50

1.2K 48 3
                                    

Emma's point of view

De 3 dagen na de begraven is ben ik amper van mijn kamer geweest. Ik eet amper en slaap slecht. Morgen gaan de jongens, Eleanor en Sofia weg. Een traan dwarrelt over mijn wang.

"Emma? Alsjeblieft praat met me" hoor ik door de deur. De lage stem van Harry kun je goed horen.

"N-niet nu Harry" zeg ik snikkend.

"Doe alsjeblieft de deur open. Ik ben alleen." Zegt hij. Even overweeg ik het om het volop te negeren, maar toch loop ik naar de deur en draai hem van het slot. Meteen vlieg ik hem om de hals.

"Eindelijk, we weten het niet meer Em" zegt hij. Ik kijk hem vragend aan.

"Je komt al 3 dagen niet meer van je kamer, en je reageert niet op de meesten van ons. Ook niet op Niall. Hij heeft gehuild Em. Hij weet niet meer wat hij moet doen. Hij wil het beste voor jou, maar morgen moeten we weer weg. Hij wil je niet alleen laten zo. Pleas talk to him" zegt hij. Ik kijk recht in zijn ogen. Ze staan op verdriet en medelijden. Ik wil geen medelijden.

"Ik wil geen medelijden, alsjeblieft" fluister ik.

"Kom dan in ieder geval even naar beneden" ik knik. Hij pakt mijn hand. Samen lopen we naar beneden. Als ik in de woonkamer aankom zit iedereen aan de tafel. Tenminste... iedereen? Waar is mijn vader?

"Sorry" zeg ik zacht en kijk naar mijn voeten. Ik zie hoe er iemand voor me gaat staan.

"Em, kijk me eens aan" fluistert een Ierse stem. Ik kijk langzaam naar boven, recht in helderblauwe ogen van Niall.

"Zeg geen sorry, je hebt niks gedaan." Hij geeft me een kus. Daarna gaan we ook aan de tafel zitten.

"Waar is pap eigenlijk?" Vraag ik. Iedereen kijkt elkaar een. Dan kijken ze naar Louis.
"Hij uhmm... hij is de avond van de begravenis weggegaan, en daarna hebben we hem niet meer gezien." Zegt hij. Ik kijk in het rond. Mijn mobiel ligt op het aanrecht. Ik sprint erheen en bel mijn vader op. Na 3x word er niet opgenomen. Nog een keer. Nu neemt hij wel op.

"Pap?! Waar ben je?" Vraag ik gestresst.

"Hey schat, ik ben in de kroeg" zegt hij. Ik hoor hoe zijn stem kraakt. Hij is duidelijk dronken.

"Pap, doe normaal! Waar heb je geslapen?" Vraag ik.

"De eerste nacht bij Ria, de tweede nacht bij Margo en Sandra en voor vanacht zoek ik nog wel iemand." Zegt hij.

"Ben je mam vergeten ofzo? Kun je wel helder nadenken?! Gadverdame pap. Dit had ik niet van je verwacht" zeg ik. Gadverdame. Hij doet het gewoon elke nacht weer met een ander. Is hij mam vergeten?

"Babe, doe rustig. Ik kom vannacht wel thuis" zegt hij.

"Noem me geen babe. Ik ben je dochter"

"Wat jij wil" daarna hangt hij op. Ik leg mijn mobiel op het aanrecht en zucht een keer diep. Dan loop ik weer naar de tafel en ga op een stoel zitten.

"En?" Vraagt Eleanor.

"Hij was in de kroeg. Hij slaap elke avond weer met een ander. Vanavond komt hij thuis, tenminste, dat zei hij." Zeg ik. Allemaal kijken ze me geschrokken aan.

"Zullen we nu iets leuks gaan doen?" Vraagt Harry. Iedereen knikt.

"Voetbal!" Schreeuwt Niall iedereen stemt in behalve Sofia en Eleanor.

Nadat we hebben gevoetbald gingen we nog naar de snackbar. Daarna naar huis. Allemaal ploffen we op de bank. Het is 9 uur s' avonds.

"Zullen we maar gaan slapen? Morgen hebben we een vlucht om 8 uur s' ochtends." Zegt Louis. Iedereen knikt. Iedereen gaat op zijn matras liggen. Zal ik op mijn kamer gaan liggen of ook hier?

"Em, kom" zegt Niall hij loop naar zijn matras toe. Hij strekt zijn armen. Ik ga in zijn armen liggen.

"Goodnight babe" zegt hij.

" 'night" fluister ik. Daarna val ik in een diepe slaap.

---------
ik heb meer als 4K lezers! Ik ben zo blij!!
*vreugdedansje*
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken. En daarom geef ik een paar shootouts weg. Nu eerst een paar. Volgende hoofdstuk meer!

Pleas follow them!

brigjexhuitema
ilsemeijster
leonietje2002
ManontenHoor
nynkeeexx
roosxploeg
TessVanUlden
XlisaXsanneX
yararianator

just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu