-Pohled Louise-
Když jsem se probudil tak jsem si vzpomněl na včerejšek.. nejhezčí večer.
Ale hned jak mi došlo, že dnes je velká tůra, tak mě radost přešla.
,,Dobré ráno" ozval se hlas vedle mě.. ,,Ahoj" usmál jsem se na Harryho a pomalu si sednul. Protáhl jsem se a rozhlédl se po chatce. Takový bordel, co se tu včera dělo ježiši. Zatřepal jsem hlavou a postavil se na studenou podlahu. ,,Jak ses vyspal?" ozval se Liam. ,,Dobře, až moc dobře" usmál jsem se a zčervenal.Popadl jsem kartáček a pastu, mýdlo a ručník a pádil do sprchy.
Vedle sprchy jsem se vysvlékl a osprchoval se teplou vodou.
Když jsem dorazil zpět do chatky, tak jsem si z kufru vzal kraťasy, volné modré triko a botasky. Oblékl jsem se a všiml si, že kluci jsou už na snídani. Jsou hodní, že na mne čekají, fakt.
Vyšel jsem ven u chatky a rovnou jsem šel k jídelně. Tam jsem si nandal chleba, marmeládu a máslo, ještě jsem si nalil kávu a sedl si vedle kluků.
,,Brou chuť" mrkl na mě Niall a já mu taky popřál.,,Lidi, rychle se najezte, za půl hodiny jdeme!" vyhlásil Peter a všichni začali protestovat, jak jinak.
,,A jak se mam asi kurva stihnout vysprchovat" zanadával Hazz a zvedl se.
Jen jsem se zasmál a pokračoval v jídle. ,,Louisi, to co jste včera dělali s Harrym, mezi vámi něco je?" vyzvídal Ni. ,,Ne, není a ani nebude." Urazil jsem se. ,,Notak, Louisi, víme že ho chceš, vidíme, jak se na něj koukáš, je to dost vidět",,Nialle, přestaň strkat nos do něčeho, do čeho ti nic není, jo? Děkuju"
Teprve pak mi došlo, co jsem mu řekl, hned jsem toho litoval. Takhle hnusnej jsem na něj hned bejt nemusel, přeci jen měl pravdu, achjo. ,,Promiň Ni" omluvil jsem se mu a on jen mávl rukou. ,,Chápu tě, v poho" zasmál se a odešel do chatky, zůstal jsem u stolu sám s Liamem.
,,Tak jo, jdeme si připravit batoh" napadlo mě a Liam kývl a zvedli jsme se od stolu. Šel jsem odnést talíř na stůl , kam se dává špinavé nádobí a šel jsem do chatky. Harry seděl na posteli a s někým si psal. Hned jak mě zpozoroval tak mobil dal do kapsy. ,,Promiň, můžu zase jít" zamračil jsem se na něj a on zakýval hlavou, jakože ne. Stejně by mne zajímalo, co tam má tak tajného. Asi jeho tajný kámoš.
Vyndal jsem si batoh z kufru a do něj si dal petku s čistou vodou, dvě sušenky co mi dala mamka a pláštěnku, kdyby náhodou pršelo. Koukl jsem na můj iPhone a zjistil, že za pět minut jdeme.,,Půjdeš semnou ve dvojici při nějakých soutěžích?" zeptal se mě Niall a já přikývl, chtěl jsem jít sice s Harrym, ale ten se nezeptal, proto má smůlu.
Vzal jsem batoh na záda a s Niallem jsme vyšli ven z chatky ke skupince lidí, kteří se už řadili do dvojic. Je to jak ve škole. ,,Tak jo, jsme všichni?!" zařval Peter a začal nás počítat. Ano, byli jsme všichni a mohli jsme vyjít do lesa.
,,Tak jo, naše první zastávka bude na molu" podíval se na nás Peter a já si povzdechl.
Vzpomínky na nadrženého Harryho.S Niallem jsme si pěkně povídali a já úplně zapomněl na Harryho.
Niall je fakt super kluk.
,,Hele, Ni, máš už holku?" usmál jsem se na něj. ,,Nemám, ani nebudu" mrkl na mě a já vykulil oči. ,,Vždyť si mi nic neřekl" vzdychl jsem a byl jsem překvapen z toho, co mi teď řekl. ,,To není moje povinnost" opět na mě mrkl a já chápavě přikývl. Takže jedinej heterák u nás na chatce je Payne, chudák.
Když jsme došli na molo tak jsme si sedli a napili se.
,,Takže lidi, tady, vidíte tu loď? Mám tu stopky. Tahle soutěž se bude konat po čtyř členných skupinkách. Takže chatky. Kdo první dopluje tam k tomu kameni a zpět, vyhrál. Rozumíme?"
Všichni jsme přikývli a začala chatka s číslem jedna, pak dvě a pak přišla řada na nás. Sedl jsem si vedle Harryho a on se na mě usmál.
Pohled jsem hodil na Petera, kdy konečně řekne, že můžeme vyjet.,,Teď!" křikl a my jsme vyjeli..
Xxx
Večeř, když jsme se vrátili z tůry byli jsme všichni utahaní jako prasata. Lehl jsem si na postel a okamžitě usnul.
-Harryho pohled-
Oh bože, Louis tak nádherně spinká.
Najednou mi zavibroval mobil, podíval jsem se kdo mi píše, ah, můj miláček. James.James: Lásko, chybíš mi
Harry: Ty mě taky, ani nevíš jak moc
James: Líbí se ti tam alespoň?
Harry: Jop
James: Tak jo, asi jsi unavený, nechám tě se hezky vyspinkat, dobrou noc
Harry: Dobrou miláčkuBože, jsem takový zmetek. Svému klukovi píšu, že mi chybí a přitom tady honim kládu Louisovi. Svlékl jsem se do boxerek, hodil přes sebe jen velkou šedou mikinu, je Jamesovo. On je tak trochu namakanější než já a proto mi je jeho oblečení tak velké.
Vyšel jsem ven z chatky a sedl si na kraj lesa. Zavřel jsem oči a uviděl jsem Louise. Počkat, co se to semnou děje, proč mám v hlavě Louise? Jasně, je dokonalej, ale já mám kluka.
Vyndal jsem z kapsy mobil a zavolal Jamesovi.,,Zlato, ty ještě nespinkáš?" slyšel jsem jeho nádherný hlas, slzy mi vrazili do očí. ,,Lásko, tak moc mi chybíš.. prosím, přijeď sem" právě nevěřím své puse, že tohle vyslovila, kurva, nemůže přijet. ,,Lásko, opravdu? Dobře, zítra dopoledne jsem tam , ano?" jen jsem zatnul pěst a bouchl do zemi, hned jsem sykl bolestí. ,,Jo, tak ahoj, těším se na tebe zlato"
Když jsem to típl tak se mi zrychlil dech. Ne, on sem nemůže.
OU, TEĎ SE TO KONEČNĚ ZAČÍNÁ ROZJÍŽDĚT.
DĚKUJI ZA VŠECHNY VOTES♥
PIŠTĚ DO KOMENTÁŘE NÁZORY,DÍKY♥
ČTEŠ
You and I (CZ Larry story)
FanfictionÚvod Letní měsíční tábor, co se koná každý rok. Tam se bude vše dít. Louis Tomlinson na tenhle tábor pojede poprvé a strašně se tam těší, že si najde nové přátelé, snad, nikdo ho totiž moc nemá rád, kvůli tomu, že je to gay. Zatímco Harry, Liam a...