- Pohled Louise -
,,Mami, ale já ti říkal, že nechci aby Nick přijel, víš?! Takže teď na mě laskavě neřvi, že ještě nejsem vybalenej!"
Zase, zase se hádáme. Už mě matka sere, doslova.
,,Broučku, neřvi na svojí maminku, jo?" najednou je milá, pinda.
V tu chvíli se ozval zvonek, je to tu. Je pravda, že mi Nick už chybí, ale na něj nemám náladu, chybí mi můj Hazza, můj brouček, moje zlato. Už chci zítřek.
,,Ahoj Louí!" vlítl mi do pokoje Ni. Kdo ho pustil dovnitř?! Oh jistě, matka.
,,Čus" řekl jsem znuděně a nuceně ho objal.
,,Co se děje?" zvážnil.
,,Nic"
,,Určitě něco jo" nedal se odbít.
,,Když říkám že nic, tak kurva doprdele nic!" Bouchl jsem do stolu pěstí a opřel se o opěradlo mé židle na kolečkách.
,,Tak sorry, že se zajímám" pokroutil hlavou a sedl si na můj gauč, co mám v pokojíčku.
,,Hele, chci ti něco říct"
,,No?" otočil jsem se na něj a poslouchal jsem, co z něj vyleze.
,,Víš.. já k.. k tobě něco cejtím.."
,,Ne, to nemůžeš" odpověděl jsem.
,,Ale já tě miluju Louisi!"
,,Nicku. Nemůžeš mne milovat" zopakoval jsem to, co jsem řekl před půl minutou.
,,Proč, proč ne?" stekla mu slza po tváři. Oh got.
,,Protože mám přítele, Harry Styles je jeho jméno" když jsem dořekl jeho jméno tak se mi vybavil před očima, to je láska.
,,Aha, toho koko.." ,,Drž hubu!" skočil jsem mu do řeči, protože hned mi bylo jasný, co chce říct.
,,Víš co? Já raději půjdu domů. Ty asi nevíš, co je Styles zač. Jestli s ním chceš chodit, neberu ti to, jsi zamilovanej, ten pocit znám. Já tu ale končím" koukl na mě a chytl za kliku.
,,Ale bavit se můžem" dodal a odešel.
Tak teď mi dal brouka do hlavy.
Co je Harry teda vůbec zač?
- Harryho pohled -
,,Jaxone, brácho, chyběl si mi" poplácal jsem svého přítele po rameni. No, přítel.. Mám ho rád, to jo, ale kámoším s ním hlavně proto, že má tu nejlepší trávu tady z okolí.
,,Ty mě taky" usmál se na mě a zapálil si brko.
Sedíme u něj doma v jeho hulícím pokoji. Z jeho pokoje mu vedou dvoje dveře. Jedny do chodby, který vede do obýváku a ty druhý do skleníku, kde pěstuje snad 5 druhů trávy.
,,Dáš si?" nabídl a já přijal, jak jinak. Škoda že tu není Louí. Chybí mi, hodně.. rád bych mu taky konečně řekl, že jsem velký milovník marihuany. To je snad jediná věc, kterou o mě ještě neví. Ale chci mu to říct.
Lidi mě nazývají feťákem, hlavně ve škole, prváci, kam patří hodně šprtů, jako je například Max, Nick a Martin.
Já jsem ve druháku a Li s Niallem ve třeťáku, kam taky půjde Loui. Takže já sám ve druháku.
Z přemýšlení mne vyrušil vybrující telefon. Podíval jsem se na Jaxona a ten jen kývl, zvedl jsem to, aniž bych se podíval kdo mi volá.
,,Ahoj miláčku!" Louis!! ,,Lásko, chybíš mi, hrozně mi chybíš.." řekl jsem smutně a popotáhl jsem si z jointa. ,,Ty mě taky, moc moc" vzlykl Louis. ,,Miláčku, neplakej, je půl dvanácté nechci abys šel spát s pláčem" zesmutnil jsem a proto si ještě dal brko mezi rty. ,,Ty kouříš?" a sakra, bylo slyšet když jsem to vyfoukl. ,,Hulím" povzdechl jsem si. ,,Nehulíš nějak často?" zvážnil. ,,Hele, vysvětlím ti to zítra, ano lásko? Zatím se měj krásně.. Zítra tě já s mamkou vyzvedneme v dopoledne, pa Lou, miluju tě" típl jsem to.
Dohulil jsem jointa a šel domů. Naštěstí bydlím jen přes silnici.
Tak lásky, další část☺☺ piště komentáře prosím, ty mě hrozně moc popohánějí☺♥
ČTEŠ
You and I (CZ Larry story)
FanfictionÚvod Letní měsíční tábor, co se koná každý rok. Tam se bude vše dít. Louis Tomlinson na tenhle tábor pojede poprvé a strašně se tam těší, že si najde nové přátelé, snad, nikdo ho totiž moc nemá rád, kvůli tomu, že je to gay. Zatímco Harry, Liam a...