Emma's point of view
"Hier heb je een deken" zegt Niall die aan komt lopen met een groot deken.
"Ahhw dankje!" Zeg ik en pak het deken.
"Kom! Dan laat ik je het huis zien" zegt hij en hij strekt zijn hand uit naar mij. Ik pak zijn hand en hij begint te lopen naar rechts. Daar is een grote woonkamer met een grote tv en een lange bank.
"Hier zitten we het meest" zegt hij lachend. Ik lach en kijk om me heen. Dan word ik weer meegetrokken, omdat ik zijn hand nog steeds beet heb. We gaan naar links. Daar is een grote keuken.
"Hier zijn we het minst omdat we vaak uiteten gaan of pizza bestellen." Ik kijk om me heen. Dit is net zo groot als de 1e verdieping van ons huis. "Hoe kunnen jullie dit in vredes naam betalen?!" Zeg ik.
"Tja... als je met z'n 5en bent is het wel handig om een groter huis te kopen." Ik knik. Dan lopen we verder. We komen weer uit in de hal. Dan lopen we naar de andere kant. Het is een grote kamer met een tafeltennistafel en tafelvoetbaltafel en een grote tv met een Xbox en Wii en dat soort dingen. Daarvoor staat een bank.
"Hier zitten we ook best vaak" zegt hij. Ik grinnik en kijk een beetje in het rond.
"Zullen we naar boven?" Vraagt hij. Ik knikt en we lopen naar boven. Voor ons is een lange gang naar links en rechts met allemaal kamers. We komen bij de 1e van links.
"Dit is Louis zijn kamer." Ik laat Nialls hand los die ik de hele tijd vast heb gehouden. Ik loop naar binnen en pak een foto. Daar staat hij op samen met Niall. Ze zijn aan aan het voetballen.
"Ahhw! Zijn jullie beste vrienden?" Vraag ik en laat de foto zien. Hij knikt trots en ik zie de twinkeling in zijn ogen.
Aan het einde van de kamer is een groot balkon.
Ik loop weer naar hem toe en we lopen samen naar de volgende kamer.
"Hier slaapt Harry." Zegt Niall. Ik loop zijn kamer in. Aan het einde is weer een balkon. Ook heeft harry een paar foto's hangen. Ik bekijk ze 1 voor 1 en loop dan weer naar Niall. Nu lopen we naar de andere kant van de gang en dan gaan we een kamer in.
"Hier Slaapt Liam" zegt Niall. Ik kijk naar binnen. Alles is netjes gesorteerd. Hij heeft amper foto's. Dat is wel jammer. Ook hij heeft een balkon.Ik loop de kamer uit.
"Laat me raden. Jij slaapt hier" zeg ik terwijl ik een deur open doe. Hij knikt. Het is een grote kamer met veel foto's van zijn familie en vrienden. Ik loop naar zijn balkon deur.
"Waauow" zeg ik en ik kijk door het raam heen.
"Je mag wel naar buiten hoor!" Zegt Niall als hij de deur opendraait.
"Oh nee dankje" zeg ik een beetje beschaamt. Hij doet de deur toch open en stapt zelf naar buiten.
"Kom nou, pleas!" Zegt hij. Ik schud mijn hoofd en draai me om. Ik wil weglopen maar dan trekt en iemand aan mijn arm.
"Nee Niall ik wil echt niet" zeg ik iets bozer. Volgens mij heeft hij niet door dat ik hoogtevrees heb.
Hij laat mijn arm weer los en ik loop naar zijn bed. Ik laat me neerploffen.
"We zijn nog niet klaar hoor" zegt hij. Ik kijk hem vragend aan.
"We hebben nog een verdieping." Zegt hij.
"Ohhw" zegt ik. Hij rijkt zijn hand naar mij uit en ik pak hem aan. Hij trekt me omhoog en samen lopen we nog een verdieping omhoog.
We kopen bij een grote deur. Niall doet hem open en dan komen we bij een grote kamer met veel instrumenten. De kamer heeft niet echt muren. Overal is een raam, zodat je de hele tijd naar buiten kijkt.
In de kamer staat een drumstel en 3 gitaren en een grote witte vleugel. (Piano).
Ik ga met mijn hand over de vleugel en dan de toetsen. Ik moet me inhouden om niet te gaan spelen.
Ik kijk weer naar Niall die glimlachend tegen de deur aanleunt.
"Dit is echt prachtig!" Zeg ik. Hij knikt.
