23.Kapitola

3K 184 18
                                    

Ráno jsem se šílenou bolestí hlavy. Co jsme to včera dělali.. Lehl jsem si na bok a uviděl oddychujícího Loua. Tak sladkej, s tak vyšukaným zadkem. Pamatuji si to. Dost dobře. Ještě teď cítím jak jsem v něm. Tak dokonalý pocit. 

Zvedl jsem se a trošku se mi zamotala hlava. 

Proto jsem ihned došel do kuchyně, kde to mimochodem bylo dost cítit trávou a chlastem. Tam jsem si nalil vodu, vzal z poličky prášek a pořádně ho zapil. 

Vyšel jsem z kuchyně do obýváku a tam byli všichni na sebe naskládaný. Liam objímal Markét, Niall z Jaxonem spali v pozici 69. Co to. 

Byli ale oblečení. Doufám že se mezi nimi něco nestalo, Jaxon je hetero. 

V kuchyni jsem mě a Louimu namazal toust s máslem a medem a vynesl to nahoru. 

K tomu jsem nám nalil mléko. 

,,Lou, probuď se, lásko, už je 12 hodin, měl by si vstávat" pohladil jsem Loua po vlasech a on pomalu otevřel svá modrá očka. ,,Dobré ráno" dal jsem mu pusu na nos. ,,Dobré" 

Posadil se a sykl bolestí. ,,Harolde, já tě zabiju" zasmál se. Já s ním. ,,Bylo to dokonalý" kousl jsem se do rtu. ,,Jo, bylo" zavzpomínal Lou a kousl do toustu. 

,,Mňam" mlaskl a já se pousmál. Je to tak krásný.. snídat se svým přítelem, kterého milujete z celého srdce. V posteli a vzpomínat na náš vášnivý sex. 

Je to tak zamilovaný a zároveň úchylný. 

,,Miluju tě" oznámil mi do ticha můj miláček. ,,Já tebe taky, víš to, že ano?" podíval jsem se mu do očí a dal mu opět polibek do vlasů. ,,Vím to" kývl hlavou a široce se usmál. 

Když jsme dojedli, tak jsem odnesl talíře zpět do kuchyně a všiml si toho, že lidi jsou už vzhůru a koukají na televizi. 

,,Bré ráno" mávl jsem na ně. Niall vypadal jako kdyby měl umřít. ,,Včera jsi to přehnal Horane" zasmál jsem se a šel zpět za Louem, nechci být bez něho. 

,,Půjdem se někam projít?" navrhl Louis a já mykl rameny. ,,Můžeme" přikývl jsem nakonec a Louis se šel osprchovat. 

Zvedl jsem se z postele a došel ke skříni, z které jsem vyndal černé obtažené džíny, bílé triko a spodní prádlo. Do toho jsem se oblékl a Louis zrovna přišel z koupelny. Měl na sobě jen ručník, který zakrýval jeho spodní část. 

Byl v tom tak sexy. 

Ještě ty rozházené vlasy do všech světových stran, jeho modré oči co mě hltali.. Teď kdybych chtěl, tak ho tu zas ohnu. Musím se ale držet. Kousl jsem se proto do rtu a Louis se pousmál. Jakoby mi to dělal naschvál, ale otevřel si kufr a ohnul se k němu. Tím pádem na mě vykoukla půlka jeho zadku. Oh kurva. 

Vyndal si oblečení a opět se narovnal, myslel jsem, že je to vše, ale on se přede mnou začal převlékat. Otočil se ke mě předem a strhl ze sebe ručník. V kalhotech se mi dělala boule. 

,,Tak už se kurva obleč, nebo tě tu ohnu, že se nebudeš moct ani hnout" zavrčel jsem. 

Louis se zasmál a oblékl se. Já odešel raději do koupelny a tam jsem se na sebe podíval do zrcadla. Moje docela dlouhé kadeře mi sahali už na ramena. Líbí se mi to, příjde mi to víc sexy. Zkusil jsem si udělat drdol a šlo to. 

