Γιατί Τον Αγαπάω

246 34 18
                                    

Ιλαρια POV

"Ξυπνα, ξυπνα! "  ακούω μια  φωνή κάπου από πίσω μου. Την ακούω λες κι αν βρίσκεται χιλιόμετρα μακριά μου. Αντηχησε στα αυτιά μου αρκετές ακόμη φορές, αλλά δεν έδωσα καμία σημασία.  Η κούραση τις τελευταίες μέρες δεν λέει να εγκαταλείψει το κορμί μου. 

" Ε μα ξυπνα επιτέλους! " φώναξε κάποιος και άρχισε να με σκουνταει μανιωδώς.  Άφησα ένα ακομψο χασμουρητό και διαπίστωσα πως φορούσα τα ρούχα μου.

" Σε πήρε ο ύπνος. Σήκω που σου λέω! " η Αλιανα έφτασε κυριολεκτικά στο σημείο να με τραβάει από το κρεβάτι.  Το μόνο που κατάφερε ήταν να με κάνει να πέσω κάτω κουβαριασμενη παρέα με τα σκεπασματα.  Στη θέα της πτωσης μου έβαλε τα γέλια, και παταξενευτηκα με την στάση της.  Έχει μέρες να γελάσει έτσι.

"Τι είναι το τόσο σημαντικό; " μουγκρισα νυσταγμένα καθώς σηκωνομουν από το πάτωμα και άρπαξα τη χτενα μου για να τακτοποιησω τα μαλλιά μου.  Η πρώην κουνιαδα μου με κοιταζε τρισευτυχισμενη,  βηματιζοντας πάνω κάτω με ένα τεραστιο χαμόγελο στα χείλη.  Της έριξα ένα προειδοποιητικο βλέμμα πως δεν έχω τόσο μεγάλη υπομονή στις οχτώ και μισή η ώρα το πρωί.

"Ο αδερφός μου, ο αδερφός σου και ο Νίκολας καταφθάνουν από ώρα σε ώρα εδώ,  στο παλάτι! " φώναξε σχεδόν χοροπηδωντας από χαρά.  Άκουσα καλά η απλά νυσταζω;

" Κάτσε, εννοείς πως έρχονται; " γνεφει καταφατικα. Με μιας αφήνω τη χτενα και τρέχω να την αγακλιασω τσιριζοντας από χαρά.  Αγκαλιαζομαστε τόσο σφιχτά, που σε λίγο θα πάθουμε ασφυξια.

" Μετά από τρεις εβδομάδες! " αναφωνω ενθουσιασμενη.  Όλο αυτόν τον καιρό ειχαμε αρχίσει να χάνουμε τις ελπίδες μας, καθώς κανένας ανιχνευτής δεν είχε αναφέρει κάποια ίχνη τους και πιθανότατα αυτό συνέβη σήμερα!

" Ιλαρια, πρέπει να γνωρίζεις κάτι  πριν τους συναντήσουμε " λέει και ένα τσιμπημα φόβου εμφανίζεται στη καρδιά μου. Κάθεται πάνω στο μαλακό κρεβάτι και μου κάνει νόημα να έρθω δίπλα της.

" Έπαθαν τίποτα; " μουρμουριζω εντρομη και εκείνη πλεκει τα δάχτυλα της με τα δικά μου.

" Πιθανόν.  Εννοώ βρισκόταν σε μάχη.  Μπορεί να επιστρέψουν ανεπανορθωτα τραυματισμενοι η οτιδήποτε άλλο " την κοιτάω πανικοβλητη και μου πιάνει το χέρι για να με ηρεμήσει.

" Θέλεις να πεις πως πιθανότατα ο Μπρανσον ή ο Νίκολας να γυρίσουν πίσω με κάποια αναπηρία " διαπίστωσα λυπημένη     " Τι γίνεται τότε; "  Η Αλιανα χαμογελασε διαπλατα.

Duty Over Heart (Βιβλίο #1)Where stories live. Discover now