"Hier schrijven we liedjes en nemen we soms wat op" zegt hij. Ik knik. En ga op het krukje achter de piano zitten. Ik druk 1 keer op een toets. Die klank heb ik gemist. Ik voel de tranen weer opkomen. Om ze in te houden bijt ik op mijn lip. Het helpt niet en langzaam verlaat een traan mijn ooghoek. Snel veeg ik hem weg voordat Niall er iets van ziet. Even laat ik mijn hoofd zakken. Dan draai ik me om en ga staan. Niall loopt naar me toe.
"Waarom huil je?" Vraagt hij en hij trekt me in een knuffel. Ik leg mijn hoof tegen zijn borst en hij legt zijn ene hand achter mijn hoofd en de ander op mijn rug. Nu kan ik het echt niet meer laten en laat mijn tranen gaan.
"I-ik... laat m-maar" snik ik.
"Shht, het is oké... vertel het maar een andere keer." Zegt hij en wrijft met een hand over mijn hoofd en de ander over mijn rug. Het voelt fijn en vertrouwd. Ik kalmeer een beetje en dan trek ik terug. Met mijn handen veeg ik mijn tranen weg.
"Kom dan gaan we naar beneden." Zegt Niall. Ik knik en loop achter hem aan.
Als we beneden zijn gaan we eerst naar de keuken.
"Wil je thee?"
"Ja lekker, dankje" zeg ik en sla het denken nog wat meer om me heen.
"Waar is Amber eigenlijk?" Vraag ik.
"In jullie hotel. Die weer al dat je hier bent en ze is er vanavond ook." Ik knik.
"Moet je nog naar het hotel?"
"Ja voor slaap spullen enzo." Zeg ik.
"Dat kunnen we zo meteen wel doen en dan gelijk door naar iets wat jij wou doen en ik niet mocht weten." Hij grinnikt als hij het laatste zegt. Ik grinnik ook.
Hij geeft mij een kop thee en ik loop naar de woonkamer. Lima zit met Louis voetbal te kijken. Ik kijk naar de tv.
"O my god, is dat de westrijd Engeland-Nederland?" Vraag ik.
"Ja, hoezo?" Zegt Louis.
"Oh gewoon. Ik vind het leuk als het Nederlands elftal speelt." ik plof op de bank en kijk aandachtig naar de tv.
"Hoelaat is het eigenlijk?" Vraag ik zonder op te kijken van de tv.
"Half 12" hoor ik ergens achter mij. Ik heb echt geen idee wie dat zei, omdat mijn ogen aan de tv geplakt zijn. Het staat 1-2 voor Engeland.
"KOM OP, ENGELAND IS HELEMAAL NIET ZO GOED! DAAR MOET JE VAN KUNNEN WINNEN!" schreeuw ik.
"Sorry?! Ze winnen tenminste van Nederland!" Zegt Louis.
"De wedstrijd is nog niet afgelopen hoor!" Zeg ik terug.
Weer kijk ik aandachtig naar de tv. Nog 20 minuten dan is de wedstrijd afgelopen.
De tijd vliegt voorbij. Nog 1 minuut en dan is het afgelopen. Snijder geeft voor en depay kopt hem net over de keeper het doel in.
"Ik zei het toch!" Zeg ik tegen Louis die zijn hand voor zijn hoofd slaat.
"Beter gaan we een keer met zn allen naar een voetbalwestrijd." Zegt hij dan. Dat zegt die alleen om mij niet teleur te stellen. Sure. Ik sta op en loop naar de deur.
Ik pak mijn jas. En doe hem aan. Hij is nog wel nat. "Zullen we gaan?" Vraag ik aan Niall. Hij knikt.
"Wij gaan" zeg ik tegen de anderen. Ze knikken en geven me nog een knuffel.
"Veel plezier he!" Fluistert Louis nog. Ik sla hem op zijn schouder en hij grinnikt. Ook fluistert hij nog wat bij Niall en Niall schud lachend zijn hoofd. Samen lopen we naar buiten, waar het nog steeds regent.
-----------------------------------------------
Oké ik weet niet wat jullie wouden dus doe ik soms een stelling. Hier is de eersteSamen met de jongens naar de bios of uit eten?
Ik zou voor bios gaan, maar jullie kunnen anders denken. Hope you liked it! Xx
JE LEEST
just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)
FanfictionEmma is een meisje dat fan is van de boyband one direction. als haar bff kaartjes heeft geregeld voor het 1D concert in london kan ze nergens anders meer aan denken. ook heeft ze een meet and greet. ze is zo blij als ze dat hoort! een meisje dat vr...