Τώρα Αρχίζουν Όλα

256 47 16
                                    

Έρικ POV

"Όλα έτοιμα; "

" Μάλιστα Υψηλοτατε. Τα άλογα τραφηκαν "

" Τότε φώναξε την Πριγκίπισσα Αλιανα. Αναχωρουμε " Ο υπηρέτης υποκλιθηκε διακριτικά και έφυγε με σκοπό να εκτελέσει τη διαταγή μου.

" Καλό να ταξίδι και να προσέχεις " η μητέρα μου με αγκαλιασε σφιχτά βουρκωμενη.

" Βικτόρια, θα πάει από αφυξια έτσι όπως τον κάνεις " είπε ο πατέρας μου και η Ιλαρια από δίπλα του έβαλε τα γέλια, μαζί με τον Ντέιβιντ. Ο πατέρας μου με αγκαλιασε εγκαρδια, και το παράδειγμα του ακολούθησαν και τα δύο μου αδέρφια.

" Καλή ανταμωση, αδερφέ " μου ευχηθηκε ο Ντέιβ χαμογελαστός.

Και επιτέλους έκανε την εμφάνισή της η Αλιανα. Είναι αυτονόητο βέβαια πως φορούσε περισκελιδα. " Άργησες " της υπενθυμισα καθώς σελωνα τα άλογα μας.

" Είχα αστατο ύπνο χθες "δικαιολογηθηκε. Αφού αποχαιρέτησε και εκείνη την οικογένεια μου, ανεβηκαμε στα άλογα και ξεκινήσαμε το ταξίδι. Ο Βασιλιάς επέμενε να πάρουμε υπηρετες και ιπποκομους μαζί μας, αλλά θα γινομασταν στόχος σε ένα τόσο λιτό Βασίλειο.

Ο καιρός ήταν ιδανικός για το διήμερο ταξίδι μας. Ο ήλιος κρυβοταν πίσω από τα σύννεφα, δίνοντας μια ευχάριστη δροσιά στην ατμόσφαιρα. Το ελαφρύ αυτό αεράκι χτυπούσε απαλά το πρόσωπο μου και με δροσιζε. Δίπλα μου η Αλιανα ιππευε ακουραστα, χωρίς να πει κουβέντα. Τα μάτια της δεν συνάντησαν ούτε μια φορά τα δικά μου.

"Γιατί δε μιλάς; " τη ρωτάω τελικά σπαζοντας την αβολη σιωπή

" Γιατί δεν έχω κάτι να πω " απαντά με ειλικρίνεια

" Είπες πως είχες αστατο ύπνο. Εφιάλτης; "

" Μπορείς και να το πεις έτσι " είπε διστακτικά " Είδα πως πεθαναμε και οι δύο " κατέληξε ταραγμενη. Πήρα μια βαθιά αναπνοή.

" Το μετανιωσες που ήρθες μαζί μου; " εκείνη με κοίταξε για πρώτη φορά στα μάτια από τότε που ξεκινήσαμε το ταξίδι μας.

" Καθόλου! "

______________________________________

" Φτάσαμε " λέω δείχνοντας με ένα νεύμα το παλάτι των Κρυσταλλων. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα Βασιλεία, όπου η πόλη βρίσκεται γύρω από τα τείχη του παλατιου, εδώ το παλάτι βρίσκεται γύρω από την πόλη. Σε μέγεθος ξεπερνά κάθε οικοδομημα που έχω αντικρισει στα ταξίδια μου, όπως και σε ομορφιά. Θεωρώντας τους βαρβαρους, νομίζουμε πως δεν ασχολούνται με το αισθητικό αποτέλεσμα του Βασιλείου τους. Μέγα λάθος!

Duty Over Heart (Βιβλίο #1)Where stories live. Discover now