-Pohled Harryho-
Celý tábor Louise hledal už od 8 ráno, kam se poděl, to kvůli mně? To ne, modlím se, aby se mu nic nestalo.
Kolem 4 odpoledne jsem došel až na louku, kam nikdo většinou nechodí, je to snad 5km od tábořiště. Celkem dálka.
Konečně jsem ho spatřil, už z dálky jsem poznal jeho hubené tělo. Mával jsem na něj, aniž by asi poznal že jsem to já se ke mně rozeběhl. Jenomže v půlce cesty najednou spadl na zem. ,,Kurva!" sykl jsem a běžel k němu.
Vidět ho jak leží na zemi, celej bílej a udýchanej.. to není pohled, který jsem zrovna chtěl. ,,Louisi, jsi v pořádku, vypadáš strašně" vzdychl jsem. ,,No, bylo mi i líp" odsekl a hnusně se na mě podíval, jistě, mě asi zrovna vidět nechtěl. ,,Proč mě hledáš? Chceš mi ještě nějak ublížit?" když to dořekl tak jsem na něj vykulil oči. ,,Děláš si prdel? Tak já kvůli tobě jdu 5km a ty nejsi ani rád že nejsi úplně v hajzlu a že tě alespoň někdo našel? Nejsi rád že žiješ?" vykřikl jsem až moc nahlas a Louis fňukl. ,,Jo, chceš mi jen ublížit" pomalu se zvedl, ale jeho nohy mu to nedovolily.
Schoulil se do klubíčka a plakal.
Ne, ne, to je špatný sen. Nahrnuli se mi slzy do očí a sedl jsem si k němu. Pohladil jsem ho po ruce a on se mi vytrhl. ,,Nech mě, prosím" vzlykl a já vzdychl. Teď už se zvládl opravdu postavit a oklepal se. ,,Kudy?" nadzvedl obočí a podíval se na mě.
,,Pojď" mrkl jsem na něj a on šel opravdu zamnou.
Xxx
Když jsme došli do tábora tak se k nám všichni sběhli. ,,Lidi, ježiši, nechte mě" řekl Louis, když se n a něj všichni vrhli, hlavně Markétka, ta si ho poslední dobou asi hodně oblíbila.
,,Můžeš mi laskavě říct, kde jsi byl?!" řval na Louise Peter. ,,Pryč, v lese" koukl mu do očí Lou. ,,To mi došlo že pryč, ale proč?!" ,,Nevím" odpověděl a odešel do chatky, ten je dobře v hajzlu.. a jen díky mě.
Vyndal jsem mobil a napsal Jamesovi, včera už se mi neozval..
Harry: Jame? Vše ok?
James: Harry, já ti vlastně chtěl něco říct..
Harry: Aha, no, nechceš mi raději zavolat?
James: Ne, rozcházím se s tebou. Víš, celou dobu mrdám se Zaynem, víš? Ty malej smrade, jak sis mohl myslet že tě miluju?:DDDDD
To stačí, už jsem mu neodepsal, první slza mi vytekla z oka ven a šel jsem si sednout na molo..
-Pohled Zayna-
A je to, už mého Jamese nebude nikdo otravovat! Hlavně ne on.. Jo, měl jsem ho rád, ale nějak se mi zhnusil, když jsem viděl, co píše Jamesovi. James je jen můj, nikomu ho nedám, nikomu.
Za chvilku jsem slyšel, jak James volá Harrymu.
,,Harry, ale já.." ,,Ne!" ,,Miláčku, já nechci konec!" ,,Fajn tak si jdi ty..!"
,,Jamie? V pořádku?" šel jsem za Jemesem a objal ho. ,,Ten hajzl se nějak dozvěděl, že mrdám s jiným. No, alespoň mám o práci míň, nemusím se zatěžovat" zasmál se James a já s ním.
,,Miluju tě" zašeptal jsem a začal ho dravě líbat..
-Pohled Louise-
Když jsem vyšel ven z chatky tak akorát odněkud přicházel Harry. Celý uřvaný. Fajn, dobře mu tak, asi mu James dal kopačky. Jo, jsem rád.. ale je mi ho i líto. Raději jsem se ho nevšímal a šel dál, protože jsem měl už vážně hlad, něco sníst musím.
,,Lou?" vykřikl Liam a rozeběhl se zamnou. Hned jsem mu vlezl do náruče. ,,Kde jsi byl ty blbečku" dal mi pusu do vlasů a já se pro sebe usmál. ,,V lese" odpověděl jsem.
,,Co tam?" vyzvídal Li. ,,Byl jsem na mol, nevím jak jsem se tam dostal" zakroutil jsem hlavou a on jen přikývl.
,,Hele, nevíš co je Harrymu? Přišel úplně uplakaný.."
,,Jo, rozešel se s Jamesem, protože spal s jiným"
,,Aha, já si to myslel"
,,Jsi rád?" zeptal se Liam.
,,Asi bych měl, ale ne, protože je Harry smutný, pak jsem smutný i já.."
,,Lou, on si to zasloužil, když tě takhle jen využíval, vždyt on sám Jamese podvedl" mrkl na mě Liam.
,,To je fakt" usmál jsem se a šel za Harrym do chatky.
,,Harry, můžu?" opatrně jsem se zeptal a on přikývl. ,,Co chceš?"
,,Můžeš mi říct, proč tady teď brečíš jako mimino, když ty sám si Jamese podvedl?"
,,Víš, já si uvědomil, že jsem udělal chybu, teď mi chybí, ale já se k němu vrátit nemůžu, má svého Zayna, kterého prej miluje" řekl mi Harry.
,,Hazz, já tě mám rád, ne, já tě miluju, ale teď s tebou fakt být nedokážu, navíc ty ani nechceš" zašeptal jsem smutně a odešel z chatky.
Tohle bolí.
Trochukratší část, slibuji, že příště bude dlouhá♥
Votes a komentáře potěší!♥
ČTEŠ
You and I (CZ Larry story)
FanfictionÚvod Letní měsíční tábor, co se koná každý rok. Tam se bude vše dít. Louis Tomlinson na tenhle tábor pojede poprvé a strašně se tam těší, že si najde nové přátelé, snad, nikdo ho totiž moc nemá rád, kvůli tomu, že je to gay. Zatímco Harry, Liam a...