,,Bezva, debilní paparazzi, nikdy nemají dost," kopnul jsem do kamínku a ten odletěl někam hodně daleko.
,,Notak, Harry, kamarádi si taky můžou dát pusu, bože," dal oči v sloup Lou, viděl jsem, jak ho něco trápí, ale nechtěl to dát najevo.
,,Musím se jít připravit," oznámil jsem a došli jsme až do šatny, kde jsem se oblékl do černých džínů, šedobílé košile a tmavě béžových bot na menším podpadku, vypadal jsem doslova jako buzík. Vlasy jsem si dal do drdolu a byl jsem připravený. Louis ze mě nemohl zpustit oči.,,Strašně ti to sluší," kousl se do rtu a objal mě. Já mu vydechoval horký dech na krk a jemně ho okusoval.
,,Harry, notak," vzdychl a odtáhl se.
,,Louisi, chci tě," zavrčel jsem nadrženě. Kruci, teď ho potřebuju.
,,Pojď na hajzli, prosím," zaškemral jsem a přesvědčil ho.Nenápadně jsme se vyplížili na záchody, zavřeli se do kabinky a já no tvrdě namáčkl na stěnu. Mám asi deset minut, tohle bude rychlovka, kruci rychlá.
Na nic jsem nečekal a stáhl mu kalhoty i s boxerkami. Předklonil jsem ho, olízl si prsty a začal mu prstit dírku, u čehož Lou strašně vzdychal. Chybělo mu to, aw. Chyběli mu moje dlouhé prsty v jeho úzké dírce, kurva vím to.Také jsem si stáhl své spodní oblečení a přejel si rukou už po vztyčeném nádobíčku. Louis se nestačil ani nadechnout a můj dlouhý kámoš už byl v něm.
Vzdychl tak nahlas, že si myslím, že to museli slyšet až lidi, co právě přicházeli jen proto, aby viděli naše vystoupení.
Přirážel jsem rychle a tvrdě, Louis i já jsme se mohli zbláznit slastí.,,Kurva, Harry, rychleji!" špital Louis a u toho se celý potil, já na tom nebyl o moc líp.
Stačil poslední příraz, poslední dotek na jeho údu a oba dva jsme se udělali.
,,Tohle mi mega moc chybělo," kousl jsem se do rtu a vyjel z Loua. Pohladil jsem ho po zadku a oblékl si kalhoty.
,,Mě taky, mě taky," rozdýchával Lou svůj orgasmus a kousal se do rtu. Musel jsem se pousmát.Přilepil jsem se na jeho rty, protože vím, že teď je zase docela dlouho neucítím.
,,Už by si měl jít, Harry, držím ti palce," odtáhl se Lou a povzbudivě se na mě usmál. Přikývl jsem, plácl ho po zadku a vyšli jsme ze záchodů. Já si to namířil k podiu a Louis do zákulisí. Když je tady, tak se cítím lépe, cítím, že tu někoho mám a to mě právě povzbuzuje.
Ještě když je to zrovna Lou.Vyšel jsem před diváky, a ti začali šíleně vřískat. Hlavně ty mladé holky, ty po mě jely. Jen kdyby veděly, že jsem na klobásy. Neboli na Louisovo klobásu.
Usmál jsem se, zamával jim a hudba začala hrát. Začal jsem zpívat a všichni ječeli. Holky z první řady na mě mávaly a brečely, nechápu, proč kvůli mě někdo brečí, ale je to zajímavý pocit, vědět, že někdo vás má rád, aniž by jste ty lidi znali.
Když jsem dozpíval, byl slyšet jen potlesk. Podíval jsem se doprava, aby jsem viděl na Louise. Tomu stékaly slzy, nejspíš štěstí a usmíval se jako sluníčko.Úsměv jsem mu oplatil a koukl před sebe. Všichni stáli, dokonce i porodci, všichni. To moje dnešní vystoupení bylo fakt tak dobré?
To bude asi tím, že jsem to fakt procítil. Ten text byl tak moc pravdivý. Prostě Uncover.-Pohled Louise-
Nikdy jsem neslyšel Harryho tak dobře zpívat, tahle písnička mu tak dokonale sedla. Rozbrečelo mě to, už jen díky tomu textu, který jakoby byl o nás.
Všichni tleskali a jásali, byl jsem na něj tak moc pyšný. On se zpěvákem rozhodně stane, kdyby ne, pomůžu mu, jelikož tenhle hlas má jen jeden člověk, Harry .----------------------------------------------------
MINI DÍL, potřebovala jsem udělat jeden "mezidíl" a příště už se zase můžete těšit na dlouhý speciál♥ Názory?:)
ČTEŠ
You and I (CZ Larry story)
FanfictionÚvod Letní měsíční tábor, co se koná každý rok. Tam se bude vše dít. Louis Tomlinson na tenhle tábor pojede poprvé a strašně se tam těší, že si najde nové přátelé, snad, nikdo ho totiž moc nemá rád, kvůli tomu, že je to gay. Zatímco Harry, Liam a...