10.Kapitola

4.1K 258 40
                                    

,,Harry, ty úchyle!" zařval jsem na Hazzu se smíchem. Šel jsem se vysprchovat a koho tam nevidim, Harryho jak si tam honí. ,,promiň, jsem kluk ne?" zasmál se a já přikývl. ,,Nechceš se ke mně přidat?" nabídl mi a já mu rázně odpověděl ne.

Když se ''doosprchoval" tak jsem se šel taky umýt. Je 21.července deset dopoledne.

Když jsem se umyl tak jsem oblečen do červených plavek, co mi nechal Hazza šel za Markét. Zaklepal jsem na jejich chatku a otevřela mi nějaká blondýnka, zapomněl jsem její jméno. Ah, asi Jessica. ,,Je tu Markétka?" zeptal jsem se mile. Ona se jen usmála a zavolala jí.

,,Markét, jdeš se koupat?"

,,Jo, můžu. Vezmeme i Hazzu prosím?" poprosila mě a já přikývl, přeci jen, je s ním sranda. ,,Jdu se jen ještě převléct do plavek, pak přijdu za váma do chatky, jdi pro Hazzu" mrkla na mě a já udělal co po mě chtěla.

Došel jsem do naší chatky pro Harryho. ,,Jdeš semnou a Markét na molo prosím?" udělal jsem na něj psí očka, kterým vždy podlehne. ,,Jop, rád" mrkl na mě a stoupl si. Plavky měl už na sobě, takže o práci míň.

Za ani ne pět minut přišla Marky. ,,Jdeme?" usmála se na nás a šli jsme.

Cestou jsme dělali různé kraviny, bylo mi dobře.

Když jsme došli na molo tak první do vody skočila Makyna. Miluje vodu. ,,Jdete vy sexouši?" zasmála se. S Harrym jsme se na sebe jenom udiveně podívali a skočili za ní.

Ve vodě byla sranda, dávali jsme si závody v plavání, potápění a tyhle věci.

,,Je mi zima, jdu ven" oznámil jsem a lehl si na rozprostřený ručník, co jsem měl připraven na molu. Za nedlouho přišli i oni. Sedli si vedle mě a povídali si. Já měl jen zavřené oči a přemýšlel nad tím, jaké by to asi bylo chodit s Harrym.

Taky by mě podváděl, jako Jamese?

Nebo by byl jiný?

Miloval by mě?

Miluje mě?

Já jeho jo.

Z toho přemýšlení mě začala bolet hlava, tak jsem otevřel oči a vydechl. ,,Copak?" starala se mile Markéta. ,,Nic, nic" kroutil jsem hlavou. ,,Hele, já vás tu nechám jo? Slíbila jsem holkám, že si s nima zahraju ping pong" usmála se na nás Marky a odešla.

Zůstal jsem tam tedy sám s Harrym.

,,Hele, Lou, můžu se na něco zeptat?"

,,Jasně" usmál jsem se.

,,Chodil by si semnou?"

Po tom co to dořekl jsem na něj vykulil oči. Opravdu to vyslovil? Opravdu se mě právě zeptal, jestli s ním nebudu chodit? Opravdu?

,,Harry .. já.. nevím" vydechl jsem. ,,Nejsem připravený, nechci nám kazit přátelství" zesmutněl jsem a Harry měl zklamaný obličej.

,,Víš, Hazz.. já bych s tebou byl rád, ale o tobě pár lidí neví že si gay a já nechci aby to věděli. Nechci aby tě šikanovali"

,,Nebudou mě šikanovat"

,,Harry já prostě nechci" oznámil jsem.

,,Louisi, co dělám špatně?" zeptal se uplakaný Harry. ,,Nic, jen.. bojím se, chápeš?"

,,Čeho?" vzlykl Hazz.

,,Že tě ztratím"

Prosím, napište do komentářů názory, líbí?.. Přijde mi to nudný.

You and I (CZ Larry story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat