19

2.2K 76 3
                                    

Emma's point of view

Ik loop de woonkamer binnen. Harry en Luke zijn ook net terug en zitten ook op de bank. Amber zit met Liam te praten, Luke met Niall en Harry kijkt een beetje om zich heen. Hij ziet mij en gaat staan. Hij loopt naar me toe en trekt me in een knuffel.

"Hoi" zegt hij.

"Hey" zeg ik terug en ik trek me terug. Samen gaan we ook op de bank zitten. Het is echt heel erg akward. Iedereen is in gesprek behalve Harry en ik. De bel gaat. Gered door de bel. Thank god.

"Ik doe open!" Schreeuwen Louis en Liam door elkaar heen. Tuurlijk, hun vriendinnen moeten nog komen. Ze rennen samen naar de deur.

"Ohw, hoi Ashton" hoor ik. Ik begin te grinniken. Harry ook. Niet veel later komen Liam en Louis de kamer in sjokken en daar achteraan de vrolijke Ashton.

"Hey!" Zeg hij vrolijk. Iedereen zegt hoi terug en dan gaat ook hij op de bank zitten.

"Hoe gaat het?" Vraagt hij aan mij.

"Goed hoor" zeg ik. Pleas en ander onderwerp?!

"Je wilt niet weten hoe bezorgt Niall, Harry en Louis waren. Echt niet normaal" hij grinnikt. Ik ook. Weer gaat de bel. Louis en Liam rennen weer naar de deur. Ze komen terug met 2 meisjes. De een heeft krullend bruin lang haar en de ander met stijl bruin haar.

Ze lopen naar mij toe en steken een hand uit.

"Hi, ik ben Sofia!" Zegt een vrolijk.

"En ik ben Eleanor" zegt de ander nog vrolijker.

"Ik ben Emma, en dat is Amber" ze geven Amber ook een hand en gaan dan bij Louis en Liam zitten.

"Wat gaan we doen?" Schreeuwt Louis door iedereen heen. Iedereen is gelijk stil.

"Wat gaan we doen?" Vraagt hij weer maar dan op normale toon.

"Ik vind dat Amber en Emma mogen kiezen" zegt Harry daarna. Iedereen knikt instemmend. Ik kijk naar Amber. Waarschijnlijk heeft zij het zelfde is gedachten als mij.

"Horrorfilm!" Zeggen we in koor. Dan kijken we naar Louis.

"Goeie keus!" Schreeuwt hij. Eleanor zit te discucieren met hem. Waarschijnlijk vond zij het niet zo'n leuk idee.

Niall loopt naar de tv en zet netflix aan. Hij scrolt door de horrorfilms.

"Weet jij een leuke?" Vraagt hij aan mij. Ik knik.

"Insidious is leuk" hij zoekt hem op en zet hem klaar.

"Wacht! We hebben geen eten!" Zegt Louis. Hij staat op en rent naar de keuken. Niall rent achter hem aan.

Ik besef me nu pas dat Amber, Louis, Liam en Luke de enige zijn die weten dat Niall en ik iets hebben. Nou ja... ze komen er vanzelf wel achter.

Even later komen Louis en Niall terug met 4 grote bakken. Popcorn, chips, m&m's en American cookie's. Ze zetten het op de tafel en de film begint.

Elke keer als iemand zich doodschrikt lig ik in een deuk. Ik heb deze film al zo vaak gezien dat ik om alles kan lachen.

"Insidious 2 staat ook op netflix " zeg ik als de film afgelopen is. Ook kijken we die film af. Het is nu half 11.

"Zullen we truth or dare doen?" Vraagt Eleanor boven iedereen uit. Iedereen knikt en we gaan op de matrassen in een kring zitten. Eleanor begint.

"Uhhm Louis, truth or dare"

"Dare" zegt hij lachend.

"Oké, bel een random nummer en zeg dat je pizza aan het eten bent en vraag of zij ook willen."

just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu