Ασφαλές Μυστικό

247 41 4
                                    

Μπρανσον POV

" Καλέ μου,  μην είσαι τόσο απομακρος σήμερα.  Γιορτάζουμε την προσαρμογή της αδερφής σου στη νέα της ζωή.  Αυτό δε θέλαμε εξ αρχής; "  μου λέει η μητερα μου ευδιαθετη.  Η τουλάχιστον αυτό νομίζω πως μου είπε.  Το μυαλό μου δεν είναι εκεί,  αλλά στην Αλιανα.  Μόλις ήρθε αυτός ο ανωμαλος που αποκαλεί τον εαυτό του Βασιλια των Ρόδων,  εξαφανίστηκε από προσώπου γης.

" Μπραν; "

" Ναι " η μητέρα μου γελάει με ένα πονηρο ύφος.  Ωχ,  μπορεί να με ρώτησε κάτι και να της απάντησα θετικά...

" Που τρέχει ο λογισμος σου;  Μόλις σε ρώτησα τι ώρα είναι και μου απάντησες ναι "

" Πρέπει να πηγαίνω " της λέω χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις,  μόνο με μια αγκαλιά.  Η Αλιανα μου φάνηκε στεναχωρημενη απόψε.

Ο κήπος είναι τελείως έρημος.  Θα έπαιρνα όρκο πως μόλις πριν λίγο την είδα να βγαίνει εδώ έξω.  Σε όλη την έκταση του όμως,  δεν υπάρχει κανένα ίχνος της αδερφής μου.

" Και για αυτόν τον λόγο σκότωσες τον πατέρα σου; " την άκουσα να λέει.  Η φωνή της έρχεται από τους σταβλους.

"  Γιατί,  σου φαίνεται ασημαντος; " το βήμα μου πάγωσε.  Δεν μπορεί...  Το καθικι ο Πρίγκιπας Νίκολας είναι αυτός;

" Όχι βέβαια...  Αλλά γιατί μου τα λες όλα αυτά; "

" Γιατί υπάρχει τεράστιος κίνδυνος "

" Α ναι,  τι μου λες;  Και να φανταστείς πως νόμιζα ότι εσύ είσαι ο κίνδυνος " τον ειρωνευτηκε η Αλιανα,  κάνοντάς με να χαμογελασω από ευχαρίστηση.

" Θα κόψεις την ειρωνεία και θα με ακούσεις ποτέ; "

" Σε άκουσα.  Καιρός να φύγεις "  Είναι σαν να τη βλέπω μπροστά μου.  Σίγουρα έχει σταυρωσει τα μπρατσα της στο στήθος της και τον κοιτάει μουτρωμενη.

" Σε προειδοποιησα...  Είδες τι έπαθε ο πατέρας μου "

"  Αυτό τώρα είναι απειλή; " του είπε υψωνοντας τον τόνο της φωνής της.

" Είπαμε,  προειδοποιηση.  Μην κάνεις τίποτα παράλογο, γιατί θα δυσκολευτω πολύ να σε ξεμπλεξω "

"  Και ποιος σου είπε πως θέλω να με ξεμπλεξεις.  Και στο κάτω - κάτω εσύ είσαι η εξουσία,  εσύ ξεμπλεκεις "

"  Δεν είναι τόσο εύκολο.  Ο πατερας μου είχε συμβούλους που ακόμη και τώρα, παραμένουν στη θέση τους.  Λογοδοτω σε αυτούς " ακούστηκε ένας αναστεναγμος και όταν συνέχισε η φωνή του ακουγόταν πιο ήπια, πιο τρυφερή    " Για αυτό σου λέω, μην κάνεις καμιά τρέλα.  Σε θέλω ζωντανή "

Duty Over Heart (Βιβλίο #1)Where stories live. Discover now