20

1.8K 67 0
                                    

Emma's point of view:

Na heel lang proberen lukt het nog steeds niet om te slapen. Ik doe mijn ogen open en kijk om me heen. Iedereen lijkt te slapen. Ashton, Luke en Liam snurken zelfs. Ik grinnik bij die gedachtes.

Dan ga ik rechtop zitten. Echt iedereen lijkt te slapen. Wat kan ik doen? Vroeger ging ik altijd een stukje piano spelen als ik niet kon slapen. En dan zong ik er ook nog bij om mijn lichaam tot rust te laten komen.

Ik ga nu piano spelen

Dat zegt mijn lichaam. Ik knijp mijn ogen dicht. Ik wil het niet.

Volg je hart, niet je brein

Ik kan het niet.

'Je bent te hard voor jezelf'

Ik hoor het Amber nog zeggen.

'Ik wil je gelukkig zien'

Harry die mijn hand vast had. Meende hij het?

Ik zucht diep. Ik ga het doen. Ik sta zo rustig mogelijk op en loop richting de studio.

Niall's point of view:

Ik kan maar niet slapen. Zou er nog iemand wakker zijn? Nee, vast niet. Ik houd mijn ogen gesloten. Weer lukt het niet om te slapen.

Ik hoor iemand opstaan en weglopen. Ik open mijn ogen en kijk om me heen. Emma ligt niet meer in haar bed. Ik sta op en loop naar de trap. Waar zou ze heen zijn gegaan. Ik blijf even staan.

"Niall? Waarom ben je wakker?" Vraagt Harry die slaperig voor me staat.

"Emma is weg" zeg ik. Hij kijkt mij verbaast aan. Dan hoor ik muziek van boven komen. De studio. Samen met Harry loop ik naar boven.

Emma's point of view:

Ik loop naar boven. Op weg naar de studio. Ik doe de deur open en stap naar binnen. Weer komt de hoogte vrees naar boven, maar het uitzicht is wel mooi. Sommige lichtjes in London branden nog.

Ik ga op het krukje bij de piano zitten en leg mijn handen op de toetsen.

"I found myself dreaming
In silver and gold
Like a scene from a movie
That every broken heart knows"

"We were walking on moonlight
And you pulled me close
Split second and you disappeared
And then I was all alone"

"I woke up in tears
With you by my side
Breath of relief
And I realized
No, we're not promised tomorrow"

"So I'm gonna love you like I'm gonna lose you
I'm gonna hold you like I'm saying goodbye
Wherever we're standing
I won't take you for granted
'Cause we'll never know when, when we'll run out of time"

"So I'm gonna love you like I'm gonna lose you
So I'm gonna love you like I'm gonna lose you "

Voor de zoveelste keer vandaag loopt er een traan over mijn wang. Dit keer niet van verdriet maar van geluk. Ik ben zo blij. Dit voelde goed.

Achter mij hoor ik geklap. Ik schrik me rot en draai me gelijk om. In de deuropening staan Harry en Niall. Daar had ik niet op gerekend.

"Dat was prachtig" zeg Niall. Ik glimlach en veeg mijn tranen weg. Hij komt op me af lopen en geeft me een knuffel.

"Dankje" zeg ik. Harry loopt dan op me af en geeft me een knuffel.

"Kun je nog een stukje spelen? En zingen? Het is zo mooi!" Zegt Harry. Ik knik aarzelend.

just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu