Ráno jsem se probudil dříve než Louis, takže jsem mu šel udělat snídani.
V kuchyni jsem vyndal chleba, máslo, nutellu a med. Každému jsem namazal jeden krajíc s medem a ten druhý s nutellou. Snad mu to bude chutnat. K tomu jsem udělal kakao do jednoho velkého hrníčku pro nás oba.
Vyšel jsem po schodech zpět do našeho pokoje. Louis ještě pořád spinkal, je tak nehorázně sladkej, když spí. No, ale musím ho vzbudit.
,,Lou, snídaně!" zařval jsem přes celý pokoj. Měl jsem z toho strašnou prdel no.
,,Stylesi, já tě jednou fakt zavraždim!" vyletěl Lou z postele jako kdyby měl v zadku torpédo a vraždil mě pohledem.
,,Promiň," zasmál jsem se ještě jednou.Lou se protáhl a došel ke mě, aby mi dal pusu na tvář. Když se odtáhl tak se na mě nevinně usmál a sedl si zpět na postel.
,,Tady máš snídani, medvídku," položil jsem mu talíř s chlebem na postel.
,,Medvídku?" rozplýval se nad tím Louis.
,,No, jasně. Když spíš, vypadáš jako medvídek," mrkl jsem na něj a sedl si vedle něj.Pustil jsem televizi a u toho jsme si snědli snídani.
,,Mňam," olizoval se Lou nad mojí patlanicí.
,,To ti tak chutná obyčejný chleba s máslem a nutellou?" divil jsem se.
,,Jo," dal mi pusu na tvář a já teda přikývl.,,Co budeme dnes dělat?" nadzvedl jsem zvědavě obočí.
,,Dneska bych celý den jen ležel, koukal na telku, tulil se a nic nedělal," zčervenal se Lou.
,,Dobrý nápad," přikývl jsem a lehl jsem si. Lou pořád seděl, tak jsem si ho stáhl k sobě do medvědího objetí v leže.
,,Miluju tě," vlepil jsem mu pusu do vlasů.Louis se natáhl vedle mě a já ho objal okolo pasu.
,,V tý televizi nic nedávaj," řekl znuděně Lou.
,,Pustim tam dvd, vyber si něco," stoupl jsem si a ze skříně jsem vyndal album s dvd, které jsem podal Louímu.Po 5ti minutách vybírání Lou vytáhl Letní Bouře.
-Pohled Louise-
Nenapadlo mě vybrat nic jiného, lepšího než gay film. Není to jen tak nějaký gay film. Je to ten nejlepší gay film co jsem kdy viděl.
Můžu se na to koukat pořád a nikdy mě to nepřestane bavit. Jsem docela rád, že se ten film líbí i Harrymu.Lehli jsme si zpět do původní pozice a tulili se k sobě.
Když film skončil bylo půl jedné. Dnes je pondělí pokud vím, takže přesně za tři týdny začíná škola. Bože, nechci do toho ústavu, vůbec ne.
,,Jdu si pro pití, chceš taky?" zeptal jsem se Louise.
,,Jo, vodu, prosím," udělal psí očka a já přikývl.Seběhl jsem schody dolů do kuchyně a nalil tam do dvou skleniček čistou vodu. V kapse mi najednou zabzučel telefon.
,,Ano?" ,,Přijď prosim," ozval se Jaxon. ,,Proč?" nadzvedl jsem obočí. ,,Nechceš brko?" ,,Ne" rázně jsem odpověděl. ,,Notak, řekni Louisovi že mi jdeš jenom něco zaplatit a že se zdržíš, pojď nebaví mě to hulit sám" zaškemral. ,,Jsem tam za pět minut" zasyčel jsem do telefonu.
,,Lou? Jdu k Jaxonovi mu zaplatit co mu dlužim, přijdu tak za hoďku,"
,,Fajn," odpověděl a koukal dál na televizi.Povzdychl jsem si a běžel za Jaxonem, nebo spíš za trávou. Sbíhaly se mi sliny, doslova. Fakt jsem už chtěl.
,,Čus Jaxone," vešel jsem do jeho dveří a všude byla cejtit tráva.
,,Ahoj, na," podal mi pytlíček se zeleným zázrakem.
,,Kolik za to chceš?"
,,Nic, dávam ti to. Mám toho dost, jsi kámoš," řekl a já se na něj děkovně usmál.Šli jsme si sednout na gauč a tam jsme to ubalily.
Rychle jsem hrábnul pro zapalovač a rychlostí blesku to zapálil. Kurva to je tak dobrej pocit.
,,Bože," vydechl jsem to a usmál jsem se.
,,Bez toho žít nejde, co?" zasmál se Jaxon.
,,Ne, nejde," zakýval jsem hlavou.-Pohled Louise-
Už je tam hodinu a půl. Kde je? Už se zase vypaluje? Už toho mám dost, jedu domů.
Popadl jsem telefon a zavolal mamce.
,,Mami? jedu domů, jsem tam za deset minut," nic nestihla říct, protože jsem to típnul. Byl jsem strašně vytočenej. Už na Harryho nemám nervy. Tráva je mu přednější, tak prosím. Já s feťákem ale nebudu.
Když jsem si balil věci tak se mi slzy kutálely s očí a nešly zahnat.
Byli to úplné vodopády.
,,Louisi, co to děláš?" zamračil se na mě Harry. Ani nevim jak se sem dostal a jak dlouho tu stojí, vůbec jsem neslyšel klapnout dveře.
,,Balím se, nevidíš?!" vykřikl jsem a další slzy mi stekly po tvářích.
,,Proč?!" nadzvedl obočí.
,,Protože hulíš! Já už na to nervy nemam!" vyjekl jsem nějaká hysterka, popadl jsem kufr a vypadl z baráku.
,,Pozdravuj Anne," se slzami v očích jsem se naposledy na Hazzu podíval a odešel z jejich baráku.Bylo mi jasný, že se tam zase zhulí. Bylo to na něm poznat, červené oči měl dost.
Tak, konečně jsme se dostali k té hádce, kterou jsem už déle plánovala:)
Votes a komentáře potěší♥
ČTEŠ
You and I (CZ Larry story)
FanfictionÚvod Letní měsíční tábor, co se koná každý rok. Tam se bude vše dít. Louis Tomlinson na tenhle tábor pojede poprvé a strašně se tam těší, že si najde nové přátelé, snad, nikdo ho totiž moc nemá rád, kvůli tomu, že je to gay. Zatímco Harry, Liam a...