35.Kapitola

2K 143 9
                                    

,,Harry, to zvládneš," uklidňoval jsem svojí lásku, když jsme byli na cestě do budovy, kde se natáčel x factor. 
,,Jsem nervozní," přiznal. Nemusel to říkat, bylo to z něj doslova cítit. Klepali se mu nohy a nahlas dýchal, jako by ho čekala smrt. 
,,Zpíváš dokonale, to zvládneš," pohladil jsem ho na stehně, abych ho uklidnil. 
,,Děkuju lásko," pousmál se a začal si prohlížet prsty, mimochodem na prsteníčku měl TEN prstýnek, doufám, že mu to přinese štěstí. 

Když jsme dojeli před velikou budovu, vystoupili jsme z auta a šli do velké fronty, kde už stálo hromadu lidí, co čekali na to, až budou na řadu. 
Hned jak jsme tam došli, přišel k nám pán, zeptal se kdo jsme a když se Harry představil dal mu na sebe lísteček s číslem. 
Povzbudivě jsem se na něj usmál a chytl ho za ruku. Pár lidí se na nás otočilo a divně koukalo, ale já to neřešil. Ať závidí, že tu má Hazza toho nejlepšího fanouška. 
,,Miluju tě," zašeptal mi do ucha. 
,,Já tebe," řekl jsem nazpět a postupovali dál ve frontě.

Najednou se před námi objevila kamera a moderátor. Oh bože. 
Rychle jsem pustil Harryho ruku, nepotřebuju, by hned Hazzu odsuzovali. 

,,Ahoj, představ se sem do kamery, ať máme co dát do televize," zasmál se moderátor a Harry přikývl. 

,,Jmenuju se Harry Styles, je mi 18 let a dnes je můj velký den," pousmál se. Proč Harry Styles? Prostě jsme se domluvili. Ano, sice už má všude napsané, že je to Tomlinson, ale. Nepotřebujeme aby ho všichni odsuzovali za to že je to gay, akorát by nějací homofobici neposílali hlasy. Nechceme riskovat, proto to je Styles. 
,,Kdo je tohle?" poukázal na mě. 
,,Tohle je můj př-....," 
,,Nejlepší kamarád," skočil jsem mu do řeči. Málem se přeřekl. Děkovně se na mě usmál. Moderátor přikývl a dál se ptal na různé otázky, na které musel Hazz odpovídat. 

Ani jsme se pořádně nerozhlédli a už jsme stáli v zákulisí. 

,,Držím palce," kývl moderátor směrem k podiu, Harry poděkoval a já společně s Anne, která dorazila před malou chvilkou jsme zůstali v zákulisí. 

Když Harry začal zpívat, málem jsem zkolaboval. Tak dokonalý hlas. A ten text. Je o nás, to jsem okamžitě poznal. 

" Now you were standing there,
right in front of me.
I hold on scared and harder to breathe.
All of a sudden,
these lights are blinding me.
I never noticed,
how bright they would be.

I saw in the corner there is a photograph,
No doubt in my mind it's a picture of you.
It lies there alone in it's bed of broken glass.
This bed was never made for two.

I'll keep my eyes wide open,
I'll keep my arms wide open.

Don't let me,
Don't let me,
Don't let me go.
'Cause I'm tired of feeling alone.
Don't let me,
Don't let me go.
'Cause I'm tired of feeling alone......."

Stekla mi z toho slza po tváři, okamžitě na mě namířili kamery, to by nebylo, aby neměli záběr toho, jak někdo brečí, že?
Jen jsem se tomu pro sebe zasmál a ignoroval je. Dál jsem poslouchal svého miláčka. 

Když dozpíval, tak se všichni postavili a hlasitě tleskali, pár holek pištělo. No smůla girls, on je jenom můj. Je na klobásy, pochopte. 
Dostal dvě ANO a jedno Ne. Ale stejně, hlavní je, že postoupil! Hned jak došel k nám, tak jsem ho objal, chtěl mi dát pusu, ale já to nenápadně zakryl rukou a něco mu pošeptal do ucha. Skvělý plán Tomlinsone, opravdu skvělý. 

,,Byl jsi úžasný, jaký máš pocity?" zeptal se moderátor, zatím co ho pusinkovala Anne. 
,,Mám smíšené pocity, ale jsem nehorázně šťastný," povyskočil si a zasmál se. Rozplýval jsem se nad ním. Byl tak šťastný, plný energie. 
Takhle šťastného jsem ho naposledy viděl na naší svatbě. Asi to pro něj hodně znamená. Myslím, že jsem mu splnil sen, vlastně on si ho splnil, já mu pomohl. Beze mě by tu nebyl, že? 
,,Jste pyšný na svého kamaráda?" zeptal se ten týpek mě. 
,,Hodně pyšný. Hrozně mu to přeju a doufám, že se dostane co nejdál, vždy při něm budu stát," celou dobu co jsem to říkal, jsem se mu koukal do očí. 
,,Vidím, že mezi sebou máte dobrý vztah. To je dobře," poplácal nás po rameni a my jsme mohli jít. 

------

Fakt se stydím, snad nejkratší díl co jsem kdy napsala, slibuju že příště vám to vynahradím, opravdu!!♥ Dejte mi votes, ať vím, že se vám líbí:)



You and I (CZ Larry story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat