14.Kapitola

3.8K 229 45
                                    

Ráno když jsem se probudil tak mi šíleně bolela hlava, proboha, tady je i cejtit tráva. To snad ne, už zase.

Chtěl jsem se zvednout, ale nešlo to, bylo mi tak blbě a měl jsem těžkou hlavu. Hned jak jsem spatřil že Lou otevřel oči jsem se ho zeptal: ,,Taky ti je tak blbě?"

,,Ani ne" pokrčil rameny a sedl si, úplně v pohodě. Popravdě vůbec nevím co se včera stalo. ,,Víš, já neměl půl flašky vodky a jedno brko jako ty" mrkl na mě a já se plácl do čela, to jsem dělat ale neměl, protože mi hlavou projela ostrá bolest.

Zachumlal jsem se do peřiny a otočil se na druhý bok.

,,Ale i tak tě miluju" dal mi pusu do vlasů a šel asi na snídani.

-Pohled Louise-

Hned jak jsem odešel z chatky jsem běžel do sprchy. Bylo mi jedno že mám na sobě jen trenky. Hned jsem vlezl do sprchy a spláchl se studenou vodou, byla to úleva.

Poté jsem se usušil a oblékl se zpět do trenek. Vrátil jsem se do chatky, kde byl jen spící Hazz. On zas usnul, to není možný.

Usmál jsem se nad jeho roztomilostí a lehl si vedle něj. Chvilku jsem ho pozoroval, než mi zapípal mobil.

Mamka: Loui, už se na tebe moc těším, chybíš nám.

Louis: Mami, já na vás taky. Už jen dvě noci a jsem doma!:)

Dělal jsem, že jsem nadšený, ale zabíjelo mě to. Nechci domů, vůbec ne. S matkou se pořád hádám. Je na mě hodná jen když něco potřebuje, to já nesnáším. Otočil jsem se zase na svojí lásku a ten pořád klidně oddechoval.

Tak roztomilej..

To mi opět zapípal mobil.

Mamka: Lottie tě pozdravuje

Jupí. 

Louis: Taky jí pozdravuj

Lott je moje sestřička, tu jedinou mám z rodiny opravdu rád.

,,S kým si píšeš?" zachraptěl ospalí Harold.

,,S mamkou" dal jsem mu pusu na čelo. ,,To jo" přikývl a já viděl jak mu je špatně. ,,Včera si to přehnal lásko, dneska musíš jen ležet a já se o tebe budu starat, ano?" usmál jsem se a Hazz přikývl.

,,Jdu ti pro snídani, musíš něco zakousnout" pohladil jsem ho po tváři, zvedl se z postele a došel do jídelny pro suchý rohlík a bylinkový čaj.

Donesl jsem to do chatky a spatřil jsem dost nechutnou věc. Chudáček se pozvracel přímo na postel, kde spí. Vzdychl jsem a zavolal Marky, ať mi dojde pro čisté povlečení.

,,Jsem blbec, promiň" znechuceně se na to, co vyhodil Harry ze sebe podíval.

,,Za to se neomlouvej"

Vysvlékl jsem polštář, peřinu i prostěradlo a mezitím mi Markét donesla čisté. ,,Děkuju, jsi hodná" poděkoval jsem jí a ta jen mávla rukou. ,,Chcete ještě s něčím pomoct? Já se nudím, stejně bych neměla co na práci" nabídla se Maky.

,,Tak jo, doneseš prosím čistou vodu?" zeptal jsem se a ona jen přikývla. ,,Ty pojď semnou, musíš se umýt" oznámil jsem Harrymu a ten vstal. Sotva se držel na nohách.

-Pohled Harryho-

Teď je asi půl třetí odpoledne a já ležím v posteli, pořád mi je zle a trošku mě bolí hlava, ale už míň. Proč vždy když piju tak to musím tak přehnat? A ještě ta tráva.

Napadlo mě, že napíšu Tomasovi, jestli zamnou nechce přijít. Lou totiž usnul. Chudáček, celý den se o mě stará.

Harry: Nechceš přijít do naší chatky?:)

Tomas: S buznama se nebavím.

Harry: Prosím?

Tomas: Zeptej se Louise, ten si to pamatovat bude. Buzny.

Tak teď jsem byl mimo úplně. Jak to do háje ví? To jsem včera něco udělal? Jemně jsem vzbudil Loua a ten hned vyskočil z postele. ,,Copak lásko? Je ti blbě, mám ti něco donést?"

Awww, ja se stará.. ,,Lou, my jsme včera řekli lidem, že spolu chodíme?" podíval jsem se vážně a Lou vykulil oči. ,,Do prdele, já zapomněl" plácl se do hlavy. ,,Na co?!" vytřeštil jsem oči.

,,Včera jsi byl tak v prdeli, že ti bylo úplně jedno, že jsou u ohně lidi a vrhl si se na mě" zesmutnil Louis a já se chtěl zabít. ,,Bože já jsem kretén!" zanadával jsem si a Louis si povzdychl. ,,Harry, já tě miluju, jasný? Jestli tě teď budou ignorovat, přestanou se s tebou bavit, tak to nikdy nebyli přátelé, chápeš? I Liam je docela homofob, ale má tě rád, upřímně tě má rad" pohladil mě po rameni a já se usmál.

Má pravdu, opět.

Otočil jsem se na druhý bok a snažil se usnout. Nešlo mi to. ,,Lou, asi tě otravuju, ale přineseš mi posím prášek na bolest? Z té bolesti hlavy nemůžu usnout" udělal jsem psí očka a Louis hned doběhl pro prášek. 

Je strašně cute, jak mu na mě záleží. Tolik ho miluju.

TAK CO NA TO ŘÍKÁTE?
NEČTE TO NĚJAK MÉNĚ LIDÍ?.. 

UŽ VÁS TO NEBAVÍ?:O kdyžtak mi napište co mám změnit:)


You and I (CZ Larry story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat