4.Kapitola

5.4K 296 215
                                    

,,Nesměj se, říkám pravdu" sedl jsem si k němu blíž a koukl mu do očí.. 

Chvilku jsme si civěli do očí jak dva magoři a pak jsem..
Pak jsem navrhl, že by jsme si mohli jít zaplavat, sice není moc horko, ale voda je fajn. ,,Lou? Nepůjdem do vody?" ,,Jsi blázen? Je zima" zasmál se. ,,Ale prosím tě, pojď" ,,Nemám tu plavky Stylesi!" zařval se smíchem. ,,Na ostro?" muckl jsem na něj a svlékl se do naha. To u něj probudilo jeho kámoše, kterého si nenápadně zakryl rukou. ,,Styl-styl-stylesi" zase koktal.. Já to tak miluju, bože.

-Pohled Louise-

Ten kluk to nemůže myslet vážně, dělá si ze mě srandu? Postavil se mi hned jak jsem ho uviděl. On se ke mně nebezpečně přiblížil a schodil mě do vody i s tím, co jsem měl na sobě, hajzl. ,,Harry!" zařval jsem nasraně a vylezl zase ven z vody. Povalil jsem ho na zem a sedl si na jeho břicho. Jeho stoják mě tlačil do zadku. Tím pádem se můj taky zase probudil a myslím že si toho Harry všiml protože si zkousnul ret. Rychle jsem z něj slezl, protože jsem s ním zatím nic nechtěl mít a svlékl si triko, hodil přes sebe tu svlečenou mikinu a dělal uraženého.

Harry se zasmál a taky se pomalu začal oblékat. ,,Líbí se ti můj miláček?" řekl nadrženě. Když myslím nadrženě tak mega nadrženě.
Nic jsem radši neříkal a otočil se k němu zády, než se doobleče.

-večer-

Večer se sedělo u ohně a zpívalo se. ,,Můžu taky něco zazpívat?" stoupl si Harry a Peter, vedoucí mu podal kytaru. Byl jsem zvědavej, protože jsem ho ještě neslyšel hrát. Od té doby co jsme byli spolu u vody se mu vyhýbám, nesmí vědět že mě přitahuje, nesmí vědět, že ho chci. On by si pak ze mě dělal určitě jen srandu, přeci jen.. Jsem stydlivka, nejsem vůbec hezký a.. nikdo by o mě nestál.

Když začal hrát málem mi spadla brada až k zemi. ,,Zpívá dobře co?" pošeptal mi do ucha Niall, který seděl vedle mě. ,,Jo" přikývl jsem a poslouchal jeho dokonalý hlas. On je tak dokonalý, on je celej k sežrání. ,,Lousi co na něj tak cvičíš" zasmál se vedle mě Tomas, s kterým jsem se začal bavit během odpoledne.
,,Zpívá dobře" pokrčil jsem rameny a sedoval ho dál. Tomas ví že jsem gay, ví to už celý tábor, ale neřeknu mu , že se mi Harry líbí.

Když Harry zpozoroval jak a něj koukám tak se usmál. ,,Teď by vám něco chtěl zahrát tady Louis" podal mi kytaru a ja si jí vzal do rukou, které se mi mimochodem klepali. ,,Já.. neumím zpívat" podíval jsem se na všechny lidi tady a oni začali křičet „Louis, Louis, Louis!"
To mě nakoplo a povzdychl jsem si. ,,tak dobrá" .

Začal jsem zpívat písničku Uncover, která mi docela seděla, mám spíš holčičí hlas. Harry na mě koukal a skoro brečel, nevím proč. Musím se ho pak zeptat co to mělo znamenat.

Když jsem dohrál tak mi všichni tleskali. Usmál jsem se a dal kytaru Peterovi. ,,Fakt dobrej, jsi dobrej" poplácal mi po rameni Liam a já mu poděkoval.

Když oheň dohořel, tak Peter řekl, že máme jít spát, jelikož zítra jdeme na velkou tůru na celý den, tak ať jsme vyspalí.
Zalezl jsem proto do chatky a převlékl se do pyžama – spodky, tílko.
Protože v chatce nikdo nebyl, tak jsem si zalezl pod peřinu a začal se hladit tam dole, což způsobilo stojáka jak prase. Myslel jsem na Harryho, když byl svlečený tam u vody. Kašlal jsem na to, že tam může kdokoliv přijít a začal si honit.
,,Rád tě dodělám" řekl hlas, který mi připomínal Harryho. Rychle jsem přestal a otevřel oči, jasně, Harry.

Nic jsem neříkal jen koukal na to, jak se Harry zase svléká a je jen ve spodkách, Zalezl ke mně do postele a rukou mi jel od hrudi až dolů k mé chloubě, která byla ztvrdlá jak kámen.
,,Můžu?" zašeptal mi do ucha a já nadrženě přikývl.
Harry začal nejdřív pomalu, ale pak zrychloval, zrychloval.. Po ani ne dvou minutách jsem se konečně udělal. Hary se na mě usmál a dal mi pusu na krk.

Pořád jsem nic neříkal a jen koukal do stropu a ještě zrychleně dýchal. Harry mě začal líbat na krku, pak na tváři a pak mi dal jen malou pusu na čelo.

,,Nedám ti pusu na rty dokud to nebudeš chtít" oznámil mi a lehl si na záda. Nevydržel jsem to a přilepil se k jeho rtům. Jeho rty byli tak dokonalé.. Začal jsem nimi pohybovat a lehl si na něj. Nevím kde se to ve mně vzalo.
Vždyť ho znám dva dny..

Přilepil jsem se k němu a otřel se mu rozkrokem o ten jeho, což vyvolalo mírné vzdychnutí. Dostal jsem se jazykem k němu do pusy a začal prozkoumávat každý jeho milimetr.

,,kluci, ale fakt už dost" odkašlal si Liam. Zase on. ,,Kruci Liame, ty homofobiku, jdi do prdele" Zvedl se Harry, tím mě schodil vedlě sebe a zvedl se. Oblékl si mikinu a vyšel ven z chatky. ,,Liame" povzdechl jsem si a otočil se na bok.

-Harryho pohled-

Liam mě už dost sere, do prdele to nemůže ještě počkat venku, když vidí že tam máme svojí chvilku? Hajzl. Šel jsem se projít.
Koukl jsem se na svoje hodinky a zjistil, že už je 1 hodina ráno. Neřešil jsem to a sedl si na molo, na kterém jsme byli s Louem.

Louis je tak dokonalej, jen škoda že neví, že mám tam doma přítele. Jo, jsem hajzl že mu to tajím, ale on mě tak vzrušuje.. A kdyby věděl, že mám kluka, tak by se semnou nevyspal. Když si to tak vezmu, jsem zmrd, že toho mého podvádím, ale co nadělám.

TROCHU KRATŠÍ DÍL, ALE SNAD POTĚŠIL.. ANO, TEĎ O HARRYM VÍTE JEDNU NEMILOU VĚC. NÁZORY PIŠTE DO KOMENTÁŘŮ A DÁVEJTE VOTES, POKUD SE LÍBÍ, DĚKUJI

You and I (CZ Larry story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat