21.Kapitola

3.3K 186 24
                                    

,,Ty se semnou rozcházíš?" vzlykl Harry. 

Ježiš, ne, on pláče, takhle ho vidět nemůžu. 

,,Ne.. Ne. To bych nedokázal" dlouze jsem Hazzu políbil a ubalil si jointa. 

Společně jsme s Jaxonem vyhulili dvě skéra. 

,,Hele, Jaxone, je 12 hodin, do kolika se tu můžeme zdržet?" zeptal se Harry se smíchem. Ano, teď mu přišlo vše vtipný. 

,,Třeba do tří, je mi to jedno" vykuckal Jaxon a já se usmál. Byl jsem ale docela unavený, tak jsem si šel lehnout na gauč. 

Za chvilku jsem usnul. 

-Harryho pohled- 

Louis nám tu usnul a já si teď povídám s Jaxonem. Je půl čtvrté ráno. ,,Hele, nechcete tu rovnou přespat? Louis už stejně spí" zasmál se Jax. ,,Ne, to ne, my půjdem, i kdybych ho měl nést na zádech" mrkl jsem na něj a šel za Louikem. 

,,Lou, miláčku, zlatíčko, vstávej, jdeme domů spinkat" pohladil jsem ho po tváři. 

,,Co, to už je ráno?" zachraptěl Lou. Ježiš, on je tak roztomilej. 

,,Ne, ale jdeme domů" políbil jsem ho na čelo a pomohl mu vstát. Když se docela probral tak se omluvil Jaxonovi, že tu usnul. Ten je na to samozřejmě zvyklej, tak to bral s humorem. 

,,Tak ahoj Jax!" naposledy jsem zakřičel a zavřel za námi dveře. 

Když jsme došli domů tak jsme se vysvlékli do boxerek a okamžitě usnuli. 

Xxx

-Pohled Louise- 

Ráno jsem se probudil rozvalenej po celé posteli. Kde je Harry? 

Chvilku jsem koukal do stropu a pak si přehoupl nohy dolů z postele. Naštěstí měl Harry v pokoji koberec, tak mi zima na nohy nebyla. Zvedl jsem se a pořádně se protáhl. Jsem strašně ztuhlý. 

Sešel jsem schody do kuchyně a tam Harry také nebyl. Koukl jsem se na hodiny a málem jsem se zadusil. Půl páté odpoledne?! Kde může Harry být?

Neřešil jsem to a šel si udělat jídlo. 

Asi půl hodiny mi trvalo než jsem našel pitomej chleba. Tady se člověk nevyzná. Je to tu tak velký. Nakonec jsem si tedy namazal chleba se sýrem a na to šunku. 

Vyšel jsem schody zpět nahoru a pustil si televizi

-Harryho pohled- 

Louis ještě spinkal, tak jsem šel k Jaxonovi. Jsem tu už asi tři hodiny. Kecáme o všem možnym a hulíme. Snad to Louis nepozná, to už by opravdu nepřežil. Včera se semnou málem rozešel a já jdu hulit znova. Stydim se za sebe. 

,,Hele a co ty a holky Jax?" byl jsem zvědavý. Za tu dobu co ho znám měl snad jen jednu.

,,No, nic moc. Žádná nechce vyhula" mykl rameny. Nevypadá jako kdyby mu to vadilo. 

,,Okej.. no, hele já už asi půjdu." zasmál jsem se. ,,Harry, pozná to" upozornil mě. ,,Jo, já to tajit ani nechci" odpověděl jsem a vyšel z domu.

Přešel jsem silnici a vešel do našeho domu. V chodbě máme zrcadlo, tak jsem se na sebe podíval a měl jsem červené oči jak upír. Kruci, to pozná. 

Vyšel jsem schody nahoru a otevřel dveře od mého pokoje. 

,,Harry!" odložil Lou jídlo a vrhl se na mě. Ihned se ale odlepil. ,,Harry?!" vykřikl a podíval se mi do očí. ,,Kurva Harry, ty se nikdy nezměníš" nasral se a odešel z pokoje.  Tohle jsem posral. Docela dost. Ten kluk potřebuje sex. 

You and I (CZ Larry story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat