13.Kapitola

4.1K 207 133
                                    

,,Proč jste nepřišli?" zeptal se Niall a já zrudnul. Ok, Tomlinsone, chytrej kluk, teď všichni poznají, že jste se tu klátili. ,,Jo tákhle" zasmál se Ni a já se zahrabal pod peřinu, trapná chvíle, fakt.

,,Tak takhle vy dva" zasmál se hlasitě Liam a já se konečně odkryl, bylo mi pod tou peřinou docela horko. ,,Vadí?" nadzvedl jsem obočí a podíval se na Liama, ani nevím proč jsem tak odsekl, když neřekl nic špatného.

,,Ne, proč?"

Jen jsem pokrčil ramena a zvedl se z postele. Koukl jsem se na Harryho a ten mezi tím usnul. Aww, nikdo nedokáže usnout tak rychle jako Harry. Prostě nikdo.

Vyndal jsem si z kufru šedé tepláky a bílé tričko. A samozřejmě spodní prádlo. Vydal jsem se s tím do sprch. Jelikož každá chatka měla svoje vlastní sprchy tak ručník a mýdlo jsem tam už měl.

Osprchoval jsem se a oblékl se do toho nejpohodlnějšího oblečení co mám.

Došel jsem do chatky a tam nikdo nebyl, ani Harry. Kam zase zmizeli všichni? Alespoň mi mohli říct, že někam půjdou.

Vyšel jsem ven a uviděl je u chatky, kde je Mark, Tomas, Justin a ten čtvrtej nevím jak se jmenuje.

,,Ahoj kluci" pozdravil jsem se, když jsem došel k té chatce. ,,Čus" pozdravili mě sborově. ,,Příště mi můžete alespoň říct, že někam jdete" oznámil jsem Niallovi naštvaně. ,,Jaj, promiň" dal oči v sloup a já se zasmál.

,,Hele, Louisi, chceš si s náma zahrát flašku?" nabídl mi Justin a já vykulil oči. ,,Vždyť jsme samí kluci" koukl jsem se okolo sebe a ano, jen kluci.

,,Za pět minut přijdou holky, neboj" zasmál se a já přikývl. Upřímně byl bych radši, kdyby hráli jen kluci, já se s holkama nerad cucam. Jsem gay. Harry taky, nebo je bisexual? To je možný.

Vlezli jsme ke klukům do chatky a tam už byla připravená flaška a okolo ní polštáře, abychom seděli na měkkým. Bylo nás tam dost. Liam, Niall, já s Harrym, Justin, Mark, Tomas, Markét a Jess. Jop, jen dvě holky.

Hráli jsme asi deset minut a najednou to padlo na mě a Markét. Úkol mi dávala Markét.

,,Dej pusu Harrymu" mrkla na mě a já se na ní děkovně usmál. Jen doufám, že to nikdo neviděl.

Harry se ke mně přiblížil a já mu dal pusu na rty.

,,Fuj" odkašlal si Tomas a já dal oši v sloup, homofob.

,,Koukám, že jste neprotestovali" zasmál se Justin. ,,No a? Je to hra" oznámil jsem a Justin tedy přikývl. Je jasný, že mu hned neřeknu, že Harry je můj přítel.

Xxx

Je večer a já ležím v posteli s Harrym a tulíme se k sobě. Tahle chvíle je ta nejlepší. ,,Miluju tě, Lou" pošeptal mi do ouška a dal mi na něj malou pusu. ,,Já tebe" usmál jsem se sladce.

,,Za 4 dny se jede domů" zesmutnil jsem.

,,Lásko, alespoň celému světu budu moct říct, jak tě miluju" stiskl mě pevněji k sobě a já se cítil úžasně. ,,Já vím" vzdychl jsem a přitulil se k němu. Za chvilku jsem usnul.

-Pohled Harryho-

Lou mi usnul v objetí. Je tak roztomilej když spinká.
Chvilku jsem ho pozoroval a pak do chatky přišel Liam. ,,Kámo, pojď k ohni, chlastá se tam" zasmál se Liam kterej byl už v náladě. Vraždil jsem ho pohledem.

Dostal jsem chuť na vodku. Ale chci tu zůstat s Louikem.

,,Poooojď" usmál se Li a já si povzdychl.

Zvedl jsem se z postele, samozřejmě opatrně, abych nevzbudil svojí lásku a odešel s Liamem k ohni. ,,Co si dáš? Vodka, rum, víno.." nabízel mi Mark. ,,Vodka" usmál jsem se a on mi nalil. Kopl jsem do sebe panáka a sedl jsem si na stoličku.

,,Můžu ještě?" otočil jsem se na Marka a on přikývl, rovnou mi nalil tři a podal mi to na tácku ze dřeva. Kopl jsem to do sebe během pěti minut. 

,,Kámoo, ty si boreec" zasmál se Niall, kterej vypadal dost děsně. Ten toho musel mít už v sobě hodně.

,,Chceš i trávu?" nabídl mi Tomas brko, co držel v ruce. Jelikož jsem měl v sobě alkohol, tak jsem přikývl. Mezí tím co jsem to zapálil jsem do sebe kopl další dva panáky.

Když se mi to brko povedlo zapálit tak jsem popotáhl. Oh kruci, mít trávu po tak dlouhý době.. Úplně jsem zapomněl jak dobrá je. 

Když jsem to brko vyhulil tak jsem si lehl na zem a dělal že jsem že jsem chcíplej pes. Všichni se mi smáli a já s nima. Snažil jsem se postavit, ale nešlo to. Bože, jsem zhulenej a ožralej jak prase. Boží pocit.

Najednou jsem uviděl někoho v šedé mikině s kapucí a poznal jsem, že je to Louis, teda myslím že to je Louis. ,,Harry?" vykulil na mě oči a došlo mi to, jasný, je to Louis.

-Pohled Louise-

Probudil mě z tvrdého spánku hlasitý smích z venku. Co se tam kurva děje?! Snažil jsem se usnout, ale pak mi došlo, že vedle mě nikdo neleží. Kde je Hazz? Kolik je vůbec hodin? Podíval jsem se na mobil a zjistil jsem, že je půl jedné. To jsem moc dlouho nespal. 

Zvedl jsem se neochotně z postele, navlékl na sebe černé tepláky, šedou mikinu a dal jsem si kapucu, protože jsem měl vlasy jak hnízdo. Ale vypadal jsem sexy.

Vyšel jsem ven z chatky a naskytl se mi pohled na ležícího Harryho vedle ohně. On ze sebe snad dělá mrtvolu? On pil?

,,Kolik toho má v sobě ježiši?!" vyjekl jsem na Liama. Ten se na mě ale jenom usmál, bože, vyhulenej jak prase. ,,Deset panáků a jedno brko" odpověděl mi za Liama Mark, kterej byl docela střízlivej.

Alespoň někdo.

,,Tohle nedam, dej mi panáka" houkl jsem po Markovi a ten mi dal celou flašku. ,,Co blbneš?" vykulil jsem na něj oči. ,,Poděl se s Liamem a Niallem. To máte v sobě za chvilku." Usmál se a já teda přikývl.

Otevřel jsem láhev s vodkou a napil se. Dal jsem tři loky.

Podíval jsem se na Harryho a ten se pořád válel na zemi, zpíval nějakej text, no.. spíš něco mlel a hejbal hlavou ze strany na stranu. Ten je dobře.

Dal jsem si ještě loka a šel jsem za Harrym. Lehl jsem si vedle něj a pozoroval ho. Byl tak krásnej a zároveň jsem z něj dostával záchvaty k smíchu. Poprvé v životě ho takhle vidím a stojí to za to.

Najednou se ke mně otočil a začal mě líbat na rtech. Neprotestoval jsem, naopak jsem začal spolupracovat.

-Pohled Liama-

Kurva, to ne. ,,Harry, Louisi, co to děláte?!" křikl jsem po nich, nereagovali, naopak se líbali ještě dravěji. Koukl jsem se okolo sebe a všichni na ně čuměli jako kdyby něco takového v životě neviděli. Zasmál jsem se.

Protože jsem namazenej, tak si vůbec neuvědomuju to, že to o nich nikdo neví a nejspíš bych je měl zastavit. Já to ale neřešil.

-Pohled Harryho-

Loui chutnal po vodce. Mňam.

Strkal jsem mu jazyk až do krku, dokud nás neodlepil Justin. ,,Vy jste vážně buzny?!" vykřikl s nechutí. ,,Já bi, Lou je taky určitě gay" řekl jsem, možná mi ani moc nerozuměl, protože ta věta pomálu nedávala smysl.

,,Jakože ty si bi a Louis je gay?" zeptal se s nadzvedlým obočím a já přikývl. ,,Vypadněte oba dva do chatky, buzíci!" křikl znechuceně a já se s Louisem pomalu zvedl a během půl hodiny se dostal na chatku.

A to jí máme jenom od ohně tak 20 metrů.

Hned jak jsme si lehli do postele tak jsme usnuli.

TAK.. LÍBÍ SE VÁM TO? DOUFÁM ŽE JO
OPĚT, NÁZORY POTĚŠÍ


You and I (CZ Larry story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat