?"

"Goed! Ik ben met Ariana op tour." zeg ik.

"Ik hoorde het. Is het leuk? Is Ariana nog wel een beetje lief?" vraagt hij. Ik grinnik.

"Ari, kom eens hier!" schreeuw ik door de hotelkamer heen.

"Ben al onderweg!" schreeuwt ze terug. Niet veel later komt ze de keuken in.

"Harry vraagt of je nog wel een beetje lief bent" zeg ik.

"Altijd Hazz, dat weet je toch?! Zet hem eens op speaker" zegt ze. Ik zet de telefoon op speaker en leg hem voor me op de tafel.

"Je staat op speaker" zeg ik.

"Dat heb ik gehoort. Hi Ari" zegt hij.

"Maar waarom belde je?" vraag ik.

"Het gaat over dat liedje dat we samen hebben gemaakt. Heb je het afgemaakt?" vraagt hij. Ariana kijkt me vragend aan.

"Ja, wat is daarmee?" vraag ik.

"welk liedje?" vraagt Ariana.

"Emma heeft een liedje geschreven, waar ze haar emotie's in heeft geuit. alleen dan anders verwoorden zegmaar. Wil je het Ariana laten horen Em?" vraagt Harry. ik kijk Ariana aan. Ze kijkt naar mij met puppyogen. Gosh... daar kan ik echt niet tegen.

"oke, en dan?" vraag ik.

"zing het eerst maar eens voor Ari. Zij weet wat ze daarna moer doen. Bye Emma. Bye Ari" Daarna hangt hij op. Ariana kijkt me met een big smile aan. Wat heft zij. Spreken Harry en Ari geheimtaal ofzo? Nu wil ik het ook weten.

"What?" vraag ik. Haar ogen twinkelen, en mijne kijken haar vragend aan.

"Ik wist niet dat jij een liedje had geschreven?" zegt ze. Ik grinnik.

"Ik wist niet dat dat zo belangrijk was?" zeg ik op de zelfde manier als haar.

"Morgen laat je het horen. Ik ga slapen. Goodnight" zegt ze. Ze geeft mij een knuffel, en loopt dan weg. Nu ben ik benieuwd wat er komen gaat.

Ze hebben een plan, wat overduidelijk gaat werken.
-----------
Sorry sorry sorry sorry

Heel lang niet geupdate! Ht spijt me zo! Ik hoop dat dit goed was... Ik ben op dit moment een beetje met andere dingen bezig. Dus nu iets Minder vaak update.

Nog een keer.

Sorry

just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu