Otevřel jsem dveře a tam stál James. Co ten tu do hajzlu chce?! ,,Kde je Harry?!" hned ze sebe vydal a strčil do mě. Tohle není dobrý. ,,Není tady" zalhal jsem. ,,Jo, takže si tu sám?" zasmál se a já přikývl. James se napřáhl a dal mi pěstí přímo pod pravé oko. Projela mnou ostrá bolest. ,,Ty mi budeš lhát?!" zařval a kopnul do mě, takže jsem se svalil k zemi. V tu chvíli přiběhl dolů rozespalí Hazz. To ne.. teď mu ublíží, nesmí mu ublížit, prosím.
,,Ty mi budeš lhát, ty zmrde! Přebral si mi kluka!" prskl a kopl mě do břicha.
Ležel jsem na podlaze v klubíčku s obrovskou bolestí břicha. To je špatný sen. ,,Ty!" ukázal na Harryho. Došel k němu a také mu vlepil. ,,Kvůli tobě jsem přišel o všechno!" křičel na celý dům. ,,Jo, protože já ti vše platil. Platil jsem ti dluhy, platil jsem ti auto, platil jsem ti i debilní kurvy když si chtěl! Příjde ti normální, když máš přítele lézt do gay klubu a vyspat se tam s každým koho potkáš?!" zakřičel Harry a já mu chtěl pomoct, jenže to nešlo.
,,Takhle se ke mě chovat nebudeš," sykl James a dal Harrymu pěstí na stejné místo jako mě, ale asi větší, jelikož se zkácel k zemi. ,,Ty hajzle" zakňučel bolestí Hazz a Tomas mu flusl do obličeje. ,,To není konec," dořekl a odešel z baráku.
,,Lou, jsi v pořádku?" pomalým krokem ke mě došel Harry. Už se mu rýsovala modřina. ,,Lásko pojď ke mě, potřebuju tě" zašeptal jsem a Harry mě obejmul.
,,Slibuju ti, že už se tě ani nedotkne" slíbil mi Hazz a já se pousmál. Snad dodrží to, co slíbil.
-Pohled Anne-
Otevírám dveře od mého domu a naskytne se mi nejhorší pohled co jsem mohla vidět. Harry s Louisem leželi na gauči a chladili si ledem tváře. Co se tu stalo?
,,Mami!" vykřikl Harry a hned mě šel obejmout. ,,Co se vám stalo kluci?" jsem starostlivá matka, docela dost. ,,James" zašeptal Hazz. Mému chlapečkovi ublížil jeho ex?! Co si ten zmetek o sobě myslí?! ,,Broučku, bolí to hodně?" pohladila jsem ho po zádech, aby mu bylo líp. ,,Mami, v pohodě, nejsem malej kluk" zasmál se a já byla šťastná, že už zase slyším jeho smích a vidím jeho ďolíčky.
,,To jsem ráda," vlepila jsem mu... něžnou pusu na jeho modřinku.
,,Co ty Louisi? V pořádku?"
,,Jop, děkuju Anne.." děkovně se na mě usmál Louis. Je tak zdvořilej a milej.. ,,Nemáš zač, chcete uvařit čaj?" hned jak jsem to dořekla oba dva radostně přikývli.
Položila jsem si kabelku a tašku na stůl a dala vařit vodu na čaj. Upřímně docela bych se zase vrátila tam, odkud jsem teď přijela.. Ale s Harrym by to tam bylo lepší.
-Harryho pohled-
Koukáme s Louisem na televizi a pijeme malinový čaj. Louis má hlavu na mém rameni a hraje si s mými kudrlinkami. ,,Miluju tě" zašeptal. Pousmál jsem se a dal mu pusu do vlasů. ,,Já tebe taky"
Je to až děsivé, jak měníme své nálady. Jednou jsme tak nadržení, že bychom mohli celý den jen šukat a podruhé jsme tak zamilovaní, až je to tak moc sladký.. ,,Harry?" ,,Ano Loui?" podíval jsem se mu do modrých očí.
,,Nepůjdeme spát?" zaškemral ospalí Lou.
,,Jo, můžeme" dal jsem mu ještě pusu do vlasů a vstali jsme.
Xxx
Středa ráno probíhala docela dobře. Bez problémů. Ke snídani nám mamka udělala tousty s marmeládou a celé dopoledne jsme s Louisem koukali na filmy.
Teď máme puštěný horor Ghoul. Je to ten nejnechutnější horor co jsem kdy viděl. Louisovi to nějak nevadilo.
Už od včerejška mám na něco strašnou chuť, ale nemůžu přijít na co. Najednou mi zapípal mobil.
,,Na" podal s mi s úsměvem mobil Lou.
Odemknul jsem ho a ukázala se mi sms od Jaxona.
,,Jdem na brko?"
To je to co potřebuju. Ale Louis se to nesmí dozvědět, nechci ho zklamat, ale zároveň vim, že už to potřebuju. Byl jsem bez toho až moc dlouho.
,,Jo, jsem u tebe za deset minut"
Odesláno.
,,Lou? Já se jdu projít, bolí mi z toho filmu už hlava" oh, jasně Stylesi, nejlepší výmluva ever. ,,Nemůžu jít s tebou?" ,,Ne" odsekl jsem, byl jsem už z toho nervní, prostě už potřebuju hulit. ,,Fajn" postavil se Louis a odešel nahoru do pokoje. Povzdychl jsem si a odešel z domu k Jaxonovi.
-Pohled Louise-
Odešel jsem nahoru do pokoje a koukl se z okna. Vidím přímo na Jaxonovo dům, takže, zjistím jestli jde k němu. Upřímně myslím si že ano, proč bych jinak nemohl jít s ním?
Zaslechl jsem klapnout dveře, tak jsem se podíval a ano. Opravdu tam jde. Zklamal mě, hodně. Myslel jsem, že mě miluje a bude mi říkat pravdu. Spletl jsem se v něm. Hodně.
Moje první slza mi stekla po tváři na bradu a poté spadla na zem.
Nemám na to. Chodím s feťákem. Miluju feťáka.
Já ho prostě dokážu napravit. Díky mě za měsíc na trávu ani nepomyslí. Zvládnu to.
Sedl jsem si k počítači v Harryho pokoji a vyhledal "jak se zbavit závislosti na marihuaně"Pročítal jsem to tam asi hodinu. Nejlepší řešení asi bylo, ho od toho držet dál a prostě, nesmí na to myslet. Musí chtít sám přestat, jinak to nezvládne. Bojím se, že to nezvládne. Ale já s feťákem nebudu žít. Když přijde do tuhého, tak mu prostě řeknu buď já, nebo tráva.
Schválně co si vybere. Snad pro něj není důležitější tráva než já. Podíval jsem se na hodiny a zjistil jsem, že už je půl páté. To už je pryč dvě hodiny? To jsem tak dlouho brouzdal na internetu? Povzdychl jsem si a sešel schody do kuchyně. Anne je v práci, takže jsem si šel zapnout televizi a udělat si popcorn. Udělám si chvilku pro sebe, konečně relax.
--------------
Malinko kratší díl:( Slibuji, že příští bude nejdelší ze všech:) Bude to takovej speciál, protože jste mi za poslední tři části udělali strašnou radost:O Jste blázínci, ještě před 5 dny jsem měla 1.7K přečtení a teď najednou 1.9K?!:33 Děkuju!
ČTEŠ
You and I (CZ Larry story)
FanfictionÚvod Letní měsíční tábor, co se koná každý rok. Tam se bude vše dít. Louis Tomlinson na tenhle tábor pojede poprvé a strašně se tam těší, že si najde nové přátelé, snad, nikdo ho totiž moc nemá rád, kvůli tomu, že je to gay. Zatímco Harry, Liam a...