Σημείωση ~ Σημαντικό

247 20 12
                                    

Γεια σας και καλό καλοκαίρι! Οι εξετάσεις έχουν τελειώσει προ πολλού! 🙌 Ελπίζω να περνάτε καλά και να χαίρεστε τη θάλασσα και τις ξαπλώστρες. Εγώ παλι, έχω ένα τεραστιο θέμα με τα κουνούπια, αλλά κάθε χρόνο το συνηθίζω. Νομίζω πως στο τέλος θα καταλήξουμε φίλοι.

Λοιπον, όπως καταλάβατε το βιβλίο αυτό έχει τελειώσει, και θέλω με όλη μου την καρδιά να σας άρεσε και να μην σας φάνηκε βαρετό σε κάποια σημεία. Αν έχετε κάποια σχετική παρατήρηση πάνω σε αυτο, αν θέλετε στείλτε μου στο τσατ. Είμαι προθυμη να σας ακούσω και να κάνω κάποια αλλαγή, εφόσον είναι απαραίτητη.

Αλλά δεν έγραψα αυτήν την ανακοίνωση μόνο για αυτον το λόγο. Όπως έχω αναφέρει σε ένα από τα τελευταία κεφάλαια, καιρό τώρα είχα τη σκέψη να συνεχίσω την ιστορία και με ένα δεύτερο βιβλίο. Και εδώ θέλω τη γνώμη σας! Δεν επιθυμώ να γράψω το βιβλίο και να μην το διαβάζει κανένας, όχι επειδή θέλω να είναι δημοφιλές, αλλά μόνο και μόνο επειδή μου αρέσει να διαβάζω και να απαντάω στα σχόλια σας και χαίρομαι απίστευτα όταν βλέπω πως σας αρέσει η προσπάθεια μου.

Κάποιοι από εσάς έχετε απαντήσει θετικά, σε αυτή μου την πρόταση και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό! Οπότε σε αυτό το σημείο θέλω και τη δική σας βοήθεια και γνώμη. Θα μου αρεζε πολύ να έβλεπα τις ιδέες σας, το πως οραματιζεστε τη συνέχεια και αν θέλετε καινουργιους χαρακτήρες στο προσκήνιο. Ήδη έχω στο μυαλό μου έναν 😈

Ανυπομονώ να ακούσω τις προτάσεις σας! Νιωστε απολύτως ελεύθεροι να προτείνετε το οτιδήποτε, είμαι ανοιχτή σε κάθε άποψη.

Καλη διασκέδαση και ελπίζω να τα πούμε σύντομα! Α, επίσης καλή επιτυχία σε όσους έδωσαν εξετάσεις για πτυχία. Εύχομαι να τα πήγατε τέλεια! 😄

~ Ζωή ❤

Duty Over Heart (Βιβλίο #1)Where stories live. Discover now