2.Kapitola

5.9K 353 152
                                    

Nastoupili jsme všichni do autobusu a sedli si na místo. Kufry jsme si ještě ale museli dát do kufru, který byl ze strany autobusu. Seděl jsem úplně vzadu u okna, nechtěl jsem s někym sedět, nikoho jsem tu neznal. Naštěstí nás tu bylo jen 15, tak jsme se vešli úplně v pohodě, ještě byli volné sedačky. Nasadil jsem si sluchátka a autobus se rozjel..

V autobusu byla docela nuda, ale písničky to zachránili. Koukal jsem z okna a najednou jsem ucítil nějakou ruku na mém rameni. Škubl jsem sebou a otočil se. Byl to ten blonďák, co jel s Harrym. ,,Ahoj, jsem Niall, ty musíš být Louis" usmál se na mě a já přikývl. ,,Docela si mě vyděsil" přiznal jsem se. ,,Promiň" uchechtl se a koukl na mě. ,,Těšíš se?" zeptal se mě. ,,Jo, docela jo, doufám že si tu najdu nějaký kámoše, protože doma jich zrovna moc nemám" smutně jsem odpověděl. ,,Proč? Copak si nějak vadnej nebo co?" zasmál se Niall. 

,,Ne, jen nedokážou pochopit, že jsem gay, víš?" řekl jsem mu to aniž bych se nějak zasekl, nemám problém to někomu říct. ,,Aha" usmál se. ,,Myslím, že si tu přátele najdeš, možná i něco víc" mrkl a zvedl se, asi šel na své místo. No, spíš určitě. Nevěděl jsem jak to myslí, tak jsem to nechal raději být. Zbytek cesty jsem spal.


Když jsme dojeli na místo tak nám řidič pomohl vytáhnout kufry. Rozhlédl jsem se a okolo byl jen a jen les. To bude nezvyk. Koukl jsem se na mobil jestli tu mám třeba alespoň pár čárek, ne, žádný signál. Já to tu nepřežiju ani dva dny, natož čtyři týdny. Pak mi došlo, že budu potřebovat pomoct s jedním kufrem, protože mám jen dvě ruce. Uviděl jsem kluka, co táhne jen jednu tašku přes rameno, tak jsem za ním došel. ,,Ahoj, je mi to trapný, ale nevzal bys mi prosím jeden kufr?" zeptal jsem se s úsměvem. ,,Jasně, mimochodem, jsem Mark." Podal mi ruku. ,,Já Louis" potřásli jsme si rukou a já mu dal můj kufr.

Společně jsme všichni došli až k chatkám. Chatky byli pro 4 lidi. Musím uznat, že to tu bylo luxusní, asi proto to stálo tolik peněz. Každý chatka měla svůj záchod a sprchu. Těch chatek tady bylo pět. Jo, ale s kým budu v chatce, hm. To už zamnou přišel Niall. ,,Louisi, můžu já, Liam a Harry být s tebou na chatce?" usmál se na mě a já vykulil oči. To budu s Harrym na chatce? Ne, ne, to nemůžu. ,,Nialle, já.." ,,Jo, super" objal mě a nenechal mě to doříct. ,,Okay, tak dobře" zaklepal jsem hlavou a přišli k nám Harry s tím hnědookým, asi Liam. ,,Víš, minulý rok tu byl s námi Zayn, ale ten tenhle rok nemohl, kvůli tomu že letí na dovolenou, tak proto" usmál se Harry a já přikývl. Ten jeho úsměv mě zabije, to přísahám.

Zabrali jsme si chatku číslo 3. Vlastně Niall zabral, prý jsou tam vždy a maj na tu chatku vzpomínky. ,,Takže, tady budu spát já s Liamem a Harry s Louisem, vy budete zde" ukázal Niall na manželskou postel a já hned začal zase koktat „Ne-e, já nemů-ůžu". ,,Proč ne?" koukl na mě Harry jako kdyby mu vadilo že protestuju. Možná že mu to fakt vadilo. ,,Protože.. lidi ne, Nialle, nemůžu být raději s tebou v posteli?" zeptal jsem se a on tedy přikývl. ,,Dobře, když nechceš být s člověkem jako jsi ty v posteli" zasmál se a já nevěděl jak to myslí.

Harryho pohled

Člověk jako já? To ten Louis je taky gay? Možná si myslí že jsem heterák a proto semnou nechce být v jedné posteli, ale to bych se mu musel líbit, kravina. Ale musím uznat, že on je strašně roztomilej. Jeho kukadla jako studánky, boží rty, ty oči.. Nejvíc jsem se stejně zamiloval do jeho stydlivosti. ,,Nialle? Jak si to myslel jako stejný člověk jako Harry?" zeptal se najednou Nialla Louis. Taky by mě to zajímalo, ale raději jsem mlčel. ,,No.. ty si gay, on je gay, vy jste gayové" dořekl a já vykulil oči. Louis se na mě koukl a zase se hned otočil, protože zjistil, že se na něj koukám. Usmál jsem se a řekl: ,,Hele, Louisi, fakt semnou nechceš být v jedné posteli? Já ti ho do zadku nenarvu hned první noc, neboj"

Nad tím co jsem řekl jsem se musel zasmát. On se jen zčervenal a kývl hlavou jako že teda semnou klidně v posteli bude. Usmál jsem se na něj a sedl si na naší postel.

Pohled Louise

To je .. tak divně krásný pocit zjistit, že kluk co se vám líbí je též gay. Neřešil jsem to dál a vyšel ven z chatky. Hned zamnou šel i Liam. ,,Hele, nechceš to tu ukázat? Rovnou by jsme se mohli i seznámit, když teď patříš do naší party" nabídl mi a já přikývl. ,,Dobře"

,,Nebude to vedoucímu vadit?",,Noup, on nás s Harrym a Niallem už dobře zná, přeci jen tu jsme už pátý rok" pokrčil rameny. Šli jsme tedy po nějaké cestě v lese. Povídali jsme si a probírali různý kraviny, potom mi vyprávěl co se tu dělo před rokem a dřív. Zjistil jsem, že Liam je strašně fajn kluk, dobře se s nim kecá. Asi mam novýho kámoše. ,,Liame a máš nějakou holku?" moje zvědavost byla strašná. ,,Ne, minulý rok jsem tu měl slečnu jménem Sofie, ale ta mě podvedla s Tomasem, takže tak" zamračil se a zatřásl hlavou.

,,Promiň, to jsem nechtěl" omluvil jsem se a už jsme šli zpět do tábora. Šli jsme k nějaké partě kluků a představili jsme se. ,,Čau lidi, tohle je můj spolubydlící Louis, je tu nový" ukázal na mě Liam. ,,Louisi, tohle je Mark, Tomas, Stephan, Justin a Philip". Philip byl strašně namakanej, myslim, že po něm museli holky přímo letět. Podal jsem si s nima ruku a šli jsme za holkama. Těch tam bylo málo, jenom 3 holky z 15ti lidí. ,,Ahoj kočky, tohle je Louis, nováček. Louisi tohle Jessica, Petra a Markéta" všechny se na mne usmály a já jim ten úsměv musel oplatit, přeci jen jsem vychovaný.

,,Louisi! Pojď sem, chci se domluvit" otočil jsem se a stál tam Harry. Začal jsem se potit. Zase ten divný pocit, co to semou je. ,,Ano?" došel jsem k němu a on se usmál.
,,Na jaké straně chceš spát?" přišel ke mně blíž a já začal zrychleně dýchat. Stál jsem nalepený na zdi a těsně u mě stál Harry. ,,Mě to j-j-je je-dno"
Zase koktam. Debil, debil.

,,Miluju tvojí nervozitu" zašeptal a odešel. Tohle bylo divný. Hodně divný.

Votes a komentáře potěší
Nahoře jsem vám dala písničku No Control. Možná se k tomuhle dílu hodí, možná ne, ale určitě je to boží Larry song:)

You and I (CZ Larry story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat