Ντέιβιντ POV
" Συγνώμη μελλοντικέ Βασιλιά της Μεσοποταμιας " ξεκινά η Αλιάνα τη μεγαλοπρεπη και αυθαδικη απάντηση της στον αδερφό της. Δεν μπορώ να αρνηθω πως είναι εξαιρετικά ισχυρογνωμων. Μου θυμίζει κατά διαστήματα τον αδερφό μου, Έρικ τόσο πολύ που ανατριχιαζω. Αυτοί οι δύο θα μπορούσαν να ξεσηκώσουν ένα ολόκληρο παλάτι με τους καυγαδες τους. Μόνο στη σκέψη πως κάποιος θα είχε την δυνατότητα, η έστω την πιθανότητα, να αποστομωσει τον αδερφό μου, ένα χαμόγελο άρχισε να σκαρφαλωνει στα χείλη μου.
Η Αλιάνα αφήνει συξυλο τον εκνευρισμενο αδελφό της και ως μνηστηρας της, οφείλω να τη συνοδευσω. Ξεφυσα αγανακτησμενη.
" Άλλη μια φορά να το παίξει εξυπνακιας και θα βάλω αυτόν να παντρευτεί τον Πρίγκιπα Ντέιβιντ! "
" Αυτή είναι μια... πρωτότυπη προοπτική " λέω διασκεδαζοντας. Γυρνάει αιφνιδιασμενη προς το μέρος μου. Είναι ολοφανερο πως δεν κατάλαβε ότι την ακολούθησα.
" Αααα. Εεε.. Καλησπέρα σας. Ξανά " χαιρετα με ένα ένοχο χαμόγελο.
" Ηρέμησε Αλιάνα " λέω γελώντας" δε δαγκωνω. Και καλύτερα άσε τον πληθυντικό. Λεγε με Ντέιβιντ "
" Σωστά. Σε λίγο θα είμαστε παντρεμένοι " μονολογει πιο πολύ για να το ακούσει η ίδια, παρά κάποιος άλλος. Προτού προφτασω μα απαντήσω, ένα υπηρέτης εμφανίζεται.
" Υψηλοτατη, πρέπει να βιαστείτε, οι γονείς σας περιμένουν. Κι εσείς Πρίγκιπα μου, είναι ανάγκη να παρευρεθείτε. Εντολές του Βασιλικού Ζευγους " Η Αλιάνα αναστεναξε.
" Τότε ας πηγαίνουμε "
Σε όλη τη διαδρομή τα πνεύματα ήταν τεταμενα. Ο Βασιλιάς και η Βασίλισσα ήταν ακόμη αναστατωμενοι με την επίθεση. Όσο για τα δύο μεγαλύτερα αδέρφια, ανταλλαζαν φαρμακερες ματιές μεταξύ τους χωρίς να πουν κουβέντα. Μόνο ο μικρός Τομι έδειχνε ανέμελος και κοιτούσε αφηρημενα έξω από την αμαξα.
Μόλις φτάσαμε στο παλάτι, συγκεντρωθηκαμε σε μια αίθουσα που αποκαλούν Κεντρική, και είναι τόσο μεγαλοπρεπης που σου προκαλεί δέος. Όταν κατέφθασε μια Παραμανα για να απομακρύνει τον μικρότερο Πρίγκιπα της οικογένειας, ο Βασιλιάς Άντριαν πήρε το λόγο.
"Κινδυνευουμε " κοίτα τον καθένα μας ξεχωριστά στα μάτια " πολύ " η Αλιάνα σαλευει ανησυχη δίπλα στο τζάκι.
" Και τι πρέπει να κάνουμε πατέρα? "
" Κυρίως υπομονή. Και να επιτεθουμε την κατάλληλη στιγμή. Ούτε νωρίτερα ούτε αργότερα " απαντά συνοφρυωμενος. Τα καστανα μάτια του Πρίγκιπα Μπρανσον τρεμοπαιξαν από ικανοποίηση και προσμονη.
" Και πότε θα γίνει αυτό? "
" Υπομονή Μπραν. Πρώτα πρέπει να κανονιστουν αλλά θέματα "
" Τι θέματα Άντριαν? Παραλίγο να σκοτώσουν την κόρη μας εκεί έξω " του υπενθυμιζει η Βασίλισσα με τρεμαμενη φωνή.
" Το ξέρω " την καθησυχαζει απαλά και πιάνει το χέρι της. " Για αυτό αποφάσισα τα παιδιά μας να μην μείνουν απροστατευτα. Ο καθένας σας από σήμερα θα έχει προσωπικό φρουρο από τη στιγμή που ξυπνάει μέχρι την ώρα που θα κοιμηθεί " Σχεδόν ταυτόχρονα τα δύο μεγαλύτερα αδέλφια τιναξαν απαξιωτικα τα χέρια και κουνησαν αρνητικά το κεφάλι τους.
" Όχι "
" Ποτέ "
Ο βασιλιάς ξεφυσηξε φανερά εξουθενωμενος. " Το φαντάστηκα, οπότε κανονισα ήδη τα άτομα που θα αναλάβουν την ασφάλεια σας όσο καλύτερα μπόρεσα. Αλιάνα, θα έχεις στο πλάι σου τον Τζοσουα " ένα χαμόγελο τρεμοπαιξε στα χείλη της αραβωνιαστικιας μου και οι ωμοι της χαλαρωσαν. " Μπραν, θα έχεις το Ζακαρι. Ο μικρός θα έχεις τον Μπεντζαμιν. Νομίζω πως θα ξετρελαθει " όλοι ενευσαν ευδιαθετα.
" Ας πούμε πως τα δεχόμαστε όλα αυτά. Γιατί τόσο αυστηρά? Δεν πρόκειται να μπουν, φρουρειται από παντού "
" Έχεις δίκιο, γιε μου " αποκρινεται ο Βασιλιάς χαιδευοντας μηχανικά το κοντά του μούσι. " Αλλά τι πιο λογικό να προστατεύεις το σπίτι σου όταν πρόκειται να μπει ο εχθρός? " όλοι κοιταξαν απορημενοι. Ίσως μόνο εγώ και η Αλιάνα καταλάβαμε τι θέλει να πει ο Μεγαλειοτατος. Γουρλωσε τα μάτια της από έκπληξη.
" Θα φέρεις εδώ τον Βασιλιά των Ρόδων!? "
" Καιρό να λογοδοτησει για τις βιαοτητες του. Αλλά δεν θα καλέσω τον ίδιο. Θα φέρω το γιο του " ακούγονται χαμηλές κραυγές από τους παρευρισκομενους. Εκείνος συνεχίζει " ο Πρίγκιπας Νίκολας είναι σίγουρα μπλεγμενος σε αυτήν την ιστορία. Το να φέρω τον πατέρα του είναι σαν να δίνω τροφή για φήμες σε όλους. Φαντάζεστε να διαδοθει πως συμμαχω μαζί του? " Για πρώτη φορά στρέφεται Πάρος το μέλος μου απόψε.
" Κι εδώ χρειάζομαι τη δική σας βοήθεια "
" Μετά χαράς να μεταφέρω το μήνυμα σας. Το βασίλειο των Ροδων είναι στο δρόμους μου " δέχομαι ευγενικά προκαλώντας του έκπληξη.
" Μα πως το καταλάβατε? "
" Α, είναι απλό " λέω την αλήθεια " Ο Βασιλιάς των Ροδων θα φανταστεί πως το αίτημα σας είναι επίσημο αν σταλεί αγγελιαφορος, μπορεί να υποθέσει ότι υπάρξει παγίδα. Ενώ με εμένα, οι υποψίες δεν υπάρχουν "
" Σε ευχαριστώ πολύ " λέει ακτινοβολωντας " Καλό ταξίδι "
Υποκλίνομαι και κάνω να φύγω. Σταματώ μπροστά στην Αλιάνα και της φιλώ το χέρι απαλά.
" Τα λέμε σε δύο εβδομάδες Πριγκίπισσα "
" Φυσικά " απαντά ανέκφραστη, " Το Καθήκον δεν ξεχνιεται εύκολα Πρίγκιπα μου. Καλή επιτυχία " κάνει μια ελαφριά υπόκλιση προτού χαθεί από τα μάτια μου.
YOU ARE READING
Duty Over Heart (Βιβλίο #1)
General FictionΤέσσερα Βασίλεια στα πρόθυρα του πολέμου. Η μακροχρόνια ως τώρα ειρήνη διαταρασσεται από τη φιλοδοξία και την αλαζονεία ενός μόνο πανισχυρου ηγέτη. Η Αλιάνα, Διάδοχος του τρίτου σε δύναμη Βασιλείου, υποτασσεται στις καταστάσεις και μετατρέπεται σε...