Emma's point of view:
Samen met Harry loop ik de keuken in. Ik loop naar de koelkast.
"Wie?" Vraagt hij met een brede glimlach.
"Louis, Ashton en Luke" zeg ik met een grijs. "En we filmen alles" zeg ik nog snel. Harry haalt zijn mobiel uit zijn broekzak en houd het als bewijs naar boven. Ik knik goedkeurend en pak de slagroom, tandpasta en watervaste stift.
"Ik teken bij Luke een bril en snor enzo op zijn gezicht" zegt Harry.
"Ik doe Ashton en Louis" hij knikt en zet zijn mobiel op video stand.
"Ik zeg wel als ik ga opnemen." Ik knik en samen lopen we zo stil mogelijk weer terug.
"Wat the fack gaan jullie doen?" vraagt een slaperige Eleanor. Ze staat op en loopt naar mij toe. Ze pakt de bus slagroom en stift. Een grijns verschijnt op haar gezicht.
"Ik doe Louis. Wie doe jij en Harry?" Ze grijnst breed.
"Ik doe Luke met de stift en Emma doet Ashton met de tandpasta" zegt Harry die ook een brede grijns heeft. Dan pakt hij zijn mobiel, En begint met filmen.
"Eerst Ashton" zegt hij. Ik loop richting Ashton en smeer tandpasta op zijn wangen, op en onder zijn neus. Ik grinnik. Die gaat chagrijnig worden.
"Nu Luke" zegt Eleanor en Harry geeft zijn telefoon aan mij. Ik film alles. Eerst tekent Harry een snor en stoppels als baart. Dan tekent hij een doorlopende wenkbrouw en heel veel rimpels. Dan drukt hij de dop op de stift en kijkt naar het eindresultaat. Hij knikt tevreden.
"Nu pakken we Louis terug" zeg ik en geef de camera aan Harry. Eleanor lacht en pakt eerst een veertje uit een kussen. Ik snap haar plan al.
1 hand van Louis ligt open. Eleanor spuit er slagroom in. Harry grinnikt. Dan gaat ze met het veertje onder de neus van Louis door. Hij spant sommige spiertjes aan maar dat helpt niet, dus klapt hij met zijn hand vol op zijn gezicht waardoor alle slagroom verspreid. Dan klapt zijn hand terug en slaapt gewoon door alsof er niks gebeurt ik. Eleanor en ik lach/fluisteren ons rot. Harry ook.
"Ik vind eigenlijk dat Niall ook wel iets mag" zeg ik dan en denk na wat ik zou kunnen doen.
"Doe zijn hand in een bakje lauw water" zegt Harry lachend.
"Nee Harry, dat gaat iets te ver. Gewoon net zoiets als we al hebben gedaan."
"Doe make-up bij hem op" dat is het geniale idee van El. ik knik en een grijns staat op mijn gezicht. Ik loop naar mijn tas en haal mijn make up tasje eruit. Dan loop ik weer terug.
"Actie" zegt Harry ook al filmt hij al van begin af aan. Ik loop richting Niall.
"Welkom in beautysalon Rose" zeg ik en glimlach bij die gedachtes. Ik rit het fase open en haal er mascara uit. Ik doe het voorzichtig bij hem op. Dan ook nog wat roze oogschaduw en zwarte eyeliner.
"Lippestift maakt het af" zeg ik en smeer knalrode lippenstift bij hem op.
Eleanor en Harry proberen hun lach in te houden maar dat lukt hen niet echt. Harry stopt met filmen en maakt nog allemaal foto's.
"Eigelijk moeten we hun 1e reactie ook filmen" zegt Eleanor als ze gaat liggen op haar matras.
"Jaa, ik zet mijn wekker wel en dan maak ik jou wakker, en Harry, en Amber en Sofia." Ze knikt.
"Wacht, Liam moet ook nog!" Fluistert/schreeuwt Harry.
"Ohja tuurlijk" zegt Eleanor en staat op. Ik stond al dus ik hoef alleen maar naar Harry toe te lopen.
JE LEEST
just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)
FanficEmma is een meisje dat fan is van de boyband one direction. als haar bff kaartjes heeft geregeld voor het 1D concert in london kan ze nergens anders meer aan denken. ook heeft ze een meet and greet. ze is zo blij als ze dat hoort! een meisje dat vr...