,,Harolde, udělej mi jednu laskavost," zasmál jsem se.
,,Pro tebe cokoliv," odpověděl a dal mi pusu do vlasů.
,,Už nikdy nepouštěj takovejhle film, dalo by se říct porno, když k tobě ležím zády, jo?" nadzvedl jsem se smíchem obočí a on se jen zčervenal, asi mu došlo, že cejtím jeho stojáka.,,Mám hlad," zakňučel Hazz a zachumlal se do peřiny. Upřímně, taky bych si něco dal. Už snad tři hodiny ležíme v posteli a koukáme na filmy.
,,Okej, dojdu něco udělat," kývl jsem hlavou a pomalu vstal z postele.Došel jsem do kuchyně, kde jsem si zapnul rádio a vyndal si tousty, šunku a sýr. Když se v rádiu nějaký chlápek zmínil o soutěži x factor, tak jsem začínal více vnímat. Co kdybych tam Hazzu přihlásil? Přeci jen, tak dokonalý hlas nikdo nemá.
V rádiu říkali, že když zavolám na to a to číslo, tak se tam můžu dostat. Chvilku jsem přemýšlel. Ano, i to umím.
Nebude na mě Harry naštvaný? Bude tam vůbec chtít jít? Ale ten jeho dokonalej hlas. Musí se tam dostat, prostě musí.Naštěstí to číslo opakovali asi třikrát, takže mi v hlavě uvízlo. Napsal jsem si ho na papírek s tím, že odpoledne jim zavolám.
Dodělal jsem tousty a položil to dva talířky. Harrymu jsem na ten toust kečupem nakreslil srdíčko. Pousmál jsem se nad svou prací a odnesl to do našeho pokoje.Když jsme dojedli, tak jsem okamžitě popadl telefon z mého nočního stolku a odešel na záchod.
-Harryho pohled-
Louis někam zmizel i s telefonem, nejspíš na záchod. Neřešil jsem to a sešel schody dolů do kuchyně nalít si vodu. Jenže jsem šel okolo koupelny a tak jsem zaslechl něco o mě.
,,Jméno Harry Styles , je mu 18 a dokonale zpívá," začal říkat do telefonu a já vykulil oči. To co dělá?! A proč mě nazval Harry Styles, když jsem Harry Tomlinson?!
,,Zítra? Dobře, snad má nějakou písničku.. dobře.. děkuju.... nashle," s tímhle telefonát ukončil a já měl chuť řvát přes celý barák. On mě někam přihlásil?!Pořád jsem stál za dveřmi, když Lou vyšel.
,,Můžeš mi to vysvětlit?!" nadzvedl jsem obočí.
,,Hazz, tvůj dokonalý hlas prostě musí na svět," vyšpulil rty. Já si jen povzdychl, co jiného mi zbývalo, že, už tam jsem přihlášený.
,,Kdy a kde že mám být?"
,,Zítra, X -factor" špitl Louis, asi si myslel, že ho neuslyším.
,,Doprdele Lou, já nemám nic připraveného," začal jsem mávat rukama jako nějaká holka a panikařit.
,,Vždyť si mi říkal, že máš nějakou svojí, ne?" usmál se, mě do smíchu teda moc nebylo.
,,Jo, mám, napsal jsem jí přes ten týden, co jsme spolu nebyli.." zesmutnil jsem. Vzpomněl jsem si na to nejhorší co jsem mohl. Moje závislost na trávě a náš rozchod, tohle už nikdy nechci zažít, prostě nikdy.,,No, tak tu," povzbudil mě Lou.
,,Dobře, ale jdu trénovat, ty jí uslyšíš až zítra," mrkl jsem na něj a odběhl do našeho pokoje. Když jsem si jí zpíval, tak jsem brečel. V té soutěži se to nesmí stát.Podíval jsem se na hodiny a bylo už půl šesté. Protože jsem toho už měl dost, tak jsem vypnul počítač a vyšel z pokoje.
Z obýváku hráli na plné pecky písničky, ou, Louis si dává party. Pousmál jsem se a sešel schody. Nejlepší pohled. Opravdu.
Louis, tančící na stolu, na písničku GDFR.
,,Louisinko, neruším?" dostal jsem totální výtlem.
,,Harolde!" seskočil rychlostí blesku ze stolu a vypnul hudbu, úplně se zčervenal. Awww, láska.
,,Miláčku, nečervenej se, jsem tvůj manžel. Přede mnou se opravdu, ale opravdu stydět nemusíš, hm?" dal jsem mu pusu na tvář a povzdychl si.
,,Tak co písnička?" zeptal se.
,,Myslím, že se na zítřek můžeme oba dva těšit," mykl jsem rameny a zakručelo mi v břiše, když to Lou uslyšel tak se začal smát.,,Neobjednáme si pizzu? Mám na ní strašnou chuť," olízl jsem se a Louí dal oči v sloup.
,,Co?" nadzvedl jsem obočí.
,,Už si mě vykrmil dost, podívej na to břicho," nadzvedl si triko a já dal oči v sloup.
,,Louisi, máš krásnou postavu a ten nejdokonalejší zadek na světě. Ty si fakt nemáš na co stěžovat, zlato," muckl jsem na něj a vzal mobil z kapsy. Zavolal jsem do pizzérky a objednal dvě pizzy. Jednu se šunkou a druhou jen sýrovou. K tomu colu.,,Jdu pustit film," oznámil Louis a šel vybírat nějaký film. Já u toho pozoroval ten jeho dokonalej, k nakousnutí zadek. Musel jsem vzdychnout, protože on s ním naschvál zavrtěl. Když jsem se vzpamatoval, všiml jsem si svojí bouli v kalhotech, kruci.
,,Pane Tomlinsone? Potřebuji s něčím pomoct," zachraptěl jsem. Když se ke mě otočil, tak jsem ukázal na mojí bouli, která byla dost dobře vidět.
,,Kruci Harolde," kousl se do rtu a začal se ke mě přibližovat.
,,Tak pojď," zavrčel jsem a začal si rozepínat poklopec.
,,Pomoc mi od toho problému," vzdychl jsem a Louis si přede mě klekl a hladil mi stehna.
,,Kurva Loui," kníkl jsem a on mi surově stáhl kalhoty, rovnou i boxerky žejo.Chytil můj penis do ruky a začal s ním rychle pohybovat, nestačilo mi to, potřeboval jsem jeho pusu.
,,Louisi, nestačí mi to," vzdychal jsem. Přikývl a strčil si celou mojí délku do pusy. Viděl jsem, jak si to užívá i on, tak jsem začal přirážet pánvi proti jeho puse.
Chvilku to vypadalo, že se udusí, ale nakonec se přemohl a strčil si ho až do krku. Já se mohl zbláznit. tahal jsem ho za vlasy, kousal se do rtu a vzdychal přes celý dům.
Poslední pohyb a já se vystříkal do jeho dokonalé pusy. Vše spolkl a olízl se.Najednou jsme slyšeli klíče v zámku, což znamená že se vrátila mamka, kruci. Rychle jsem si natáhl kalhoty a snažil se zakrýt své klepání a rychlé dýchání.
,,Kluci? Ahoj," přišla do obýváku mamka a když se podívala na Louise tak se divně zakřenila. Nechápal jsem, tak jsem se na něj otočil a teď mi to došlo. Trochu mého spermatu měl na bradě. Oops, trapas.
,,Notak kluci," udělala hnusný výraz a odešla do kuchyně. Louis si to rychle otřel a zčervenal se. Já dostal nekontrolovaný výbuch smíchu.------
Názory? Napište do komentářee♥♥
ČTEŠ
You and I (CZ Larry story)
Fiksi PenggemarÚvod Letní měsíční tábor, co se koná každý rok. Tam se bude vše dít. Louis Tomlinson na tenhle tábor pojede poprvé a strašně se tam těší, že si najde nové přátelé, snad, nikdo ho totiž moc nemá rád, kvůli tomu, že je to gay. Zatímco Harry, Liam a...