38.Kapitola

2.8K 144 22
                                    

,,Na třetím místě, se umístil.. Na třetím místě se umístil, počkejte si.. Harry Styles!" vykřikl moderátor a Harry se na mě smutně podíval, asi chtěl opravdu vyhrát.
I když se umístil na třetím, fanoušci vřískali, skákali jak klokani a křičeli jeho jméno. Trošku jsem žárlil, protože každý ví, že jeho jméno můžu křičet jen já, ne snad?

,,Takže Harry, jaké máš plány do budoucna?" ptal se moderátor.
,,Určitě se zpíváním neskončím. Tohle je jen začátek, nevzdám to. Díky téhle soutěži mám alespoň nějaké zkušenosti, takže nevidím důvod proč to vzdát," řekl a hrdě se narovnal. Fanynky samozřejmě začaly ječet ještě víc, pane bože, už vím proč jsem teplej.

,,Dobrá, držím ti palce, ahoj," poplácal ho moderátor po rameni a Harry odešel za mnou do zákulisí. Já jsem okamžitě obmotal okolo něj mé ruce a pořádně ho k sobě přitiskl. Byl tu s námi ještě Niall, Liam a Anne.
,,Byl jsi skvělej, nechápu jak můžeš být na třetím místě," ozval se Niall a taky ho šel obejmout.
,,Ta ženská není vůbec o moc lepší než ty," pokroutil hlavou Niall. Tou ženskou myslel Rebecu, která postoupila do poslední dvojice.
,,Je lepší než já, ale nezapomeňte co jsem řekl. Já budu zpívat dál," pousmál se a já přikývl.

Když vše skončilo, tak jsem s Harrym došli k mému autu a nastoupili do něj. Konečně ho budu mít zase doma, tak moc mi chyběl. Chybělo mi naše vstávání vedle sebe, usínání vedle sebe, povídání si, jeho doteky.. Celý on. Dokonce i jeho vůně mi doma chyběla.
Anne jelikož se přestěhovala do jiného domu, tak budeme doma úplně sami.

,,Už se těším domů," prolomil to ticho Hazz, tím pádem se mi vytvořil velký úsměv na tváři.
,,Chyběl jsi mi," odpověděl jsem, ale dál se koukal na cestu před sebe. Nechceme přeci nabourat, že?
,,Ty mě taky," posmutnil Harry a pohladil mě po stehně.
,,Udělal jsem ráno palačinky," pochválil jsem se, nikdy jsem nebyl ve vaření moc dobrý.
,,Awww, ty si dám," olízl se a začal se smát, tak moc mi ten jeho smích chyběl. Hlavně ty roztomilý ďolíčky, pro ty bych zabíjel.
,,Tak když si tam nebyl, co jsem měl jíst?" zeptal jsem se. Na odpověď jsem nečekal, protože bych se jí asi ani nedočkal.

Když jsme dojeli domů, Harry se úplně rozběhl a vlítl do dveří. To mu ten dům tak chyběl? Mám kluka, který vypadá, jako kdyby ho právě pustili z dobřan (psychárna).

Hned jsem za ním šel. Když jsem za sebou zavřel dveře a otočil se, naskytl se mi pohled na Harryho, který stál v kuchyni a cpal si do pusy celou palačinku.
,,Lásko? Dávali ti tam najíst?" nadzvedl jsem obočí se smíchem.
,,Jo, ale kdyby si to viděl, fujky," zašklebil se a konečně si tu palačinku mohl sníst. Jak komický to pohled.
,,Dobře, budu dělat, že mám normálního manžela," dal jsem oči v sloup a šel zapnout televizi, měli by zrovna dávat zprávy. Samozřejmě, když jsem to pustil, hned naskočilo video z x factoru.
,,Hareeeh! Jsi ve zprávách," křikl jsem do kuchyně.
,,Já nikoho nezabil!" přilítl ke mě Harry s pusou od nutely.
,,Debile, x factor," proplácal jsem ho na tvářích, aby se vzpamatoval, pomohlo to.

,,Ahaaaa," přikývl a sedl si na gauč.
,,Zbyla mi tam nějaká palačinka?" nadzvedl jsem obočí.
,,Jop, dvě," odpověděl a olízl si nutelu z koustků úst.
,,Díky," opět jsem dal oči v sloup. Jak to dělá? Jak se to do něj tolik toho může vejít? Vždyť sežral pět palačinek.

,,Pustíme si film?" navrhl jsem a doufal, že Hazz bude souhlasit, už mi fakt chyběl, potřebuju zase cítit to bezpečí.
,,Dobře," dal mi pusu na tvář a zvedl se. Došel k televizi a ohnul se, protože dvd byli přímo ve skříňce pod televizí. okamžitě jsem se musel kouknout na jeho zadek. i po tak dlouhé době mam chutě jako poprvé.
,,Dobře, dvd počká," zašeptal jsem si pro sebe, docela rychle jsem se zvednul z gauče a svojí pánev pomalu přirazil k Harryho zadku, jelikož byl pořád ohnutý.

,,Louisi? Co to děláš?" pomalu se zvednul a otočil se ke mě čelem, využil jsem toho a přirazil moje nenasytné rty na ty jeho. Harry se usmál do polibku a začal spolupracovat, byl to hodně, hodně vášnivý polibek. Líbilo se mi to.
,,Teď tě drsně ošukám," šeptl jsem a sundal jsem nám tričko. Hazza se zachvěl a stáhl si džínsy, to samé jsem udělal i já.

,,Svlékni si ty zatracený boxerky a jdi na čtyři," zavrčel jsem nadrženě a on to udělal. Nevim, kde se to ve mě vzalo, prostě už mi to jen chybělo.

Klekl jsem si k němu a olízl mu dírku. Pak jsem si navlhčil prsty a pomalu jimi zajel do jeho úzké dírky, na oplátku mi zazněl v uších jeho sten. To mě nabudilo ještě víc, proto jsem si rychlostí blesku ze sebe ztrhl kus bílé látky a přejel si po celé mé délce, která už byla dost tvrdá.
Nejdřív jsem do něj zastrčil jen špičku, ale poté silně přirazil svojí celou délku.

Hazza hlasitě vykřikl, tak jsem zpomalil, aby ho to nebolelo. Aby se uklidnil, tak jsem mu hladil zadek a pusinkoval záda. Když už se mi zdálo, že je to dobré, začal jsem přirážet. Harry se prohýbal a sténal slastí. Občas mu z úst vyklouzlo sprosté slovo nebo moje jméno.
Miluju, jak křičí mé jméno.

,,Louisi, kurva, jo tam!" křičel přes celý barák a já začal přirážet rychleji a rychleji.

,,Kurva," sykl jsem a udělal se do něj. Hned po mě se udělal i Hazz.

,,To mi tak zatraceně chybělo," celý zpocený a udýchaný jsem si lehl na zem a rozdýchával to, co se právě stalo.
,,Pořád dokonalej," odpověděl Harry a usmál se na mě.
,,Awww, lásko," přitáhl jsem si ho do medvědího objetí a dal mu pusu do vlasů.

,,Miluju tě," zašeptal mi do ouška a já se pousmál.
,,Já tebe taky, doufám, že až budeš jezdit po koncertech, budeš mě brát sebou, protože další tři měsíce bez tebe bych nepřežil," celou dobu jsem se mu koukal do očí.

,,Louisi, neboj se, už nikdy tě neopustím, rozumíš? Nikdy,"

-------------

Mám trošku smíšené pocity:D Líbí se Vám to?



You and I (CZ Larry story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat