Ένα Τεράστιο Λάθος

293 46 10
                                    

Έρικ POV

Όταν την είδα ολομοναχη στη βροχή να γίνεται μουσκεμα χωρίς να την νοιαζουν τα ρούχα ή τα μαλλιά της, βεβαιωθηκα πως είναι διαφορετική. Διαολε, ποια γυναίκα θα ήθελε να πάει σε διπλωματική αποστολή με το πιο επικίνδυνο Βασίλειο ρισκαροντας τη ζωή της;

Και τότε τη φίλησα, δεν μπορούσα να συγκρατησω πια τον εαυτό μου. Από τη στιγμή που την είδα για πρώτη φορά, σαν ένας διακόπτης να άνοιξε μέσα μου και να με τραβάει κοντά της απεγνωσμένα. Όταν είδα πως ανταποκριθηκε ήταν η καλύτερη στιγμή της ζωής μου. Για μια στιγμή πίστεψα πως θα αποτραβιοταν και θα με χτυπούσε εξοργισμενη.

Αντίθετα, με πλησίασε κι άλλο και με τη γλώσσα της άρχισε να αναζητά τη δική μου. Την πήρα από τη μέση και την εσφιξα πάνω μου, με τη βροχή να σφραγιζει το φιλί μας. Όταν πια δεν υπήρχε άλλος αέρας να εκμεταλκευτουμε, χωριστηκαμε απροθυμα και εκείνη ακουμπησε το μέτωπο της πάνω στο δικό μου. Δαγκωσε το ελαφρά πρησμενο κάτω χείλος της.

" Δεν πρέπει " ψιθύρισε ξεπνοη

" Το ξέρω " λέω και την φιλώ στιγμιαία στα χείλη. Με σπρώχνει απαλά, με ένα χαμόγελο στα χείλη.

" Τι κάνετε εδώ; Θέλετε να πιάσετε καμία πνευμονια; " Σκατα, ο αδερφός μου. Πεταγομαστε τρομαγμενοι.

" Μας έπιασε η βροχή όσο λέγαμε λεπτομέρειες για το ταξίδι" βρίσκει μια δικαιολογία η Αλιανα και απομακρύνεται από δίπλα μου διακριτικά. " Μίλησες στον πατέρα σας;" ρωτάει στην προσπάθεια της να αλλάξει θέμα.

Ο Ντέιβιντ παρατηρεί εξεταστικα και τους δύο μας με το αγρυπνο βλέμμα του. Πότε δεν του ξεφεύγει τίποτα. Εγώ έμαθα να του κρυβομαι, η Αλιανα αντιθέτως κοκκινιζει όλο και περισσότερο. Ευτυχώς επιλέγει να αγνοησει τη στάση μας και συνεχίζει.

" Όλως παραδόξως συμφώνησε σχεδόν αμέσως. Μάλιστα, το θεώρησε και αξιόλογη ιδέα " ανασηκωνει τους ώμους μπερδεμένος. " Είπε να τον βρεις Έρικ για τις λεπτομέρειες. Για εσένα Αλιανα, είναι απόλυτος. Δεν θέλει να εμπλακεις " Περνά το χέρι του μέσα από τα κατσαρα ξανθα μαλλιά του και μας κοιτάζει για άλλη μια φορά. " Πρέπει να φύγω. Θέλει να μου πει κάτι η Ιλαρια"

Μόλις εξαφανίστηκε ο αδερφός μου, η Αλιανα με κάρφωσε με το επιμονο βλέμμα της.

" Φθηνά τη γλυτώσαμε " λέει φανερά ανακουφισμενη " Αλλά δεν παύει να είναι ένα τεράστιο λάθος που δεν θα επαναληφθεί " Την πλησιαζω ξανά, ανικανος να της αντισταθώ.

Duty Over Heart (Βιβλίο #1)Where stories live. Discover now