20.Kapitola

3.2K 184 57
                                    

Ráno jsem se probudil a byl jsem strašně natěšenej na Loua. Bože, tak moc se na něj těším. 

,,Snídaně!" zakřičela mamka z kuchyně a já si prohrábl mé dlouhé kadeře. Podíval jsem se na sebe do zrcadla a vypadal jsem jako kdybych měl každých pět minut zemřít. Proto jsem si ještě dal studenou sprchu. 

,,Kde seš tak dlouho" zasmála se mamka a podala mi chleba s medem. 

,,Kolik je?" zeptal jsem se. 

,,Půl desáté" odpověděla matka s klidem. 

,,Mamí! Za půl hodiny máme být u Loua!" křikl jsem a začal vyvádět. 

,,Já vím, já myslela že pro něj jedu sama" 

,,Ok, tak můžeš, já to tady zatím nějak hodím do parády, sebe samozřejmě taky" usmál jsem se na mamku a ta přikývla. 

Dojedl jsem snídani a bylo 9:40. Okay, dost času. Vyšel jsem schody do koupelny a začal se mýt. Raději dvakrát než ani jednou, že?

-Pohled Louise-

Je 9:58 a já už stepuju před barákem. Za dvě minuty by tu měli být. 

Z dálky jsem už viděl vetší černé auto, tak mi bylo jasný že už jsou tu. 

Když auto přijelo tak z něj vylezla ale jen Anne. ,,Ahoj Louisi, Harry ráno nestíhal, tak jsem tu jen já, ale neboj u nás jsme za cca 5 minut. Kývl jsem a nastoupil do auta. 

Musím říct, že auto je fakt luxusní. Harry mi to bude muset vysvětlit. Jsou to boháči?

Anne si všimla toho, jak koukám úplně vykuleně a usmála se. ,,Poprvé v tomhle autě, že?"

Přikývl jsem. Nebudu lhát. 

Jasně že ano, běžně asi jezdím do školy autem, který stojí snad víc než náš barák. Běžně. Ještě zrovna já, pocházející z chudší rodiny. 

Z mého přemýšlení mne vyrušila Anne, která mi oznámila že už jsme na místě. Ty krávo. Tohle je jejich dům? Tak to mě zabte. ,,Vy jste bohatí?" vypadlo ze mě a Anne se zamračila. Kruci, něco jsem nejspíš řekl blbě, teď mě bude nesnášet, doprdele. Kretén. 

Hned jak jsem si pro sebe zanadával se Anne nahlas zasmála. ,,Lou, já myslela že ti to Harry řekl?"

,,Ne, nic o rodině mi neřekl."

,,Takže asi nevíš, že má Harry nevlastní sestru Gemm, že?" 

,,Nevím" zakroutil jsem hlavou a vyšel z auta.

,,Lou!!" ozval se hlas zamnou. ,,Hareeh!" Hned jsem se na něj vrhl. Jak on mi chyběl. Tu jednu noc.. Přitiskl jsem se na jeho rty a hned zase odlepil, protože mi došlo, že vedle nás stojí An. 

,,V poho kluci" mrkla na nás. 

,,Lou, tady máš kufr, Harry tě zavede do jeho pokoje, kde budete spát, ano?" Anne mi podala kufr a mohlo se jít dovnitř. ,,Lásko, máme manželskou postel" mrkl na mě Hazz. Hned mi došlo co přijde. Každodenní bolest zadku. 

Vešli jsme do baráku a já vykulil oči, opět. Omg, Harry je zazobanej. 

,,Dobrý ne?" zasmál se. ,,Až moc dobrá. Proč si mi neřekl že máš tolik peněz? Já nemám skoro žádný" zesmutnil jsem. ,,Mě to nevadí miláčku. Miluju tě takového, jaky jsi. Chápeš?" dal mi pusu a tvář a já se usmál. 

Aww.. jak já ho miluju. 

,,Pojď, ukážu ti nás pokoj" 

Vešli jsme do jeho pokoje a mě spadla brada snad až na zem. Televize velká jak kráva, vlastní manželská postel, vlastní rádio, vlastní koupelna, hned vedle jeho pokoje a další luxus věcičky. 

,,Tady se mi bude líbit" zčervenal jsem se. Sedl jsem si na postel a Hazz vedle mě. Objal mě a já se usmál. Přitiskl jsem se k němu více. 

On se mi přilepil na rty a začali jsme se líbat. 

,,Kluci pojďte sem!" křikla Anne z kuchyně, teda myslím, že to byla kuchyně. 

Sešli jsme dřevěné schody přímo do kuchyně a tam čekala An. ,,Mami, doufám že je to něco důležitého, když nás rušíš" zasmál se Hazz a mé tváře nabrali červenou. 

,,No pardon. Jen vám chci říct že na víkend jedu pryč. Vrátím se v pondělí po práci, takže tak v 7, upozorňuji vás, že až se vrátím, chci mít barák v pořádku." podívala se na nás vážně a pak se usmála. ,,Kam jedeš?" zeptal se Harry. ,,Prostě pryč, s jedním kamarádem z práce, papa zlatíčka, užijte si to tu" oba dva nás pohladila po vlasech a odešla. 

,,Super, barák pro sebe" zašklebil se Harry a já dal oči v sloup. ,,Hele, provedu tě domem a pak půjdeme za kámošem Jaxonem, jop? Dozvíš se, co nejraději dělám ve volném čase, zároveň ti o sobě konečně prozradím poslední věc, kterou nevíš." 

,,Ok" odpověděl jsem a začal jsem být strašně zvědavej. 

,,Tady je koupelna, tady ložnice..."

Když mě provedl, tak jsme se šli převléci. 

Já si na sebe oblékl černé rifle, bílé triko a černou mikinu. Hazz měl na sobě také černé rifle, světle šedé tričko a tmavě šedou mikinu. 

,,Vypadáme jak feťáci" zasmál jsem se. 

,,Hodí se to"

,,Cože?"

,,Uvidíš"

Okej, teď se docela už i bojím. Ono se snad někdy hodí vypadat jako feťák? Harry je feťák? Nebo ten jeho kámoš ke kterýmu teď jdeme je feťák? Začínám se bát, ale teď docela vážně. 

Vyšli jsme z domu a Hazz zamkl, přešli jsme přes přechod a zazvonili jsme na bílozelený dům. Už na pohled ten barák vypadal jako kdyby se v něm pěstovala tráva, fakt že jo.

,,Ahoj Harry!" objal Hazzu docela pěkný kluk, vysoký, hnědooký. 

,,Ahoj Louis jsem Jax, Jaxon" poplácal mě po zádech a vešli jsme dovnitř. 

,,Tak co? Kolik toho spálíme dnes?" zasmál se Jaxon a mě došlo, že se jedná o marihuanu. Cejtil jsem to z něj už když jsme se zdravili. 

,,Louisi chceš taky?" otočil se na mě. ,,Jo" mykl jsem rameny. Přeci jen, taky si občas dám. Nevidím v tom problem. Když je to jednou za čas. 

,,Zítra přijďte zase, budu mít nový" 

Posadili jsme se na gauč a Jax nám přinesl pytlíček se zeleným zázrakem.

,,Lou, tobě to nevadí?" podíval se na mě podivně Harry. 

,,Ne, já občas taky hulím"

,,Ale já se vypaluju každý den, dávám 5-10 brk denně, jsem podle všech zazobaná fetka."

Tak tohle mi vyrazilo dech. 

,,Harry, tohle nemůžeš myslet vážně" odpověděl jsem. Dobře, začalo mi to trošku vadit. 

,,Myslím.. Prosím nezlob se na mě"

,,Harry já nevim, jestli dokážu chodit s feťákem"

,,Ty se semnou jako rozcházíš?" zesmutnil Harry. 

Napínavý coo?☺ Pište komentáře♥ a dávejte votes♥ 


You and I (CZ Larry story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat