Bylo asi šest večer a Harry zase spinkal. Celý den spí. Vzbudí se jen když má hlad nebo žízeň. ,,Louisi, podej mi prosim tu flašku s vodou" natahoval se ke mně Liam a já mu jí hodil. ,,Dík"
Lehl jsem si zpět k Harrymu a objal ho. Tohle miluju. Můžu objímat svého miláčka, svůj poklad. Nikdo mi v tom nebrání.
,,Lou" zavrčel Harry. ,,Ano?" zašeptal jsem.
Harry se ke mně otočil a dal mi pusu. ,,Za co?" usmál jsem se. ,,Za to jak se o mě dnes staráš.. Nikdo o mě nikdy neměl takovou starost jako ty." Opět spojil naše rty.
Když náš krátký ale procítěný polibek skončil mi Hazz zabořil hlavu do hrudníku a oddechoval. Já jsem přemýšlel. Přemýšlel jsem nad jí jaké to asi bude, až budu doma. Budu moct někdy spát u Hazzy? Nebo on u mě? Moje mamka je s Lottie často o víkendu u babičky, takže snad jo.
,,Jste strašně roztomilý" rozplýval se nad námi Niall. Usmál jsem se na něj a dal Harrymu pusu do vlasů. Byl spocený, chudáček můj. Snad nemá i teplotu.
Opatrně jsem vstal z postele a šel jsem k Markét.
Cestou jsem viděl jak někdo přijíždí.
Otočil jsem se za autem a zjistil jsem, že tu tvář odněkud znám. Jistě, James. Kurva co ten tu chce.
Došel jsem k autu a James se na mě hnusně podíval. ,,Kde je Harry?" zeptal se mě. ,,Co tě to zajímá? Ublížil si mu" zakroutil jsem hlavou. Co mu asi chce?
,,Chci ho vidět" zvýšil hlas James. ,,Já ti to ale nedovolím"
,,A kdo jako jsi?"
,,Jeho přítel" mrkl jsem na něj a James málem upadl. ,,Tak on s tebou přeci jen něco má" zasmál se James. ,,Dej mu alespoň tuhle obálku"
Dořekl a do ruky mi dal bílou obálku bez žádného nápisu nebo tak něco. ,,Jestli to otevřeš ty je po tobě" dořekl James a odjel.
Strašně mě lákalo to otevřít, ale něco mi říkalo, že to není dobrý nápad. Ale já chci vědět co je tak tajnýho.
Opatrně jsem otevřel obálku a tam byl nějaký dopis.
- Pro Harryho Stylese.
Harry, tady James. Pamatuješ si na to, jak sis ode mě „půjčil" tich 100 tisíc? Chci je do dvou dnů vrátit zpět. Je na tobě jak si to zařídíš. Prostě chci svoje prachy zpět. Do dvou dnů. Jinak si najdu tvojí matku a stane se jí něco špatného.MEGA KRÁTKÝ DÍL, OMLOUVÁM SE, ALE SNAD VÁS TO JEŠTĚ BAVÍ..
MIMOCHODEM NAHOŘE MÁTE MOJE VIDEO:) MŮJ KANÁL NA YT - LarryStylinson69 , mám tam 3 videa:) tak se kdyžtak podívejte
ČTEŠ
You and I (CZ Larry story)
FanfictionÚvod Letní měsíční tábor, co se koná každý rok. Tam se bude vše dít. Louis Tomlinson na tenhle tábor pojede poprvé a strašně se tam těší, že si najde nové přátelé, snad, nikdo ho totiž moc nemá rád, kvůli tomu, že je to gay. Zatímco Harry, Liam a...