Když jsme dojeli k nám domů, tak jsme vystoupili z auta a šli ruku v ruce do domu. Jsem tak rád, že ho mám zase u sebe. Už jsem myslel že opravdu umřu, bez něj.
Podíval jsem se na Jaxonovo dům, pak na Louise, pak zase na Jaxonovo dům.,,Jdu k Jaxonovi, ale klidně pojď semnou, chci mu jen něco říct," zvážnil jsem.
,,Já ti věřím," kývl hlavou Louis.
,,To je dobře, ale já chci aby si šel semnou, víš?" nadzvedl jsem obočí a Lou se usmál.
,,Fajn," řekl a společně jsme šli za Jaxonem.Zazvonil jsem, zaťukal a konečně nám otevřel.
,,Jé, čau, jdete na brko," zasmál se.
,,Ne, jen ti jdu říct, že to tvoje brko si už nikdy nedám. Málem jsme se kvůli tobě definitivně rozešli s Louisem. To nemůžu dopustit, jasný? Takže končím," dořekl jsem a odešel.,,Harry, to si nemusel, vždyť můžete být kamarádi, ne?"
,,Ne, Louisi nemůžeme. On neumí nic jiného než hulit, chápeš?" pousmál jsem se a vlezli jsme do našeho domu.Bylo asi sedm, takže za chvilku by měla přijet mamka.
,,Dáš si něco k jídlu?" otočil jsem se na Loua, když jsem položil jeho kufr do našeho pokoje.
,,Neobjednáme si pizzu?" rozzářili se Louímu očka.
,,Ok, jakou chceš?" nadzvedl jsem obočí.
,,Třebe šunkovou, ta je nejlepší," olízl se.
,,Dobře," přikývl jsem a šel objednat pizzu.-Pohled Louise-
Já jsem tak rád že jsem zase tady. Chybělo mi to tu. Chyběl mi Hazz. Chyběla mi jeho láska. Už jsem opravdu myslel, že je mezi námi konec, ale ne, Harry, moje zlatíčko, to zachránil. Miluju ho snad ještě víc.
,,Objednáno," přišel do pokoje Harry a dal mi pusu do vlasů.
,,Co budeme dělat teď?" zvedl jsem se z postele a rozhlédl jsem se okolo sebe.
,,Co chceš ty," mrkl na mě Hazz.Ohnul jsem se k němu a přiložil své rty na ty jeho. Chvilku jsme se něžně líbali a já se odtrhl.
,,Miluju tě," koukl jsem mu do očí.
,,Já tebe taky, ještě víc," políbil mě na tvář a vstal.30.8.
Dnes už je 30.8., sobota, zítra neděle a pak se jde do školy.
Jelikož měl Liam včera narozeniny, tak jsme uspořádali párty. Docela ve velkým. Je tu Jaxon, Niall, Markét, Gemma, já, Harry a samozřejmě Liam. Ano, s Jaxonem se Hazz zase usmířil, ale už nehulí. Gemma, to je Harryho sestra, tak ta přijela na víkend za Anne, která je teď ale u mojí mamky na návštěvě až do zítřejšího rána, raději.
Teď je půl jedenácté večer a je to tu rozjeté v plném proudu. Liamovi už je 20, jsou to kulatiny, takže se tu paří. Gemma je strašně fajn, dobře se s ní povídá a je s ní sranda.
,,Liame, nepřeháněj to s tou vodkou!" se smíchem jsem po něm křikl.
,,Neboj se," oplatil mi smích a kopl do sebe dalšího panáka. Blbeček.
,,Bude ti blbě, jestli takhle budeš pokračovat," pukl jsem smíchy, taky jsem měl už něco napito.
,,No aaa," kopl do sebe už pátého panáka a šel tančit na písničku co hrála v bednách, což byla Get Low.Rozhlédl jsem se okolo sebe a zjistil jsem, že nevidím Hazzu a Nialla. Kde můžou být?
Vyběhl jsem schody nahoru a uviděl jsem Nialla s Harrym, jak jsou na hajzlu a zvrací. Bože.
,,Harry, já ti říkal, že neumíš pít," plácl jsem se do hlavy a stoupl si za něj.
,,Já mu to taky říkal," zasmál se Niall.
,,No to je dobře že si myslel na Harolda, ale taky bys měl myslet na sebe," poklepal jsem ho na zádech a zasmál se. Copak tu jsem jediný co ví, jak se má pít?Niall dál blil a já s Harrym jsme vyšli z koupelny.
,,Chceš si jít lehnout, Hazz?" pohladil jsem ho po zádech.
,,Asi jo, je mi zle," přikývl a já to na něm viděl.
,,Tak jdi spát, přijdu tak za dvě hoďky," políbil jsem ho na tvář a sešel schody.,,Kde je Harry?" zeptala se Gemma.
,,Zvracel, je mu ještě blbě, tak šel srát, teda spát," zasmál jsem se. Motá se mi jazyk.
,,Bože," dala oči v sloup a sedla si na gauč vedle Markét. Ty holky si začaly rozumět, což je dobře.,,Hele, děti, měli by jste jít spát," stoupl si na stůl Liam a já nadzvedl obočí.
,,Kámo, já dítě už nejsem," křikl jsem na něj, aby mě slyšel přes řvoucí písničku.
,,Já taky ne," řekla Gemm, která je vlastně starší než Liam. Ale ten pokračoval.,,Jsem vás tatínek, dětičky," zasmál se.
,,Už to nehul!" dostal jsem výbuch smíchu.
Liam se začal smát semnou a spadl ze stolu rovnou na křeslo. Takže do měkkého, naštěstí.
Došel jsem do kuchyně, vyndal jsem z mrazáku vodku, nalil jsem to do velké nádoby. Dal jsem do toho 4 velké kusy ledu a ještě si z lednice vyndal jahody. Ty jsem hodil do misky a nalil k tomu asi půl litru vodky. To jsem rozmixoval a přilil jsem to do té velké nádoby s vodkou.
Dal jsem do toho pár brček, a odnesl to na stůl do obýváku.
,,Můj nový experiment, zkuste to," křikl jsem a hned se na to vrhl Liam a Jaxon. Mohli se poprat.
,,Mňam," olízl se Liam a dál to sál. Jaxonovi to moc nechutnalo. Koukám, že Liamovi teď chutná všechen alkohol, co zkusí.
,,Hlavně to nevypij celé, ano?" zasmál jsem se a taky si loknul. No, s pomerančem je to lepší, ale todle taky ujde.
,,Gemmo, tohle by ti chutnat mělo, je to s jahodama," mrkl jsem na ní a ona ke mě pomalu přišla.
,,Neřekneš to Anne, že ne?" nadzvedla obočí. Já se divil.
,,Vždyť je ti 23, ty snad můžeš chlastat jak chceš ne? Nebo ti to jako Ann zakazuje? Vždyť jsi dospělá," dořekl jsem a podal jí to.
,,To ano, ale nemá to ráda," mykla rameny a napila se. Olízla se a tak jsem poznal, že jí to chutná.Dala si asi tři loky a odložila to.
,,Jdem pařit," zašeptala, dala do tv svoje cédečko které bylo ve skříňce pod televizí, měla tam nahrané písničky co se jí líbí. První byla Lean On.
Začala tančit a Markét se k ní přidala.Tak tady se ještě nekončí.
------------
Snad se vám další díl líbí♥
- opravdu Vás to baví?
ČTEŠ
You and I (CZ Larry story)
FanfictionÚvod Letní měsíční tábor, co se koná každý rok. Tam se bude vše dít. Louis Tomlinson na tenhle tábor pojede poprvé a strašně se tam těší, že si najde nové přátelé, snad, nikdo ho totiž moc nemá rád, kvůli tomu, že je to gay. Zatímco Harry, Liam a...