Nikdy jsem si nemyslel, že si budu dělat drdol, ale sekne mi, takže to tak nechám. Vyčistil jsem si zuby a byl jsem hotov. 

Ještě jsem na sebe stříkl deodorant, abych Louovi krásně voněl a vyšel jsem z koupelny ven. 

,,Harolde, ty si tak zatraceně sexy" kousl se do rtu Louis a já na něj mrkl. 

Společně jsme sešli schody do kuchyně kde už byl jen Niall s Jaxonem. ,,Kam šla Markét a Li?" zeptal jsem se, docela by mě zajímalo, kam odešli. ,,Jeli spolu domů" mykl rameny Niall a já se pousmál. ,,Ti dva spolu něco budou mít" rozplýval se vedle mě Lou. Políbil jsem ho na tvář a sedl si na gauč. 

,,Lidi, my se půjdeme asi někam projít" oznámil jsem. ,,Ok, my stejně vypadnem, děkuju, byla to nelepší noc v mém životě, Harry. Až zase budete sami doma, tak dejte vědět" objal mě Ni a já přikývl. ,,Tak zatim čus, dám vědět až příjdeme, dáme brko" plácl jsem Jaxona přes rameno a Louis si odkašlal. ,,Prosím Harolde?! Brko?!" vyjekl. A do prdele, já zapomněl. Chce aby jsem přestal. 

,,Tak ne" sykl jsem a ti dva odešli. ,,Harolde, do prdele, nechci abys hulil, pochopíš to?!" opět zvýšil hlas. ,,Chápu, rozumím, přestanu, pokusím se, slibuju" sklonil jsem hlavu k zemi a Louis zavrtěl hlavou. ,,Na procházku ti seru" 

Byl nasraný, bylo to poznat. 

Když šel nahoru tak na schodech pěkně dupal, už jsem myslel, že se propadne. 

Protože nevím, kdy má přijet mamka, tak jsem vyndal mobil z kapsy a vytočil její číslo. Asi po pěti vteřinách mi to zvedla. 

,,Ahoj mamí, tak co, kdy přijedeš?" ,,Harry, prodloužil se nám víkend, takže přijedu až v úterý, promiň" omluvila se mi. Mě to ale dost vyhovovalo. Dva dny navíc s Louisem osamotě? To beru. ,,Neomlouvej se, papa" rozloučil jsem se típl jsem to.

Zapnul jsem si televizi, pustil jsem písničky a rozhlédl jsem se okolo sebe. Všude bordel. Flašky od chlastu, popel, nedohulené jointy.. Ze skříňky v kuchyni jsem vyndal velký pytel na bordel a vše do něj naházel. Musí se to tu uklidit. 

-Pohled Louise-

Achjo, Harry mě tak moc štve. On se nikdy nezmění, už tomu prostě nevěřím. Vsadím se, že kdyby jsem se s ním rozešel, tak i tak nepřestane hulit. Ale já ho strašně moc miluju a nechci ho ztratit, to je ten problém. Jsem do něj až moc zamilovaný. 
Uklidnil jsem se a sešel jsem schody zpět do kuchyně. Tam to krásně vonělo po nějakém prostředku na mytí špíny z podlahy. Jako citron. 

Došel jsem do obýváku a tam to bylo jako nové. 

Bordel nikde, všude čisto, zapnutá televize, v které teď běží Uncover a spící Harry na gauči. Je to zajímavá atmosféra. 

Sedl jsem si na křeslo vedle gauče a podíval se na Hazzu. 

S tímhle chlapcem se nejde rozejít. On je tak roztomilej, ale někdy naopak tak zatraceně sexy, že si myslím že se udělám jenom z pohledu na něj.. Jeho dokonalý hlas, dokonalé oči, když se s ním líbám, to je tak krásný pocit.. Motýlky v břiše mám ještě teď. Miluju ho a nikdy, prostě nikdy ho neopustím. To vím na sto procent. 

Lehl jsem si k němu a hodil přes nás teplou deku. Za chvilku jsem též usnul..

Další část♥ Snad se líbí:) Další přidám až dáte 10votes a 5 komentářů:)


You and I (CZ Larry story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat