Next day
Zase ráno, ležím vedle kudrnáče, který chrápe. Na dnešek jsem spal snad jenom 4 hodiny, nejsem vůbec vyspalej. Koukl jsem se na mobil co jsem měl vedle postele a zjistil jsem, že je půl osmé, teprve. Proč se poslední dobou vzbouzím sám od sebe tak brzo?
Lehl jsem si na bok a koukal na jeho krásnou tvář. Měl jsem chuť ho políbit na ty jeho růžové polštářky, ale něco v hlavě mi říkalo, že by to bylo špatně, tak jsem to neudělal.
Takhle jsem na něj čuměl asi půl hodiny a on pomalu otevřel oči. Probudil se.
,,Koukáš na mě už dlouho?" zasmál se svým ospalým chraplákem.
Jen jsem se zčervenal. ,,Takže jo" usmál se a protáhl si tělo. ,,Promiň" kuňkl jsem a lehl si na záda. ,,Pohoda, jo? Nechci se s tebou hádat, chci abychom byli přátele, Lou" koukal na mě jako štěňátko, nešlo se na něj zlobit.
Přikývl jsem.
,,Bré ráno lidi" řekl Niall do ticha. ,,Čus" pozdravil jsem ho a dál koukal do stropu.
,,Hej nevíte jestli má dnes Peter něco v plánu?" zeptal se nás Liam. ,,Ne" oddychl si Niall. ,,Tak můžem celej den ležet v posteli ne?" zasmál se a všichni jsme s chutí přikývli.
-Harryho pohled-
Dnešek byl krásný. Bavím se s Louisem, celej den jsme byli v posteli, hráli karty, povídali si, a tyhle blbosti.
Večer Peter uspořádal grilovačku, takže další skvělá věc, i pro naše žaludky.
Den uběhl jako voda a šli jsme spát.
Xxx
Dnes je 20.července. Za deset dní jedeme domů, achjo, budou mi zas všichni chybět, no, Liama a Niallera vidim každej den ve škole, ale Lou.. Ten mi bude chybět snad nejvíc.
Za tu dobu jsme se dost spřátelili, ale já pořád nevím kde bydlí. Musím se ho dnes zeptat.
Je asi pět ráno a já ležím v posteli, koukám do blba a přemýšlim nad Louisem. Včera večer to bylo opravdu zvláštní, šli jsme si lehnout do postele, jako každý den, ale Lou si mě k sobě přitiskl a mě to nevadilo, naopak, cejtil jsem se fakt krásně.Bylo to.. krásný.
Přemýšlel jsem nad ním asi hodně dlouho, protože se kluci už začali budit, takže muselo bejt okolo deváté hodiny.
,,Dobré ráno" usmál jsem na Loua a pak i na kluky. ,,Ahoj" opětovali mi úsměv.
,,Lidi, dneska se jdeme prej koupat" vyskočil si Niall do vzduchu, miluje totiž vodu. ,,A-ale" zakoktal se Lou a já se usmál. ,,Copak, voda nene?" zasmál jsem se. ,,No, já tu nemám plavky" zčervenal se. ,,Vždyť si je měl"
,,Jo, ale někde jsem je ztratil"
Plácl jsem do hlavy. Takový problémky, je jako holka. ,,Prosím tě, ty princezno, myslíš jako že ti je ani jeden z nás nepučí?"
Lou se zčervenal ještě víc a já se úplně rozplýval, je tak roztomilej.
Všichni jsme si začali dávat věci do batohu - ručníky, plavky a nafukovací blbosti.
Xxx
Když jsme dosnídali tak se mohlo jít k vodě. Peter nám řekl, že tu máme sraz za deset minut. Všichni běželi do chatek si pro batohy a převléct se. Já jsem si na sebe vzal ty plavky, stejně jako Ni. Liam a Louis si na sebe vzali kraťasy. Liam šel bez trička, chce se totiž holkám chlubit jaké má svaly. A Louis si na sebe vzal bílé tílko, které mu fakt slušelo.
Šli jsme společně k vodě.
-Pohled Louise-
K vodě jsme vlastně běželi. Když jsme doběhli na to molo, tak se všichni vysvlékli do plavek a skočili okamžitě do vody. Holky se nejdřív styděly svléct, ale nakonec se překonaly. Nevím proč se za sebe stydí, mají nádhernou postavu.
,,Louisi, jdeš?" zasmála se na mě Markét. Moje nová nejlepší kámoška. Ví o mě už všechno, já o ní asi taky, myslím.
,,Jop, čekej" popadl jsem plavky a šel do převlékárny - v překladu staré shnilé dřevo postaveno do čtverce se závěsem.
Měl jsem plavky pučené od Hazzy. Červené s bílou šňůrkou. Docela mi slušeli a byli mi dokonce akorát. Vyšel jsem a s rozběhem jsem skočil do vody, málem na Makynu. ,,Marky, pojď, dáme závody?" udělal jsem psí očka.
,,Když myslíš" zasmála se a Niall nám to odstartoval.
Markét plavala rychleji než jsem si myslel. Vyhrála. Niall s Harrym se popadali za břicho. ,,Haha, vtipný co?" byl jsem uraženej, porazila mě holka.
Ikdyž já od holky nemám moc daleko..
Vylezl jsem z vody a rozprostřel si ručník, na který jsem si poté lehl. Najednou jsem ucítil, že si někdo lehá vedle mě, oh, Harry.
,,Můžu?" usmál se a já přikývl. Proč by ne.
Celé odpoledne proběhlo super. U vody jsme byli až do večera, do půl deváté, pak už pro nás přišel Peter, ať jdeme na večeři.
,,Marky, jdeš?" zasmál jsem se, bylo docela vtipný vidět jí, jak zápasí s rozbitým zipem u batohu. ,,haha, pojď mi pomoct" zakňučela a já schválně dělal že jí neslyším. ,,Hej" zařvala. Pořád jsem nic neříkal. ,,Tak dík" fňukla a lehla si na záda.
Vzdychl jsem a šel ji ten batoh zapnout, šlo to docela dobře, ty holky..
,,Děkuju" dala mi pusu na tvář a mohli jsme jít. ,,Markét, ty mi budeš tak chybět" koukl jsem se jí do jejích krásných očí, měla podobné jako má Harry. ,,Ty mě taky zlatíčko" objala mě a viděl jsem, jak ji stekla slza. ,,Ještě devět dní" zašeptal jsem a odtrhl se od ní.
,,Budeme si volat ano?" usmála se na mě a já přikývl. ,,Budeš mi chybět stejně jako Harry, achjo, kéž bych alespoň věděl kde bydlí" vzdychl jsem.
,,Bydlí v domě asi ob ulici ode mě" mrkla na mě. ,,Se máš" mrkl jsem na ní a už jsme byli u chatek.
,,A kde tedy bydlíš?"
Řekla mi ulici a město. Zjistil jsem že bydlí taky v Doncasteru. Vyskočil jsem radostí. ,,Tak to Hazzu a tebe budu vídat" objal jsem jí štěstím, popřál ji dobrou noc a šel jsem si lehnout, hlad jsem neměl, přežral jsem se u vody hranolek.
Líbí se vám to ještě? Od desáté kapitoly tam chci dát víc Larryho.. zatím je tam docela málo.. Votes a komentáře potěší♥
ČTEŠ
You and I (CZ Larry story)
FanfictionÚvod Letní měsíční tábor, co se koná každý rok. Tam se bude vše dít. Louis Tomlinson na tenhle tábor pojede poprvé a strašně se tam těší, že si najde nové přátelé, snad, nikdo ho totiž moc nemá rád, kvůli tomu, že je to gay. Zatímco Harry, Liam a...