Strhl jsem z Loua vše oblečení a otočil si ho k sobě zády. ,,Klekni si na všechny čtyři" přikázal jsem mu a on tak udělal.
Naslinil jsem si prsty a začal jsem ho prstit. Když jsem už cejtil, že je připravenej, tak do něj tvrdě přirazil.
-Pohled Louise-
,,Oh kurva Harry!" zařval jsem hlasitě. Harry přirážel strašně tvrdě a rychle, myslel jsem, že ze mě vyšuká duši. ,,Jo, kurva!" prohýbal jsem se v zádech a strašně rychle vzdychal.
,,Jo, taam!" křikl jsem když přirazil na mojí prostatu. ,,Kurva Harry, nepřestávej!"
Naposledy tvrdě přirazil a oba jsme se udělali najednou. ,,To byl ten nejlepší sex, který jsem kdy zažil" oddychoval Harry a já se usmál.
,,Jsem rád, že to bylo zrovna se mnou" odpověděl jsem mu.
Oba dva jsme se oblékli a společně šli zpět k ohni.
Tam to pořád jelo v plným proudu a to už bylo půl 12. ,,Chceš ještě jedno? Ale to už by bylo za nějaké money" přišel k Harrymu Mark. ,,Jo, klidně" Harry mu vrazil do ruky nějaké drobáky a on mu dal pytlíček s tou kouzelnou zelenou věcí.
,,Papírky nemáš?" zasmál se Hazz.
Mě do smíchu nebylo, to už to jako přestalo působit? Ten kluk ze mě vymrdal i tu trávu nebo já nevim.
Z přemýšlení mě vytrhl Harry, který už zapaloval jointa. To už to jako ubalili?
,,Můžu taky?" zeptal jsem se. ,,Jasný, klidně si dej celý, na mě působí ještě tamto" usmál se Harry a sedl si k ohni.
Já jsem si spokojeně potáhl s brka. Bože to je tak dobrý. Asi budu hulit častěji. Ale nikdo se to nesmí dozvědět, mamka by mě vyhodila z domu.
Vyhulil jsem víc jak půlku a zbytek dal Harrymu.
Usmál se na mě a já z toho dostal výbuch smíchu. Nemotorně jsem si sedl vedle něj a dal mu ruku okolo pasu. ,,Miluju tě" zašeptal jsem mu s úsměvem do ucha a on se na mě usmál.
Opět jsem vybuchl smíchy. Kurva Lou, už to nehul.
,,Loui? Jinak v pořádku?" zasmál se Mark. Kývl jsem hlavou a zavřel oči. Byl jsem docela ospalej. To ta tráva? Asi.
Xxx
Ráno jsem se probudil v posteli vedle Harryho. Jak jsem se kurva dostal do postele? Hm, nebudu to radši řešit. Sedl jsem si a protáhl jsem se. Nikam se mi nechtělo, tak jsem zůstal ležet. Jenže pak mi to došlo.
Dnes odjíždíme. To snad ne. Vše skončí, nastanou problémy.
Nechci, nechci pryč.
Stekla mi slza po tváři a já netuším proč. To jako brečím kvůli tomu, že končí jeden pitomej tábor? Opravdu, Tomlinsone ty jsi dobře vyhulenej. Podíval jsem se na Hazzu a ten krásně oddechoval. Spinkal.
Opět jsem svojí hlavu položil na polštář, otočil se na bok, zády k Harrymu a ostatním a přemýšlel jsem.
Co se bude dít až budeme doma? Co když se mi Harry zamiluje do někoho jiného? Co když se do někoho zamiluju já? I když to je nemožné, já Harryho nikdy neopustím.
Nebo co když mi Hazzu někdo zabije?Bože, sto otázek, nula odpovědí.
OK, BAVÍ MĚ VÁM DĚLAT RADOST, TAK JSEM PŘIDALA NOVOU ČÁST UŽ TEĎ)
Snad se vám líbí:) Komentáře moc moc potěší)
ČTEŠ
You and I (CZ Larry story)
FanficÚvod Letní měsíční tábor, co se koná každý rok. Tam se bude vše dít. Louis Tomlinson na tenhle tábor pojede poprvé a strašně se tam těší, že si najde nové přátelé, snad, nikdo ho totiž moc nemá rád, kvůli tomu, že je to gay. Zatímco Harry, Liam a...