6.Kapitola

4.6K 274 91
                                    

Ráno jsem se probudil a Louis už koukal do mobilu. ,,Bré ráno" usmál se a mě a já přikývl. ,,Ahoj" řekl jsem a sedl si. Vyndal jsem mobil z mikiny, ve které jsem mimochodem i usnul a koukl, kolik je. Doprdele, je 10, za chvíli je tu James. ,,Hele, víš že ti ta mikina je velká?" zasmál se Lou. Bože ten jeho krásný smích, umírám z něj.

,,Jo, je na spaní" mrkl jsem na něj a zvedl se z postele. Já nemotora jsem kopl do hrnce, který vůbec nevím jak se do naší chatky dostal, co ležel na zemi a všechny jsem probudil. ,,Bože, Harry, pako" zanadával rozespalý Niall. ,,Promiň, Ni" zavrčel jsem a vyšel z chatky.

Vyděl jsem jak přijíždí Jamesovo auto, tak a teď jsem v háji.

Louis nesmí vědět že mám přítele.

Vždyť jsem mu honil klobásu a říkal mu sladké řečičky.

-Pohled Louise-

Popadl jsem vše co potřebuji do sprch a ještě rozespalej jsem vyšel ven z chatky. To co jsem uviděl mne zabolelo hodně. Můj milovaný Harry se u nějakého velkého auta cicmá s nějakým namakancem. Sedl jsem si tak, abych na ně viděl, ale oni aby o mě nevěděli.

Slyšel jsem, co sí říkají.

,,Lásko, chyběl si mi" řekl ten kluk.

,,Ty mě víc" dořekl Harry a přitiskl se mu na rty, to bolelo úplně nejvíc. ,,A jak se tu máš zlatíčko?" ten kluk s ním jednal jak s miminem. ,,Dobře.. Jamesi, hele, pojď, představím tě kámošům, s kterýma sem jezdím už pět let" mrkl na toho Jamese Harry.
Rychle jsem dělal jako že nic a šel do sprch, jenže mi nedošlo, že je cestou potkám.
James chytl Harryho za ruku a otočili se ke mně.

Koukl jsem se nejdří na jejich ruce, pak na Jamese a nakonec Harrymu do očí. Koukal na mě. Viděl jsem smutek.

První slza mi vyšla ven z oka a já se to snažil zakrýt. ,,Jamesi, tohle je Louis" řekl Harry, slyšel jsem bolest. Proč?

Já jsem ignoroval to, že bych asi Jamesovi měl podat ruku nebo tak něco, prostě jsem odešel do sprch. Nebudu se seznamovat s kreténem, co mi bere Harryho, kterého miluju z celého srdce.

Xxx

Ted jě oběd a já, Niall, Liam, Harry a ten jeho sedíme u jednoho stolu.

Sedím zrovna naproti Jamesovi, to je jako naschvál nebo co?
Zpozoroval jsem, jak James hladí pod stolem Harrymu nohu. Jděte do prdele všichni, fakt. ,,Lou, to bude v pohodě" pošeptal mi Niall do ucha a mě se zase chtělo brečet. Neudržel jsem to a první slza mi stekla po tváři. Harry to zpozoroval a omluvně se na mě podíval, já jsem to ale ignoroval.

Vstal jsem od stolu a odešel do chatky, kde jsem se rozbrečel úplně. Jak mi to mohl udělat? Copak ke mně nic necítí?.. Sto otázek mi běhalo hlavou, ale neznal jsem odpověď ani na jednu.

,,Louisi" vydechl Niall, když přišel zamnou do chatky. ,,Ni, proč, jak?" schoval jsem se do jeho hrudi a on mě objal. ,,Zmetek" dodal jsem a fňuknul jsem. ,,Louisi, je mi tě tak líto" řekl lítostně Niall a hladil mě na zádech.
Vypadalo to strašně cute.

Za chvilku jsem u Nialla v náručí usnul..

Next day
-Harryho pohled-

Nevím co jsem v noci a s kým dělal, ale probudil jsem se na molu a vedle mě ležela lahev od vodky. Akorát si pamatuji, že James odjel asi v osm večer a pak jsem se šel projít.

Akorát nevím, kde jsem vzal tu vodku. Ještě když nepiju.

Protože mě děsně bolela hlava tak jsem se vysvlékl do naha a skočil jsem do studené vody, ah, to tak krásně schladí. Plaval jsem asi pět minut, ale pak mě to přestalo bavit a udělalo se mi zle. Proto jsem rychle vylezl a hodil jsem svůj obsah žaludku do lesa.

Ulevilo se mi a já se mohl obléknout do boxerek a trika. Protože bylo snad 30 stupňů tak jsem si vzal jen ty boxerky. Dolezl jsem do campu a tam jsem spatřil jak Louis s holkama hraje ping pong. Hrál s Markétou. Markéta je strašně hezká slečna. Je ji asi 15 let, má tmavé hnědé vlasy pod ramena, zelené oči a tmavé obočí. Má nádhernou postavu, ale mě nepřitahuje, já na slečny nikdy nebyl.
,,Vítěz!" viděl jsem jí vyskočit a udělat vítězný taneček.

Usmál jsem se a došel si do chatky pro triko a kraťasy, abych tam nechodil nahej. ,,Harry!" vrhl se na mě Liam s Niallem. ,,Kde jsi by ty pitomče!" vykřikl Niall. ,,Na molu, neptejte se mě na nic, nic nevím" dořekl jsem a hodil přes sebe tričko. ,,Vole, Louis včera brečel celou noc, usnul až v 70 ráno" zakroutil hlavou Niall. Povzdechl jsem si a koukl se na můj iPhone, jestli mě někdo nesháněl. Jistě, James.

James: Doufám že ti to včera stačilo

Co? Co mi jako mělo stačit?

Harry: Co?

James: Nedělej že nevíš , nebolí tě zadeček? :3

Jo aha, úchyl

Harry: Úchyle

James: Miluju tě!:-*

Harry: Já tebe ;)

,,Doufám že to nebyl James" zakroutil hlavou Niall. ,,Tobě na tom Louisovi nějak záleží" zasmál jsem se. ,,Jo, víš proč? Kdyby si nebyl takovej kretén a nevyužíval ho jenom na tvoje uspokojení, tak bys možná věděl, že je dost fajn kluk" ,,Znáš ho čtyři dny vole" odpověděl jsem mu. ,,Ale poznal jsem ho dost!" vykřikl Niall a odešel.

,,Má krámy nebo co?" zeptal jsem se Liama a ten se zasmál.

Pokračování příště:3
VOTES VŽDY POTĚŠÍ A KOMENTÁŘE JEŠTĚ VÍC, PROSÍM NAPIŠTE NÁZORY

- Proč jsem přidala teď dvě části za sebou? musím vám to vynahradit, protože mám zaracha a teď to budete muset ještě 5 dní vydržet bez nové části:(

You and I (CZ Larry story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat