Πρόλογος

1.4K 80 20
                                    

Τέσσερα Βασίλεια στα πρόθυρα του πολέμου. Πολυπληθεις και περιπλοκες δυναστείες, των οποίων τα πρόσωπα εμφανίζονται κατά διαστήματα.

Το Βασίλειο των Ρόδων, πανίσχυρο και με πλούσια ιστορία, αποφασίζει να σπάσει την μακροχρόνια ειρήνη. Μοναρχης του ο Βασιλιάς Τομπάιας ( 44 ) και αιτία όλης της αναταραχης. Με συνεργο το γιο του Πρίγκιπα Νίκολας ( 21 ) , ξεκινούν κάτι παρατολμο κρυφά από τις τρεις υπόλοιπες κόρες Μιράντα, Πατρισα ( διδυμες - 18 ), Λίλιαν ( 16 ) και τη Βασίλισσα Σεσιλια ( 45 ).

Το Βασίλειο του Φωτός, διάσημο από την ανακάλυψη της φωτιάς και της ανακαλυψης του υγρού πυρός, αριστου πολεμικου όπλου. Οι ηγενονες Βασιλιάς Πητάιρ ( 47 ) και Βασίλισσα Βικτόρια ( 45 ), είναι άνθρωποι δίκαιοι και καλοί με τα παιδιά τους Πρίγκιπα Ντέιβιντ ( 23 ), Πρίγκιπα Έρικ ( 20 ) και Πριγκίπισσα Ιλάρια ( 16 ). Ωστόσο, ο πόλεμος τους επηρεάζει άμεσα, και όχι με θετικό τρόπο, οπότε πρέπει να αναζητησουν έναν τρόπο σωτηρίας.

Το Βασίλειο της Μεσοποταμίας, τρίτο σε ισχύ αλλά σημαντικό λόγω του ποταμού του, που θρεφει χιλιάδες ανθρώπους. Ο Βασιλιάς Άντριαν ( 48 ) και η Βασίλισσα Άντζελα ( 44 ), είναι τα πρώτα 'θύματα' των επιθέσεων. Στην προσπάθεια τους να σώσουν το Βασίλειο τους και με τη βοήθεια του μεγαλύτερου γιου τους, Πρίγκιπα Μπρανσον ( 22 ) , συναπτουν συμφωνία γάμου με το Βασίλειο του Φωτός, προσφέροντας για γάμο την κόρη τους, Πριγκίπισσα Αλιάνα ( 19 ). Ο μικρότερος γιος Πρίγκιπας Τόμας ( 11 ) , αθώος ακόμη , δεν έχει αντιληφθεί καν τη σκληρότητα της κατάστασης.

Το Βασίλειο των Κρυστάλλων, είναι πλουσιότερο ίσως από το Βασίλειο των Ρόδων εξαιτίας των πολλών διαμαντιων που διαθέτει λόγω της ορεινής του τοποθεσίας. Παρόλα αυτά δεν μετέχει ποτέ σε κανένα πόλεμο από αυτούς που έχουν λάβει χώρα ως τώρα, και το ίδιο σκοπεύουν να κάνουν και τώρα. Μοναρχες του είναι ο Βασιλιάς Σίμους ( 51 ) και η Βασίλισσα Αναστάζια ( 46 ), άνθρωποι απότομοι λόγω των συνθηκών και του παρελθόντος τους. Αγαπούν όμως την μοναχοκορη τους Πριγκίπισσα Ναυσικά ( 25 ), μια σκληροτραχηλη κοπέλα αποστασιοποιημενη από τον έξω κόσμο. Το γιατί, θα λυθεί στο μέλλον...

Γεια σας!!! Αυτός λοιπόν αγαπητοί μου ήταν ο πρόλογος. Ελπίζω με όλη μου την καρδιά να σας άρεσε. Ξέρω ήταν μεγάλος, αλλά όταν πλαθεις έναν κόσμο, δεν βάζεις όρια στον εαυτό σου, σωστά? Περιμένω τη γνώμη και την ψήφο σας ( If you know what I mean...) . Πολλά φιλιά και καλά να περνάτε όπου και να είστε!!

Duty Over Heart (Βιβλίο #1)Where stories live. Discover now