,,Dobrá Lou, můžeš tam být až do konce prázdnin," dořekla mamka a típla mi to.
Je jí to prý líto, nedivím se jí, ale já chci být s Harrym co nejvíc. ,,Tak co?" objal mě zezadu Hazz. ,,Povolila," pousmál jsem se a Harry mi dal pusu do vlasů. ,,Ale budu se muset ukázat nejmíň dvakrát do týdne," dal jsem oči v sloup. Mamka je někdy fakt až moc starostlivá. Vždyť mi je 18.,,To není tak hrozný," zasmál se Hazz.
,,Jenže já chci být pořád jen a jen s tebou," otočil jsem se k němu a přitáhl jsem si ho za boky. ,,Miluju tě," zašeptal jsem a přilepil se na jeho měkké rty.
,,Já-tebe-taky," odpověděl mezi polibky.Když jsme se od sebe odlepili tak se mě Hazz zeptal, co budeme dělat. To kdybych věděl. ,,Fakt netuším," odpověděl jsem.
,,Co je vůbec dneska, neděle?" nadzvedl jsem obočí a Harry přikývl. ,,Nedávají něco v kinu?"
,,Můžu se jít podívat na noťas," mykl rameny a já šel s ním.,,Chceš horor, komedii nebo snad nějakou romantiku?" zasmál se. Jak já miluju jeho smích.
,,Je mi to úplně, ale úplně jedno. Vyber to, co uznáš za vhodný, hlavně že budu s tebou," usmál jsem se na něj a on tedy přikývl. Chvilku vybíral a pak tam něco objednal. ,,Co si vybral?"
,,Překvápko," mrkl na mě a odešel do kuchyně.,,Ok," šeptl jsem si pro sebe a šel za ním. ,,Vyjedeme tak za hodinu, dávají to v 15:30, je 13:06," oznámil Hazz. ,,Ok," přikývl jsem.
Vyběhl jsem schody nahoru do pokoje a z kufru vytáhl černé skiny džíny, černé triko s červeným měsícem a bíločerné conversky. Vše jsem si vzal sebou do koupelny, kde jsem se osprchoval, oholil a nějak upravil vlasy.
Oblékl jsem se a odešel z koupelny.V pokoji už seděl Harry a jedl rohlík s medem.
,,Když si byl nemocný, tak si med nechtěl už ani vidět a teď si ho dáš na rohlík?" zasmál jsem se.
,,Měl jsem na to chuť, náhodou je to strašně dobrý," olízl si rty.
Sedl jsem si vedle něj a ukousl mu kousek z jeho rohlíku. ,,Hej," dělal uraženého. ,,Noták," sedl jsem si za něj, obmotal jsem si ruce okolo jeho pasu a položil mu hlavu na rameno.
,,Nedělej uraženého, kudrnáči," políbil jsem ho na krk a Harry jemně vzdychl.,,Dej mi ještě kousnout, prosím," zaškemral jsem.
,,Nojo," strčil mi do pusy zbytek rohlíku a já měl med všude.
,,Já tě zabiju," řekl jsem když jsem to spolkl.Harry se ke mě otočil. ,,Máš tu med," ukázal na mojí pusu a začal to slízávat. Aww. Chytl jsem ho za krk a přitáhl jsem si ho do hlubokého polibku.
,,Jsem na tobě už závislej," povzdychl jsem si a opět jsme se začali líbat.
,,Loui, počkej, nestihnem to kino, musím se jít obléct," zasmál se Hazz.
,,Ok," slezl jsem z postele, vytáhnul mobil a koukl na facebook, jestli mi nepřišlo něco nového. Jo, mam tam deset nepřečtených zpráv, ježiši.
Všechno bylo od lidí z tábora. Dal jsem oči v sloup a usmál jsem se. Přeci jen jsem si tam našel kamarády. I toho nejúžasnějšího kluka pod sluncem.Xxx
,,My jdeme na Hotel Transylvánie 2, opravdu?" dostal jsem strašný výtlem.
,,Vždyť je to pro děti," dodal jsem se smíchem.
,,Já dítě ještě jsem," zčervenal se Hazz a já dal oči v sloup.
,,Jo, dítě s velkým přirozením. Dítě co umí kouřit líp než pornoherec. Dítě co mi je schopný vymrdat dírku tak, že si dva dny nemůžu sednout." zašeptal jsem mu do ucha, aby to nikdo jinej neslyšel.
Harry se kousl do rtu a přitáhl si mě do polibku.
,,Pojď na hajzly Lou, prosím," zaškemral a já teda šel.Hned jak jsme za sebou zavřeli kabinku tak jsme se na sebe přilepili. ,,Já ti teď vykouřim tak, jako nikdy," zavrčel mi do ucha a já vzdychl. Jsem nadržený už jen z jeho hlasu. Ten chlapec to semnou umí dost dobře.
Klekl si přede mě, rozepl mi kalhoty, které společně s boxerkami letěli k zemi.
Uchopil mého kámoše do ruky a začal mi ho honit. Mě to nestačilo.
,,Harry notak," vzdychl jsem a on konečně přidal i pusu. Nejdřív jen olízl špičku, pak celou délku. Nakonec si ho strčil celého do pusy, měl ho až v krku, což mě nehorázně vzrušovalo.
Začal jsem pánví přirážet proti jeho puse. Právě svému klukovi šukam pusu.
Stačilo už jen málo pohybů a udělal jsem se mu do pusy. Vše to spolkl a olízl se, hodnej kluk.Já jsem se skácel k zemi, protože jsem byl celý vyklepaný.
,,Bože Harry," rozdýchával jsem to.
,,Nemáš zač," zašeptal a dal mi pusu na tvář.Tohle mu musím oplatit.
Harry stál proti mě, takže výhoda. Podíval jsem se mu do rozkroku, kde byla boule, takže o práci míň. Klekl jsem si a začal jsem mu rozepínat kalhoty. ,,Lou," kousl se do rtu Hazz.
,,Oplácím," políbil jsem mu kamaráda přes boxerky a pak je stáhl.Xxx
,,Byl to docela pěkný film, nebo spíš pohádka," zasmál jsem se v autě, když jsme jeli zpět domů. ,,Jsem rád, že se líbilo. Doufám že se ti líbilo i to, co se dělo na záchodech," hned když to dořekl jsem se musel kousnout do rtu.
,,To byl ten nejlepší orál, jaký jsem kdy zažil," odpověděl jsem pravdivě.
,,To mi lichotí," zasmál se Hazz.
,,To by mělo," přikývl jsem.Když jsme dorazili domů tak An už tam byla.
-Harryho pohled-
,,Ahoj mami," objal jsem mamku.
,,Ahojky, kde jste byli kluci?" ptala se.
,,V kině," odpověděl jsem.
,,Co dávali?"
,,Hotel Transylvánie," vložil se do našeho rozhovoru Lou.
,,Děláte si srandu?" vypukla mamka.
,,Vybíral to tady pan kudrlinka," ukázal na mě a já dal oči v sloup.,,Alespoň doufám že se vám to líbilo, když už jste za to utráceli," řekla vážně mamka.
,,Jako kdyby jsme měli málo peněz. A ano, líbilo," kousl jsem se do rtu, protože jsem měl na mysli to před tím filmem, ale o tom mamka samozřejmě nevěděla a ani by o tom vědět nemusela.
,,To jsem ráda," prohrábla mi vlasy a odešla něco dělat do kuchyně.,,Pan kudrlinka?" zasmál jsem se na Loua a odešli jsme nahoru do pokoje, tam jsme si pustili telku, lehli si do postele a jen tak leželi, namáčklí vedle sebe.
Snad se vám tenhle díl líbí♥ Přijde mi to takové jiné, od ostatních dílů.. je to lepší, nebo naopak horší?:O Nevim co mi hráblo:D
ČTEŠ
You and I (CZ Larry story)
FanficÚvod Letní měsíční tábor, co se koná každý rok. Tam se bude vše dít. Louis Tomlinson na tenhle tábor pojede poprvé a strašně se tam těší, že si najde nové přátelé, snad, nikdo ho totiž moc nemá rád, kvůli tomu, že je to gay. Zatímco Harry, Liam a...