16.Kapitola

3.7K 209 26
                                    

Proč si ten můj blbeček od toho kreténa půjčoval prachy? Tohle se Hazz nedozví. Já ty peníze zařídím. Od někoho si půjčim, nebo klidně vykradu banku, jen aby se nic Harrymu a jeho mamce nestalo. Nesmí se jim nic stát.

Obvolal jsem všechny mé bohatší kamarády, no.. Vlastně byli jen dva. A nebyli to přátelé, ale moje teta se strejdou. Oba dva ví, že jsem gay, nevadí jim to, mají mě rádi, já je taky. Jen oni dva a mamka mi zbyli.

,,Teto, potřebuju si půjčit, pro mého přítele, je v pěkné kaši.." začal jsem. ,,Kolik?" ,,100 tisíc" oznámil jsem a teta si povzdychla. ,,Já vím že nám to nevrátíš Lou, kde bys ty prachy asi vzal" zasmála se teta. Alespoň ona má dobrou náladu. ,,Jasně, dám ti ty peníze" Hned jak to dořekla jsem vykulil oči, cože? ,,jako opravdu?! Tobě ty peníze jako nebudou chybět?" vyjekl jsem. ,,Miláčku, jsme miliardáři" zase se zasmála a típla to.

Vrátil jsem se do chatky a Hazz byl už vzhůru.

,,Kde jsi byl?" zesmutněl. ,,Byl tu James." Řekl jsem aniž bych chtěl. Kurva, tak teď mu už musím říct pravdu, že.

,,Co tu chtěl?!" začal se víc potit a rudnout. ,,Chtěl po tobě 100 tisíc, ale neboj se, moje teta se strejdou to zaplatí.."

,,Ten bastard" zavrčel Harry a podíval se na mě. ,,Nemůžu po tobě chtít 100 tisíc Louisi, to nejde" oznámil mi zelenooký miláček.

,,Jde" objal jsem ho a vdechoval jeho vůni.

V tom Harrymu začal zvonit mobil.

-Harryho pohled-

,,Prosím?" řekl jsem. ,,Seženeš ty prachy nebo ne?" zasmál se. James. ,,Jo" mrkl jsem na něj. Až pak mi došlo, že s ním volám a on to nevidí. Už mi hrabe. ,,Super, takže do dvou dnů to chci mít na účtě" zasmál se, opět. Já to típl.

Začal jsem vzlykat, nevím proč mi to přišlo smutný, musím být silný, ale já tu místo toho ležím v Louisovo objetí a řvu jako malé dítě. Jsem malé dítě. ,,Lásko, to bude v pořádku" uklidňoval mě Lou a já mu dal pusu na rameno.

V tu chvíli mi došlo, že tu vlastně celou dobu je Niall s Liamem. Koukl jsem se na jejich postele a oddychl si. Nejsou tu.

,,Hazz, neplač už, vždyť mu to zaplatíme, hajzlovi. Miluju tě, jsem tu s tebou, navždy, slibuju" pošeptal mi do ucha a já se rozklepal. Bože. ,,Já tě taky miluju" spojil jsem naše rty a vznikl z toho nekonečný polibek.

Xxx

Dnes je 30.7. ještě jednu noc a jedeme domů. Prachy jsme Jamesovi poslali, takže jsme z toho venku. Hajzl. Můj Harry z toho byl celý vyklepaný.

,,Lidi, protože je tohle poslední večer na tomhle táboře, tak máte všichni povoleno pít. Ale nepřehánějte to!" dořekl Peter a koukl na Harryho.

,,Harry, ty nebudeš pít, že ne?" zasmál jsem se a Harry kývl jako že ne. ,,Nechci" usmál se. ,,Raději budu střízlivej, abych si to potom vše pamatoval. Chci si tenhle poslední večer tady pořádně užít." Dořekl a dal mi pusu na tvář.

-Harryho pohled-

Sedím u ohně, Louis si šel pro něco do chatky a Liam s Niallem a Tomasem tu tancujou na Gangnam style. Blázni namazaný. ,,Harry, pojď taky" dostal výbuch smíchu Liam a já se plácl do čela. ,,Ne, díky" mávl jsem rukou a dál čuměl do ohně.

,,Taky nepiješ?" sedl si vedle mě Mark a já přikývl. ,,Dáš si alespoň brko? Tahle je slabá, nic se ti nestane" usmál se Mark. Věřím mu.

,,Tak jo" kývl jsem hlavou a on mi podal už hotové brko.

Podal mi zapalovač do ruky a já si zapálil. Oh, prej slabá.

Zakuckal jsem se a Mark dostal výtlem. ,,Říkal si že je slabá bro" koukl jsem na něj vražedným pohledem. Jen pokrčil ramena a taky si popotáhl ze svého.

To už přišel Lou. ,,Harry, ty hulíš?!" zvýšil hlas a já si povzdechl. ,,Dej si taky.. notak" strkal jsem mu trávu před čumák. Louis se na mě nejdřív nevěřícně koukal, ale pak mi to sebral z ruky a popotáhl si. Docela dost.

Hned se začal dusit. Šel mu kouř i z nosu. ,,Lásko, to je tráva, ne cígo" zasmál jsem se a poradil mu jak to má dělat.

Po druhé už mu to šlo lépe.

Chutnalo mu to.

Když jsme to vyhulili tak jsme já, Loui a Mark šli na molo. Louis se rozeběhl a skočil jako první. ,,Kluci, pojďte taky, je to super" dostal výtlem. Je tak roztomilej když se směje. Zároveň je i nehorázně sexy, když je zhulenej a mokrej.

Kousl jsem se do rtu a úplně ho hypnotizoval. V kalhotách se mi začala dělat boule, tak jsem rychle skočil do vody a přisál se na Louovo rty. Markovi to nevadilo.

,,Kluci, já vás tu raději nechám. Nepotřebuju vidět gay porno naživo, tak čus" mávl na nás se smíchem a odešel.

My jsme s Louem vylezli z vody a lehli si na molo.

Lehl jsem si na něj a rozkrokem se otřel o ten jeho, což u něj vyvolalo hlasitý vzdech. To už jsem to nevydržel a stáhnul jsem jemu i mě kalhoty.

DRUHÁ ČÁST ZA DNEŠEK☺ MUSÍTE MĚ MILOVAT:)

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ LÁSKY

PRO DALŠÍ ČÁST MUSÍTE DÁT 15 VOTES A 5 KOMENTÁŘŮ


You and I (CZ Larry story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat