-Harryho pohled-
Dnes je už pondělí, 4.8. a zítra by měla přijet mamka. Včera ani dnes jsem nehulil. Zkouším to vydržet týden, Lou mě zaúkoloval. Udělám to pro něj, miluju ho.
,,Lásko, bylo to vynikající" pochválil mě Lou za mé špagety s kečupem a sýrem. ,,Uvařit špagety ve vodě umí každý" usmál jsem se. ,,Teď bych si dal trávu" zamrmlal jsem si pro sebe, aby to Lou neslyšel. ,,Co?" zeptal se. ,,Nic, nic" lhal jsem.
,,Harry, vím že to je pro tebe težký, ale pro mě.." zesmutnil Lou. ,,Neboj se, já to vydržím" řekl jsem vážně. ,,Věřím ti, Hazz"
Sesedl ze židle, docupital ke mě a políbil mě na tvář. ,,Miluju tě" pousmál jsem se a objal ho okolo pasu, jelikož jsem pořád seděl na židli. ,,Já tebe" vlepil mi pusu do vlasu a hladil mě. ,,Co budeme dělat teď?" usmál jsem se nadrženě.
,,Hmm, mám takový nápad. Svlékni se a jdi na všechny čtyry sem na koberec" ukázal vedle gauče a já ho raději poslechl. Takže dneska bude prdel bolet mě, ok. Lou se vysvlékl a pohladil si své přirození, což mě vzrušovalo.Udělal to znova a já se neudržel a musel jsem si začít honit. ,,Nedotýkej se sám sebe" sykl a já rychle ruku položil na zem.
Tak tvrdý jsem měl svuj poklad, že už mě to začalo bolet. ,,Lou" zakňučel jsem. On jako kdyby mě neslyšel si začal honit. Hypnotizoval jsem to. Myslel jsem že se vystříkám jen z toho pohledu. ,,Louisi, já to nevydržim" opět jsem zakňučel. ,,Opovaž se udělat dřív než já"
Tohle nedávám. On mě trápí. Ten kluk si tu honí a já se nemůžu sám sebe dotýkat, mučí mě. Když už jsem viděl, jak skoro je, tak mi dal dva prsty před pusu. Navlhčil jsem je.
Čekal jsem to, strčil mi oba dva prsty do vstupu a začal s nimi pohybovat. Jsem tak úzký.
,,Kurva" sykl jsem, když mi tam pomalu strkat i třetí prst. ,,Jsi strašně úzkej Harolde" zavrčel Louis a já vzdychl. On mě tak vzrušuje. ,,Jo, přidej" pohyboval jsem prdelí proti jeho prstům, abych si to více užil.
,,Teď to bude malinko bolet" zašeptal.
Přiložil špičku a já vzdychl. Už jen to mě dráždí. ,,Dělej, ošukej mě!" křikl jsem chraplákem, pod kterým vím, že Louis úplně teče. Bylo to poznat, protože okamžitě kdy jsem to dořekl tak se mu rozklepali kolena a tvrdě ho do mě šoupnul.
Musel jsem zasyčet bolestí, ale když udělal 3 pohyby tak jsem vzdychal už jen slastí. ,,Tomlinsone, šukej mě!" křičel jsem tak hlasitě, že to museli slyšet i sousedé. ,,Kurva, tam, přesně!"
Stačilo dvakrát tvrdě přirazit a udělal jsem se. Louisovi zbývali už jen dva pohyby a udělal se do mě.
Ještě jsem se chvilku klepal, takovou slast jsem v životě nezažil. ,,Kurva Louisi" vzdychl jsem a lehl si na záda. ,,Tak co, můžu bejt top časteji?" vydal ze sebe rozklepaným hlasem. Já jen přikývl a políbil ho na rty.
,,To byl nejlepší sex mého života" posadil jsem se a okamžitě mnou projela ostrá bolest. ,,Do háje" zasmál jsem se a opět si lehnul.
,,Zítra přijede Anne" zesmutnil Lou. ,,Vím, ale budeš tu ještě 10 dní"
,,Jo.. ale nebudeme mít soukromí"
,,Mamka chodí do práce, od 6 do 7, takže klid" usmál jsem se na něj.
-Pohled Zayna-
Dnes je pondělí, 4.9.a já s Tomasem plánujeme jít za Harrym. Přeci jen snad si nemyslel, že to vše skončí jen tak. ,,Tome? A co tomu Stylesovi chceš udělat? Je to tvuj bejvalej. A muj bejvalej kámoš" Podotkl jsem. ,,Lásko, neřeš to, prostě se ho nějak zbavíme, neboli spíš toho Tomlinsona. On měl takhle mrdat mě a ne toho svého Louise" rozčílil se můj milovaný.
Chápu ho, on ho miloval, hodně. Jenže pak jsem se ukázal já a oblíbil si mě. Prostě Tomas žárlí. Chápu, Styles je fakt neodolatelnej.
,,To ho chceš jako zabít?!" vyjekl jsem.
,,Ne.. jen mu udělat peklo ze života, jako on udělal mě."
-Louisovo pohled-
Next day
Dnes odpoledne přijede Annie, ne, že by mi to vadilo, ale přeci jen když jsem tu s miláčkem sám, tak je to lepší, nikdo nás neruší.
A to nám vyhovuje.
Najednou někdo zazvonil a já se lekl. Je půl osmé ráno, já už nemůžu spát a Harry je ze včerejška strašně unavený, takže ten spí. Proto jsem se opatrně zvedl z postele a sešel ke dveřím otevřít.
Stál tam ten nechutnej ksicht.
Další část:) Teď to začne bejt takový.. zajímavější, snad:D☺
Komentáře a votes potěší:)
ČTEŠ
You and I (CZ Larry story)
FanfictionÚvod Letní měsíční tábor, co se koná každý rok. Tam se bude vše dít. Louis Tomlinson na tenhle tábor pojede poprvé a strašně se tam těší, že si najde nové přátelé, snad, nikdo ho totiž moc nemá rád, kvůli tomu, že je to gay. Zatímco Harry, Liam a...