Ο ήλιος τρυπωνει παιχνιδιαρικα μέσα από τις πορφυρες κουρτίνες, υπενθυμίζοντας μας ότι πρέπει κάποια στιγμή να σηκωθουμε. Προφανώς και δεν θέλω να φύγω από την αγκαλιά του Νίκολας κάτω από τα ζεστά σκεπασματα, όπου μου χαιδευει την γυμνή μου πλάτη, γνωρίζοντας πως αυτό με χαλαρώνει όσο τίποτα άλλο στον κόσμο.Έχουν περάσει σχεδόν έξι μήνες από τότε που επέστρεψε από την τελική μάχη που έκρινε και την νίκη μας, και τολμώ να πω πως είναι η πιο ευτυχισμένη περίοδος της ζωής μου. Ποτέ δεν πίστεψα πως ένας άνθρωπος θα μπορούσε να με κάνει να νιώσω τόσο όμορφη και μοναδική. Να με κάνει να αισθάνομαι σαν να βρίσκομαι σπίτι μου οποιαδήποτε στιγμή, και να ξέρω πως ότι και αν μου τύχει η ότι και αν χρειαστώ, θα είναι εκεί να μου το δώσει ή να με βοηθήσει όπως μπορεί. Με τον Έρικ δεν αισθάνθηκα ποτέ έτσι.
Εξάλλου, όσο περνάει ο καιρός, τα πράγματα μπαίνουν από μόνα τους σε μια τελική ευθεία. Το Μεγάλο Συμβούλιο αποδεκατιστηκε. Όσοι επιβιωσαν, έπεσαν γονατιστοι στα πόδια του Νίκολας ζητώντας απεγνωσμένα τη συγχώρεση του και υποσχόμενοι πλήρη υποταγή σε αυτόν. Εκείνος δεν μπορούσε να τους εμπιστευτει και πάλι αλλά δεν τους σκότωσε ( για αυτό καυγαδισαμε λίγο, καθώς ήθελε να τους αποκεφαλισει) , επειδή είχαν οικογένειες να θρεψουν. Αποφάσισε αντί για αυτό να τους εξορισει από τα τρία Βασίλεια για δεκαπέντε χρόνια, ενώ από το Βασίλειο των Ρόδων για πάντα.
Το Βασίλειο των Ρόδων... Τόσο όμορφο ακόμη και μετά από τόσες υλικές καταστροφές λόγω των επιθέσεων. Δεν ήταν λίγες οι φορές που ταξιδεψαμε εγώ, ο Μπραν, η Λίλιαν και ο Νίκολας εκεί, για να εκτιμήσουν οι άντρες τις καταστροφες και να επισκεφτούν τους πεινασμενους κατοίκους του Βασιλείου. Εγώ προσωπικά πήγα γιατί ήθελα να δω το μέρος όπου μεγάλωσε ο σύντροφος μου και η γλυκιά αδερφή του.
Η Λίλιαν εγκλιματιστηκε πλήρως στο Βασίλειο της Μεσοποταμιας και πολύ σύντομα κέρδισε την αγάπη όλων μας με την ευγενική της ψυχή και τον συμπαθητικό της χαρακτήρα. Σχεδόν αμέσως απέκτησε φιλικές σχέσεις με την αδερφή του πρώην συζύγου μου, την Ιλαρια. Μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι χειρότερη από τον Νίκολας, αλλα αξιαγαπητη και εξεραιτικη διπλωματης, κάτι που ο Νίκολας δεν έχει, καθώς αφήνει συχνά τον θυμό του να τον κυριευει.
Δυστυχώς όμως έφτασε η στιγμή όπου η Βασιλική Οικογένεια του Φωτός έπρεπε να επιστρέψει στο παλάτι της. Ο Έρικ γύρισε πίσω στο Βασίλειο των Κρυσταλλων και από τότε δεν έχει επισκεφτεί ούτε μια φορά το σπίτι του ή το Βασίλειο μου, όταν η οικογένεια του ερχόταν για να μας δει. Από όσα έμαθα, άφησε έγκυο την Πριγκίπισσα Ναυσικα πριν φύγει και τώρα ετοιμάζεται για γάμο μαζί της. Ο αντισυμβατικος Έρικ σύζυγος και πατέρας!
YOU ARE READING
Duty Over Heart (Βιβλίο #1)
General FictionΤέσσερα Βασίλεια στα πρόθυρα του πολέμου. Η μακροχρόνια ως τώρα ειρήνη διαταρασσεται από τη φιλοδοξία και την αλαζονεία ενός μόνο πανισχυρου ηγέτη. Η Αλιάνα, Διάδοχος του τρίτου σε δύναμη Βασιλείου, υποτασσεται στις καταστάσεις και μετατρέπεται σε...