Πρέπει Να Με Πιστέψεις

271 41 10
                                    

Νίκολας POV  

" Υψηλότατε,  η Πριγκίπισσα Λίλιαν θέλει να σας δει " ηχεί η φωνή ενός υπηρέτη στα αυτιά μου,  αποσπώντας με από από τους παπυρους του πατέρα μου.  Καταραμένη γεωγραφία...

"  Να περάσει.  Και πλέον είμαι Μεγαλειοτατος.  Στη θέση σου δεν θα ξαναεκανα αυτο το λάθος " του λέω και κάνω νόημα βαριεστημενα να φύγει.  Εκείνος,  τρεμοντας σαν το ψάρι,  σκυβει το παχουλο του ανάστημα σε ένδειξη υπόκλισης και σεβασμού πριν εξαφανιστεί.

Σε λίγα δευτερόλεπτα ξεπροβαλλει η μικρή μου αδελφή.

"  Καλημέρα Νικ "

"  Γεια σου Λιλι " χαιρετώ χαμογελαστός  " καθισε " της υποδεικνυω ένα από τα πολλά αναπαυτικά καθίσματα του γραφείου που πριν ανήκε στον πατέρα μου.  Ωστόσο,  εκείνη κουνάει αρνητικά το κεφάλι της.

"  Δεν χρειάζεται.  Ήρθα μόνο να σου δώσω αυτό " με ενημερώνει και μου τείνει ένα μπεζ φάκελο που δεν είχα αντιληφθεί πως κρατούσε προηγουμένως. Τον παίρνω και τον ανοίγω από περιέργεια.  Μόλις διαβάζω το περιεχόμενο σφιγγεται το στομάχι μου...

Θα ήταν τιμή μας να παρευρεθείτε το Σάββατο βράδυ στο Παλάτι του Φωτός προκειμένου να γιορτάσουμε την άφιξη της μελλουσας Βασίλισσας του Φωτός,  Πριγκίπισσα Αλιανα της Μεσοποταμιας.  Η παρουσία σας θα μας χαροποιησει ιδιαίτερα

Εγκαρδια,
Η Βασιλική Οικογένεια

Δύο πράγματα είναι σίγουρα.  Πρώτον,  η πρόσκληση είναι τυποποιημενη.  Αποκλείεται να χαρούν με την παρουσία μου.  Και δεύτερον, η Αλιανα παντρεύεται τον Πρίγκιπα του Φωτός.  Παντρεύεται...

" Νικ,  είσαι καλά; " Η Λιλι είναι κιόλας δίπλα μου    "  Χλωμιασες.  Τι γράφει αυτό; "  Παίρνει την πρόσκληση στα χέρια της και τη διαβάζει προσεκτικά.

"  Θέλεις να έρθεις μαζί μου; " τη ρωτάω.  Τουλάχιστον ας έχω παρέα,  γιατί αυτό δεν το χάνω με τίποτα.

"  Έχω μάθημα οικοκυρικης το Σάββατο... " αποκρινεται,  κάνοντας με να την κοιτάξω δυσπιστα.

"  Από ποτέ προτιμάς το κέντημα από τις δεξιωσεις; "  Στα μάτια της διαφαίνεται η σύγχυση και η διστακτικοτητα.  "  Έλα Λιλι,  ξέρεις πως μπορείς να μου λες τα πάντα "την ενθαρρυνω.  Ξεροκαταπινει.

" Φοβάμαι "  μου εκμυστηρευεται.  Γελάω,  παραμεριζοντας την πρόσκληση.

"  Έχεις πάει σε δεκάδες δεξιωσεις ως τώρα!  Στη συγκεκριμένη τι φοβάσαι; "

Duty Over Heart (Βιβλίο #1)Where stories live. Discover now