Emma's point of view
Met sierlijke letters zet ik mijn handtekening op het contract. Ik haal de pen van het papier en leg het ernaast. Glimlachend kijk ik Ariana aan.
"Je moet NU Harry bellen!" zegt ze wanneer ze mijn mobiel aan mij geeft. Ik knik. Ik typ met trillende vingers het nummer van Harry in.
*piep*
*piep*
"Hello?" hoor ik iemand zeggen.
"Hello, it's me. I was wondering if after all th-" ik kan mij mooie Adele liedje niet afmaken.
"EMMA! LOUIS HERE! HOW ARE YOU?" hoor ik Louis schreeuwen. Ik hou mijn telefoon een stukje van mijn oor af om geen gehoorbeschadiging op te lopen. Ik grinnik.
"Hey Louis, alles gaat goed hier, behalve die piep in mijn oor. where is Hazz?" vraag ik.
"Hij is aan het douchen. We zijn nu in Tokyo. We blijven hier nog 2 weken. Trouwens, sorry dat ik zou hard schreeuwde. Hoe gaat het op tour met Ariana? Heb je het leuk?" vraagt hij.
"Jaa, alles gaat super! Het is superleuk! Hoe gaat het met jullie?" vraag ik.
"Met mij gaat het superdepuper goed nu ik jou weer hoor! Met de andere boys gaat het ook goed."
"En met N-N... Niall?" vraag ik onzeker.
"Ik geef eerlijk toe, hij mist je. Hij mist je zo verdomde veel. Hij volgt je overal. Hij weet alles van de tour van Ari. Als er nieuws is, is hij de eerste die het weet. Hij word gewoon gek zonder jou ofzo. Ik heb gehoort dat jullie overmorgen ook in Tokyo zijn. Kan ik langs komen? Samen met Hazz? Of kom je bij ons? Dan gaan we weer films kijken en sleepover en- Louis, met wie bel je? Godverdomme, geef mijn FUCKING telefoon terug.
Hey Emma, Harry hier. Sorry voor Louis" zegt Harry. Ik hoor allemaal geschreeuw en gelach op de achtergrond.
"Hey Harry! Ik heb zo goed nieuws!" zeg ik.
"Vertel, vertel, vertel!" zegt hij op een iets té enthousiaste manier.
"Ik heb een contract gekregen! Ze willen mijn liedje- ons liedje, uitbrengen!" zeg ik blij.
"Jouw liedje. Dat is super! Ik ben zo blij voor je! Gefeliciteerd! Ik kom overmorgen gelijk naar jullie toe!" zegt hij blij.
"Dankje! Is goed. Ik moet hangen. Ariana wil graag weer naar het hotel." zeg ik.
"Veel plezier. Tot snel! Doei Emster!" zegt hij.
"Doei Hazz" zeg ik daarna. Ik druk op het rode telefoontje.
"Aaaaaaaaaaah!" schreeuw ik door de kamer heen. Iedereen kijkt me geschrokken en bezorgd aan, behalve Ariana, die in het lachen uitbarst.
"Ik snap je meid! Ik zou ook zo blij zijn!" zegt ze. Ik glimlach.
"THANK YOU GOD!" schreeuw ik. Dan verlaat ik glimlachend het gebouw.
Die glimlach is voorlopig nog niet van mijn gezicht
-----------------
JE LEEST
just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)
FanfictionEmma is een meisje dat fan is van de boyband one direction. als haar bff kaartjes heeft geregeld voor het 1D concert in london kan ze nergens anders meer aan denken. ook heeft ze een meet and greet. ze is zo blij als ze dat hoort! een meisje dat vr...