67

1.2K 55 3
                                    

Emma's point of view

"Mevrouw Rose, en mevrouw Grande?" Vraagt de dokter die de kamer van Amber uit komt lopen. We knikken. Hij wenkt ons mee te komen, en wij lopen achter hem aan, naar zijn kleine kantoortje. We gaan bijde op een stoel zitten.

"Om te beginnen, Amber is een stuk achter uit gegaan. We geven haar nog 1 week" zegt de dokter. Ik schik ervan. Nog 1 week, om wakker te worden.

"W-wij gaan over 2 dagen weg. Hoe moet ik weten hoe het met haar is?" Vraag ik een beetje gestresst. Jup... over 2 dagen begint de wereldtour.

"Als u uw telefoonnummer doorgeeft, licht ik u in als er iets gebeurt." Zegt hij. Hij geeft mij een kladblaadje en een pen. Ik schrijf mijn nummer erop.

- Emma Rose

-Ariana Grande

Alle bij nummers staan op het papier.

"Ik zal het nummer in het dossier stoppen. Zo kan niemand erbij. Ik begrijp voor u dat dat niet zo handig is?" Grinnikt hij naar Ariana. Ze knikt.

"Dan wil ik jullie bij deze veel succes wensen op de tour, en jullie zijn de eerste die ingelicht zullen worden" zegt hij.

"Danku" zeggen we. We geven hem een hand en lopen de kamer uit. We lopen nog even snel naar Amber.

"Hey Am" zeg ik. Meteen voel ik een brok in mijn keel. "Ariana is hier ook."

"Hi Amber, I miss you" zegt ze. Ze gaat naast me staan en legt haar hoofd op mijn schouder.

"We gaan op tour. Ik zal je niet vergeten! Maar Am. Je bent sterk, en je kan dit. Doe het voor mij. Pleas..." zeg ik. Verder kom ik niet. Het lijkt alsof mijn keel niet meewerkt. Ik weet niks te zeggen. Het is stil.

"Bye Ammie" zeg Ariana.

"Bye... best Friends for ever" zeg ik. Met die woorden verlaten we de kamer. Ari slaat een arm om mijn schouder.

"She's joining us, where ever we are" zegt ze. Samen lopen we het ziekenhuis uit.
-------
Ik heb dit net nog snel geschreven... sorry als het heel slecht is!

Xx

just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu