12.Kapitola

4.4K 244 77
                                    

Nejlepší pocit je ten, když se ráno probudíte, otočíte se na bok a tam spinká vaše láska. Harry, to je můj život, moje láska.

Pohladil jsem ho po tváři a dal mu pusu. Hazz se usmál a otevřel očka. ,,Miláčku" zachraptil. Aww. ,,Ano?" usmál jsem se nad jeho roztomilostí.

,,Kolik je hodin?" zeptal se.

Vyndal jsem mobil z kapsy od mikiny v které jsem spal, jelikož byla nějaká zima a podíval jsem se.

,,Půl deváté" povzdychl jsem si.

Harry si sedl, protáhl se a já se musel zase usmát. On je tak roztomilej! Tak moc cute.. ,,Co na mě tak koukáš?" zasmál se.

,,Jseš nádhernej. Jsi můj. Jsi dokonalej"

Když jsem to dořekl tak se mému miláčkovi začali lesknout oči.

,,Neplakej" špitl jsem a objal ho. Vdechl jsem jeho vůni. ,,Já tě tak miluju" zašeptal mi Harry do ucha a já se usmál. ,,Já tebe taky" odpověděl jsem a dal mu pusu na rameno.

,,Dobré ráno vy zamilovaní paka" zasmál se Niall, myslel to ze srandy, má štěstí. ,,Bré" odpověděl jsem mu a mrkl na něj.

Dnes je už 27.7., kurva, to tak rychle utíká, nechci aby to skončilo, mám tady všechny, které mám rád, upřímně mamka mi vůbec nechybí, možná jenom Lottie, moje malinká sestřička.

,,Lou, nad čím přemýšlíš?" koukl se mi do očí Harry. ,,Nechci aby byl konec. Konec téhle pohádky, chápeš? Budou mi všichni chybět" vzdychl jsem. ,,Markét a hlavně mě budeš mít jen o jednu ulici dál zlato. Liam a Niall bydlí od nás asi půl hodinky busem, takže taky žádná dálka, koho ještě potřebuješ?" dořekl a já se zamyslel.

,,Prostě.. budou mi chybět ty lidi, kteří mě brali takového jakej jsem, gay. Až se vrátím domů a půjdu do školy, tak mě zas všichni budou odsuzovat. Sice jdu na jinou školu, ale .. už teď vidím, jak se mi všichni budou posmívat" vzdychl jsem a Harry se plácl do čela.

,,Zlato, nikdy nevíš, co tě čeká. Třeba ty lidi budou milí" dal mi pusu na čelo a já se k němu přitiskl.

,,Dobře, veřím ti" zašeptal jsem a přitiskl se k jeho rtům.

,,Kluciii" zakňučel Liam a my si povzdechli.

Liam se nikdy nezmění. Přijde mu to nechutný. Bože. Prostě homofob. Ale mám ho rád, jako bráchu.

,,Jdeme na snídani ne?" zvedl se Niall z postele a oblékl si triko a kraťasy, bylo docela teplo, na to, že v noci pomalu mrzlo.

Vstal jsem a protáhl se.

,,Já vás tu nechám jo?" usmál se na nás Liam a my jsme oba dva přikývli. Chvilku jsme s Harrym na sebe koukali a pak jsme spojili naše rty. Líbali jsme se dravě a strašně, strašně moc nadrženě.

Hazza mě povalil na postel a sedl si na můj rozkrok, o který se otřel. Zavzdychal jsem mu do úst a začal jsem mu hladit zadek.

Rychle dýchal a jeho kámoš byl v pozoru, stejně jako můj.

,,Chci tě" zašeptal mi do úst a já vzdychl. Stáhl jsem si spodky, samozřejmě s Harryho pomocí a pak si je sundal i on. Naše nahé těla se o sebe třeli a já myslel že bouchnu.

,,Tak moc tě chci" zase zašeptal a zmáčkl mi zadek tak moc, že jsem hlasitě vzdychl. Chci mít jeho péro v zadku, jsem si tím jist.

Otočil jsem se na břicho a klekl si na všechny čtyři.

Když jsem to udělal tak se Harry chvilku vzpamatovával, asi ho překvapilo co jsem právě udělal. Sklonil hlavu k mé velké prdeli a olízl mi dírku, musel jsem rychle dýchat. ,,Notak" zakňučel jsem. Chtěl jsem ho v sobě už mít.

Zajel mi do mého vstupu jazykem a začal s ním různě pohybovat, to mě dovádělo k šílenství. Bože. Hlasitě jsem vzdychl a Harry se usmál. ,,Teď to možná bude bolet" zašeptal, naslinil mi dirku a pomalu do mě vjel.

Je mi jedno že nemá kondom, že použil jen své sliny, proto, aby to klouzalo.

Cítil jsem se jako v ráji. Dobře, nejdřív to dost bolelo, ale poté bolest ustála.

Hazz začal přirážet rychleji a rychleji a když narazil na mojí prostatu tak jsem začal vzdychat jako o život a prohýbal jsem se v zádech.

Harry mě držel za boky a přírážel jak o život.

Poslední přiražení a já se udělal, chvilku po mě i Harry.

Oba dva jsme se svalili na postel a zrychleně dýchali.

Od první chvíle co jsem Harryho viděl jsem chtěl mít jeho ptáka v zadku, ale nikdy mě nenapadlo, že to bude až tak krásný. ,,Miluju tě" zašeptal jsem a dal mu pusu na tvář. ,,Já tebe" odpověděl a oddychoval.

Koukl jsem se na mobil a bylo půl 11. To už nemá cenu jít ani na snídani. ,,Kde jsou kluci tak dlouho?" zabrblal jsem a Harry pokrčil rameny. Radši jsme se oblékli.
Za chvilku se kluci vrátili.

,,Proč jste nepřišli?" zeptal se Niall a já zrudnul. Ok, Tomlinsone, chytrej kluk, teď všichni poznají, že jste se tu klátili. ,,Jo tákhle" zasmál se Ni a já se zahrabal pod peřinu, trapná chvíle, fakt.

PARDON ŽE JE TAHLE ČÁST TAK KRÁTKÁ, ALE NEMÁM MOC ČASU:/ KVŮLI ŠKOLE.
- NAPIŠTE NÁZORY A DEJTE VOTES



You and I (CZ Larry story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat