Αλιάνα POV
Όταν ίππευω δε σκέφτομαι τίποτα. Αφηνομαι ελεύθερη και το άλογο με οδηγεί. Το συγκεκριμένο άλογο, ο Μπράουνι, το έχω από μικρό κοριτσάκι. Μου τον έκανε δώρο ο πατέρας όταν του είχα πει πως θέλω να μάθω να ίππευω. Ακόμα θυμάμαι τα γέλια του Μπραν όταν άκουσε το όνομα του αλογου.
"Μπράουνι? Αλιάνα, άλογο είναι, όχι κεικ"
"Εγώ έτσι θέλω να τον λέω "είχα επιμέινει τότε με το παιδικό μου πείσμα. Και έτσι, λέγεται Μπράουνι.
Το ακούω να χλιμιντριζει ελαφρά. Σκύβω , ακουμπώ το μάγουλο μου πάνω στο λαιμό του και βυθίζω τα δάχτυλα μου στη μαλακή χαίτη του. Σε αυτή μου τη κίνηση τα μαλλιά μου χυθηκαν σαν σκουροκαστανο πεπλο μέχρι τη μέση μου. Κοίταξα τον ουρανό. Είναι πολύ αργα το βράδυ , σε λίγη ώρα ξημερώνει . Η καλύτερη ώρα για ιππασία, μακριά από όλους κι όλα. Μερικές φορές η ζωή στο παλάτι με κουράζει. Αναζητώ κάτι περισσότερο. Αλλά τι....
Χτυπω απαλά τα πλευρά του αλογου μου για να ξεκινήσει τον καλπασμό κατά μήκος της πόλης. Θέλω να νιώσω για άλλη μια φορά το κρύο αεράκι στο πρόσωπο μου, η φύση είναι το δεύτερο σπίτι μου. Αλλά ο Μπράουνι δεν κάνει απολύτως τίποτα. Αυτή τη φορά χλιμιντριζει πιο έντονα. Η αναστάτωση του είναι φανερη.
"Ηρέμησε αγόρι μου " του λέω τρυφερά και το χαιδευω. Αντί όμως να ηρεμήσει, κάνει γύρους γύρω από τον εαυτό του και δυσκολεύομαι να τον ελέγξω. Και τότε το άκουσα. Οπλες αλόγων. Ποιος να είναι τέτοια ώρα? Ξεπεζευω και δένω τον Μπράουνι σε ένα δέντρο. Πλησιάζω εκεί όπου ακούω τις φωνές.
"Ας το κάνουμε γρήγορα "αντηχει μια ανδρική φωνή.
" Άρχοντα μου με όλο το σεβασμό, δε νομίζω πως αυτό που πάτε να κάνετε είναι σωστό" λέει κάποιος άλλος.
"τι εννοείς δηλαδή?" από κρίνεται ο προηγούμενος άνδρας οργισμενος. "Να καταστρέψω μόνο ένα δύο σπαρτα και να φύγω? Όχι, θέλω να με πάρουν στα σοβαρά. Για αυτό θα σκοτώσω αυτούς"
Βγάζω προσεκτικά το κεφάλι μου από το τοιχακι όπου κρυβομουν. Όρθιος στέκεται ο Πρίγκιπας Νικόλας, Διάδοχος των Ρόδων. Δεξιά και αριστερά του είναι γύρω στους πέντε με έξι άνδρες ενώ γονατισμενοι και φιμωμενοι βρισκόταν μπροστά τους ένα ζευγάρι χωρικων. Τι πάει να κάνει?
"Όπως νομίζετε άρχοντα μου" υποχωρεί ο άντρας που διαφωνησε προηγουμένως και υποκλίνεται ελαφρά. Ένα βλέμμα ικανοποίησης και επαρσης φάνηκε στο πρόσωπο του Πρίγκιπα. Βγάζει ένα κοφτερό μαχαίρι και με μία απότομη κίνηση κόβει τα κεφάλια και των δύο χωρικων.
YOU ARE READING
Duty Over Heart (Βιβλίο #1)
General FictionΤέσσερα Βασίλεια στα πρόθυρα του πολέμου. Η μακροχρόνια ως τώρα ειρήνη διαταρασσεται από τη φιλοδοξία και την αλαζονεία ενός μόνο πανισχυρου ηγέτη. Η Αλιάνα, Διάδοχος του τρίτου σε δύναμη Βασιλείου, υποτασσεται στις καταστάσεις και μετατρέπεται σε...