-Harryho pohled-
Všichni jsme docela v prdeli. Niall má v sobě už snad půl flašky vodky, Liam a Markét pořád cucají tu pomerančovou vodku od Loua a já s Louem hulíme. Jaxon samozřejmě taky hulí.Ale je to tu fajn. Všem nám je fajn. ,,Hele, tady máš prachy za tu trávu" dal jsem Jaxonovi do ruky peníze. ,,Proč tolik?" ,,Minule jsem ti to neplatil" zasmál jsem se. Jako kdyby jsem měl peněz málo. On ale má peněz taky dost.. Kde by jinak bral ty semínka.
,,Lidi, nezatancujem si?" navrhl Louis a mě to nepřišlo jako vůbec špatný nápad. ,,Jdu něco pustit" oznámil a odešel k televizi. Naštěstí máme k TV připojené velké bedny, které dokážou udělat fakt dobrej bordel.
Louise nenapadlo pustit nic jiného, než Lean On, ještě to zesílil tak, aby to slyšeli snad všichni, co bydlí v téhle ulici.
Nějak nám to nevadilo, takže jsme začali tancovat.
Liam s Markét skákali na gauči, Jaxon se tam někde vypaloval s Niallem a já zůstal sám s Louisem. Nevadí mi to. Naopak.
,,Takže lásko, co podniknem?" stiskl jsem mu tu jeho dokonalou prdel.
Nestihl jsem ani mrknout a už byl přilepenej na mých rtech.
Začali jsme se dravě líbat, ale vše překazil Niall, který za námi přišel a srazil nás k zemi, jelikož se neudržel na nohách. ,,Nialle, ty debile" zasmál se Lou.
Dal jsem oči v sloup a zvedl Nialla ze země. Podíval jsem se na Liama a Markét, pak na stůl a zjistil jsem, že celá pomerančová vodka je fuč. To.. to jako vypili sami? To snad ne.
Podíval jsem se na hodiny a bylo půl jedné. To už?!
,,Lidi, jsem unavenej, půjdu si lehnout, je mi blbě" oznámil Lou a podíval se na mě, smutně. ,,Dobrou noc" řekli všichni sborově a já mu ještě dal pusu na tvář. ,,Přijdu tak za hodinku, dobrou noc" pošeptal jsem mu do ouška a on odešel.
Zůstal jsem tu jen já, Jaxon, Liam, Niall a Markét. ,,Hej, pojď si dát brko" zařval na mě Jaxon. ,,Další jo?" vytvořil se mi úsměv na rtech a hned jsem k němu přiběhl. ,,Dal bych si" olízl jsem se.
-Pohled Louise-
O hodinu později
Nemůžu usnout. Bolí mě hlava, furt se mi něco honí hlavou a dole je strašný rámus. Co tam furt dělaj? Vždyť už jsou skoro dvě hodiny.
Zkoušel jsem si pustit sluchátka, ale to mi zase řvaly do uší písničky. Kašlu na to. Vzal jsem si prášek na bolest hlavy, který jsem měl zabalený sebou v kufru a šel jsem k nim dolů.
Tady to vypadá.
Harry s Jaxonem totálně vyhulený leží na gauči, nic nevnímají. Liam s Markét tancují na Ghoast Town od Lamberta a Niall je sleduje a směje se. ,,Ouu, Lou, ty nespíš?" usmála se na mě Markéta. ,,Nep, nemůžu spát, když tu děláte takový bordel" ukázal jsem na Liama a rádio. ,,Aha, promiň bro" přidal se Liam.
,,To je v pohodě, nemůžu spát, zůstanu tu s vámi. Do kolika chcete takhle pařit?" zeptal jsem se. ,,Ještě tak dvě hoďky, vůbec se nám nechce spát" odpověděl za Liama Niall. ,,Ok"
Sedl jsem si na gauč vedle Harryho a Jaxona.
,,Lou, copak, že ještě nespinkáš, kulíšku?" uchechtl si Harry. Vyhul. A dost, zítra si s ním promluvím, to musí skončit. ,,Děláte bordel" sykl jsem na něj a koukal na kluky s Markét jak se tam o sebe otíraj, neboli Markét se o sebe třou s Liamem a Niall ošahává Liama.
,,Nebuď zlej" strčil do mě Harry a opět se usmál.
,,Už mě dost vytáčí to, jak hulíš! Chápeš?!" křikl jsem přes celý pokoj a všichni se na mě otočili.
,,Vždyť ty taky hulíš" zasmál se. ,,Jo, kvůli tobě! Ale nechci dopadnout jako vy dva!" ukázal jsem na Jaxona a na něj. ,,To se semnou kvůli tomu jako rozejdeš?" zvážnil Harry.
,,To ne.. nechci.. Miluju tě.. Ale štveš mě" uklidnil jsem se a začali mi téct slzy.
,,Pojď do kuchyně prosím" řekl jsem Harrymu a pomohl mu vstát. Už to z něj vyprchává.
,,Harry, já tě hrozně moc miluju. Opravdu. Ale nechci být s nějakým závislákem.. Prosím, můžeš to zmírnit?" stekla mi další slza a posadil jsem se na stůl. ,,Lou.. Dokážu to, kvůli tobě" přilepil se mi na rty a doslova ze mě strhl tričko.
Kousl mě do rtu a já zavzdychal. Co on se mnou dokáže udělat.
Můj kámoš se dal do pozoru a na Harrym taky bylo dost vidět, jak to chce.
Sundal jsem mu triko a poté i naše kalhoty odletěli někam do neznáma. Viděl jsem jeho bouli a kousl se do rtu. Kurva. Chci ho. Zakňučel jsem, když se o mě otřel.
,,Teď tě tu ošukám tak, že si to budeš pamatovat ještě za deset let" zavrčel Harry a já vzdychl tak nahlas, že to museli slyšet i přes tu hudbu.
,,Ohni se přes ten podělanej stůl" zašeptal mi do ucha Harold.
Udělal jsem tak a sundal si spodky.
Harry mi nejdříve dírku olízl, pak do ní vjel jedním prstem.
Byl jsem strašně vzrušený, proto Harry na nic nečekal a vrazil ho do mě až po kořen. ,,Oh kurva!" vykřikl jsem a Harry zrychlil.
Bože, zbožňuju ten pocit ho mít v sobě. Tak moc to miluju. ,,Přidej, jo!" řval jsem z plných plic. Kudrnáč mě proto poslechl a přidal na rychlosti a tvrdosti.
Do toho mě začal ještě honit.
Myslel jsem, že puknu. ,,Zakazuju ti se udělat dřív než já" zavrčel a já kývl hlavou.
Přidal na rychlosti, udělal poslední tvrdý zásun a vystříkal se do mě.
,,Už můžeš" kousl mě do ucha a já vybouchl.
,,Kurva" vzdychl jsem a sesunul se k zemi. ,,Tak co, budeš si to pamatovat hodně dlouho?" mrkl na mě a dal mi pusu do vlasů.
Přikývl jsem a oblékl jsem se. ,,Teď se jdi umýt a já půjdu ostatním říct, že jdeme spát"
Poslechl jsem Harryho a šel se osprchovat. Po osprchování jsem si oblékl jen boxerky a ulehl do postele. Moje prdel mě bolí tak jako nikdy. Zítra si fakt nesednu. Jednou mu to vrátím, jednou budu top já.
Tak snad se líbí♥♥♥
Pro další část stačí dát 15 votes a napsat 5 komentářů☺
+ od 1.11. můžete očekávat novou story - https://www.wattpad.com/myworks/51601213
Podívejte se na úvod a kdyžtak si přidejte do své knihovny!♥
ČTEŠ
You and I (CZ Larry story)
ФанфикÚvod Letní měsíční tábor, co se koná každý rok. Tam se bude vše dít. Louis Tomlinson na tenhle tábor pojede poprvé a strašně se tam těší, že si najde nové přátelé, snad, nikdo ho totiž moc nemá rád, kvůli tomu, že je to gay. Zatímco Harry, Liam a...