3.Kapitola
,,Miluju tvojí nervozitu" zašeptal a odešel. Tohle bylo divný. Hodně divný.
Vyšel jsem z chatky celej rudej a viděl jsem, jak se všichni shromažďují u jídelny, pokud to teda byla jídelna. Šel jsem tam tedy taky. ,,Co se tu děje?" zeptal jsem se Marka. ,,Ále, vedoucí se nám tu představuje a říká pravidla". ,,Aha"
Šel jsem do chatky a sedl si na postel. ,,Louisi, jsi v pohodě?" vešel zamnou Niall. Lekl jsem se ho a zpadl jsem z postele na zem. ,,Blbečku" zasmál jsem se a podíval se na dusícího se Nialla. Za pár vteřin vypukl obrovský smích. Zavrtěl jsem hlavou a udělal na něj vraždící pohled.
,,A jo, jsem v pohodě" odpověděl jsem mu na otázku. ,,To je dobře, byl bych nerad kdyby se ti něco nelíbilo, přeci jen jsi hrozně v pohodě kluk a mám tě rád" usmál se na mě a sedl si vedle mě. Koukl jsem se na hodiny a zjistil jsem že už je půl čtvrtý odpoledne. Od snídaně jsem nic nejedl, ani tu svačinu do autobusu jsem nesnědl. Zakručelo mi z toho v břiše.
,,Hladíček?" zasmál se Niall a já s ním. ,,Pojď, ukážu ti kde se podává jídlo" zvedli jsme se a šli ven.-Další den ráno-
Probudil jsem se jako první v chatce. Všichni chrápali jako prasata. Otočil jsem se na druhý bok a tam ležel Harry. Bylo to zvláštní, vidět vedle sebe někoho, kdo se vám líbí, je to zvláštně krásnej pocit. Chvilku jsem ho ještě hypnotizoval a on otevřel oči. ,,Ahoj" pozdravil jsem ho a on se usmál.
,,Dobré ráno" odpověděl mi a protáhl se. U toho strašně krásně vzdychl že jsem se musel kousnout do rtu, on to bohužel viděl tak vzdychl ještě jednou. Nevim proč mi to dělá. ,,Nech toho" řekl jsem a sedl si.,,Jdeme na snídani?" zeptal jsem se ho a Harry zavrtěl hlavou jako že nechce. ,,Proč ne?" smutně jsem se podíval. ,,Lehni si" přikázal mi a já vykulil oči, ale po chvilce jsem to udělal. ,,Zavři oči ano? A nebraň se" poslední dvě slova mi šeptl do ucha jeho krásným chraplákem. Vše co mi řekl jsem udělal.
On mi pohladil tvář a pomalu jel prstem po krku, kde mi to trošku šimralo, tak jsem se zasmál. Jel níž na hruď a tam mě hladil pár vteřin.. Jel niž a už byl rukou pod břichem, kousek nad mým kámošem. Trošku jsem zavzdychal, nešlo to udržet.
,,Kluci, nechte si to na jindy prosím" vyhrkl Liam hned jak nás uviděl, co děláme. ,,Tyvole" vzdychl Harry a vstal, hned jsem zpozoroval jeho stojáka. Uchechtl jsem si. ,,Hele, teď chci vidět tebe" mrkl na mě a já si peřinu vyhrnul až pod bradu. Harry se zasmál, navlékl si tepláky, triko a vyšel ven z chatky.Já jsem se vzpamatovával a pak taky vstal. Přehodil jsem přes sebe jenom mikinu, protože jsem spal v teplákách. Ještě jsem počkal na Nialla a Liama a šli jsme společně na snídani. ,,Tak co máme dobrého" zeptal se pro sebe Niall a koukl na stůl. ,,Hmmm, lívance s marmeládou, skořicí nebo cukrem" olízl se a nandal si plný talíř. Jako jakto? Taková vyžle a žere jak prase, nepochopim.
Vzal jsem si tři lívance a jahodovou marmeládu a šel jsem s tím ke stolu, kde už byl Liam, Harry a Niall. Sedl jsem si vedle Liama, naproti Harrymu, který se na mě zvláštně usmál.Když jsme dojedli tak jsme šli do chatky. Koukl jsem se na hodiny a bylo teprve půl desáté. ,,Co budeme dělat?" zeptal se Liam. ,,Nepůjdem k vodě?" navrhl Harry a všichni jsme souhlasili. ,,Ještě to jdu ale oznámit Peterovi, vedoucímu".
Niall tedy šel k vedoucímu a já si šel s Liamem vyčistit zuby. ,,Hele, co máš s Harrym?" zeptal se mě po cestě. ,,Nic, vůbec nic" odpověděl jsem vážně. ,,A to ráno bylo co?" zasmál se. ,,Nevím co ho to popadlo, jo? Mě se neptej" zakroutil jsem hlavou.
,,Promiň, ale hodili by jste se k sobě" ,,Kámo, známe se den, nic o něm nevím, ani jsme spolu pořádně nemluvili" zesmutněl jsem a dal si pastu na kartáček.Když jsme si vyčistili zuby tak jsme zalezli zpět do chatky. ,,Hele lidi mám návrh, Harry a Louis půjdou k vodě sami a já s Niallerem zůstaneme tady, jop?"
,,Liame, já.." ,,Jo, klidně" skočil mi do věty Harry,. ,,Tak jo, dobře" usmál jsem se a vytáhl si z kufru šedé volné tepláky, obtáhlé fialové tričko a černou mikinu. Bylo mi jedno že tam jsou kluci, prostě jsem se před nima převlékl, no a co. Všiml jsem si, jak mě Harry pozoruje a proto jsem svůj velký zadek víc ''vystrčil". ,,Louisi, notak" řekl Harry a já se usmál.
Když jsem se dooblékl tak jsme vyrazili.,,Harry, řekni mi něco o sobě, nic o tobě nevím.." začal jsem.
,,Tak dobře. Jmenuju se Harry Styles, je mi 17, žiji jen s mamkou. Můj otec od nás odešel, když zjistil, že má syna buzíka. Že jsem gay jsem zjistil už v 11ti, kdy jsem začal koukat na gay porno a vzrušovalo mě to. Od té doby jsem měl jednoho přítele. Jamese. Strašně milej, hezkej, docela i sexy kluk, ale využíval mě, měl mě jen na jedno. Baví mě zpěv a rád bavím lidi, jsem strašně společenskej typ.. Nekouřím, nepiju, neberu drogy. Co o mě rád bys ještě veděl Lou?"
,,Lou?"
,,Nelíbí se ti to?"
,,Líbí.. Hazz" dořekl jsem to a on se na mě usmál. ,,Teď mi o sobě něco pověz ty. Neznám tě" mrkl na mě a já jsem zpustil.
,,Jmenuju se Louis, Louis Tomlinson. Je mi 18 a žiju s mamkou a malou sestrou Lottie, jsou jí 3 roky. Rodina o mě ví, že jsem gay, ale na rozdíl od tebe jsem ještě žádný vztah neměl. S holkou jeden byl, ale přišlo mi nechutný se s ní líbat, takže ještě než jsme to vůbec spolu zkusili v postěli jsem se s ní raději rozešel. To že jsem gay vím teprve 3 roky.. Baví mě jíst a zpívat. Nekouřím, piju a občas hulim trávu, ale jen když je pařba. Jsem typ kluka kterej se rád baví na pařbách, víš? Ale taky jsem trochu stydlivej, možná kapku víc, ale proto piju, když piju tak to ze mě všechno spadne" usmál jsem se na něj a on jen přikývl.
,,Hele, takže ty si ještě neměl kluka?" ,,Noup". ,,A ještě si to nedělal?" vyzvídal. ,,Ne".Ani jsem nemrkl a byli jsme u vody na molu. ,,Ježiši, tady je to tak krásný.." rozplýval jsem se nad touhle krajinou. ,,Sem chodím nejraději, když jsem na táboře" usmál se na mě a sedli jsme si. Protože mi začalo být docela teplo tak jsem si sundal mikinu.
-Pohled Harryho-
Když si sundaval mikinu tak jsem ho úplně hypnotizoval. Je strašně krásnej, tak rád bych mu to řekl, ale přišlo by mi to že jdu na něj rychle.. Ikdyž dnes ráno v posteli.. Byl jsem nadržený. ,,Co na mě tak koukáš?" usmál se na mě Lou. ,,Jsi krásný" vypadlo ze mě a on na mě vykulil oči. ,,Já, haha" udělal ironický smích. Zbožňuju jeho smích.
,,Nesměj se, říkám pravdu" sedl jsem si k němu blíž a koukl mu do očí..
Chvilku jsme si civěli do očí jak dva magoři a pak jsem..DOCELA DLOUHÝ DÍL, NEMYSLÍTE? VOTES A KOMENTÁŘE BY POTĚŠILI♥ DĚKUJI
ČTEŠ
You and I (CZ Larry story)
FanfictionÚvod Letní měsíční tábor, co se koná každý rok. Tam se bude vše dít. Louis Tomlinson na tenhle tábor pojede poprvé a strašně se tam těší, že si najde nové přátelé, snad, nikdo ho totiž moc nemá rád, kvůli tomu, že je to gay. Zatímco Harry, Liam a...